Здравей колега. Наистина много полезна информация, особено със снимките. Можеш ли да покажеш, къде се намират тези отвори на регулатора на хидравличното налягане? Какво представляват тези клапанчета? От какво се запушват - боклуци, клеясване и т.н.?
Аз имам много по елементарно наблюдение за проблема с дърпането. Xората са го написали, черно на бяло - за пасата, разстоянието от вътрешния и външния кормилен накрайник на лявата кормилна щанга, трябва да е 395 +/- 1мм.

Също така, че сходимостта на пасата се регулира само от десния кормилен накрайник. Именно тези неща оказват влияние на дърпането в една посока, свиренето на гумите в завой и не еднаквото усилие на завъртане на волана в едната посока (лява/дясна), спрямо другата. Цялата работа се състои в това, че ако не е спазена дължината на кормилната щанга, налягането което помпата прави, кара гумите да завият. Другото което е, че се губи правилната сходимост в завой и гумите почват да свирят. Когато предните колелета са в завой, вътрешното колело описва по-малка дъга и от тук следва, че вътрешното колело трябва да е завило повече от въшното. Принцип на Акерман, ала-бала. А това с колко повече трябва да завие вътрешното колело, като завъртиш волана е заложено в самата рейка. И за да излезат правилни сметките, трябва да се спази този параметър - разходимост в завой (понеже сходимостта в завой е отрицателно число, мисля, че по-правилно е да се каже разходимост в завой), който се регулира от кормилните накрайници (по конкретно от кормилния накрайник). Обаче какво става във всъщност - една голяма част от техниките/машините, които се позлват в България нямат възможност да регулират сходимостта на двете колелета само от единия кормилен накрайник, а трябва да го правят индивидуално и с двата накрайника (да не говорим за реглажите с отвеси, канапи и нивелири). Една друга част от майсторите пък разполагат със съответната техника, но правят реглажа така, както те си знаят - за максимум една минутка като механици от бокса на ферари. Относно техническата част на обясненията не знам, дали съм прав. Това са мои изводи. Но след като си направих свестен реглаж - изчезна дърпането, гумите не свирят, волана е еднакво тежък и в двете посоки.