:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

ДИЗЕЛ-РУСЕ-ООД или Как ме цакаха със топла бира :(

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

ДИЗЕЛ-РУСЕ-ООД или Как ме цакаха със топла бира :(

Мнениеот znainainai » Сря 06 юли 2011 20:43


От доста време имам проблеми със Пасата гори за страх 10л/100км градско нафта :shock
Преди година и половина след зареждане на "качествена" нафта от Лук Ойл нафтовата помпа предаде фронта :bishop
Тогава я закарах във
ДИЗЕЛ-РУСЕ-ООД
Ремонт на Гориво-Нагнетателни помпи
със управител Цанко Лазаров

http://www.diesel.ruse.bg/
за ремонт понеже управителят им се славеше като добър "майстор" на ГНП даже прякорът му е "Цанко Помпата". Преди ремонта помпата течеше и гореше 10/100 поне така казаха че имало теч и затова е горяла толкова.
След ремонта пораженията са:
Заоблена гайка на зъбното колело на ГНП
Неправилно зацепен ремък за газоразпределение т.нар. Ангренажен ремък със Два зъба разлика спрямо разпределителен вал. Коляновият и помпата бяха на белег а разпределителният не. Все едно не са виждали пасат :banghead: Колата работеше като лешникотрошачка биеше на метал. Помпата беше забита на максимално предварение. "Майсторите" ме убедиха че бил хидравличен повдигач понеже била стояла 2 дена. Веднага закупих комплект повдигачи INA и последва монтаж и познайте какво установихме със колегата със който ги сменях (безмислена смяна м-у другото) 2 зъба разминаване. Направо подивях и тъй като не ми издадоха касова бележка за ремонта нямаше как да претендирам че те са из@кали това л..но.
Та след като помпата беше "ремонтирана" разхода си остана 10/100 градско.
При първата жега тази година колата почна да не пали. Закарах я при човек който наистина е професионалист и даде точна и ясна диагноза която в последствие се оказа и вярната. Износена глава на ГНП беше диагнозата.
Главата е била износена и тогава обаче "майсторите" във въпросният сервиз предпочетоха да вземат парите. Защото можеха и тогава да ми кажат че помпата не става и че е за смяна а вместо това ми взеха 120лв за една осова семерина и един "О" пръстен на главата който не съм сигурен даже дали е сменен ама ще проверя. Защото отгоре беше правена и там нямаха работа за което ги бях предупредил.
Въпросната семерина може да се смени дори на място само трябва да се махне зъбното колело на помпата. Във това съм 100% сигурен защото съм го виждал със очите си. Въпреки това са сваляли помпата и там са из@кали още едно л..но. Водното съединение което отива от главата към водната помпа е махано понеже пречи да се извади ГНП ( ако си тъп и упорит като мене не пречи ) и по точно пречи да се развие един болт който я застопорява отзад. Та на това водно съединение скобата беше така сложена че съм някакъв див късметлия че не е избило. Него го видях при смяната на ГНП която извърших собственоръчно понеже вече ме е страх да ходя на сервиз.

Така че колеги ако искате да имате коли и да ги карате безаварийно НЕ ХОДЕТЕ във ДИЗЕЛ-РУСЕ-ООД :!:




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: ДИЗЕЛ-РУСЕ-ООД или Как ме цакаха със топла бира :(

Мнениеот milmar » Сря 06 юли 2011 22:25


Аз ходих веднъж за почистване на ГНП (прословутото придърпване на TDI-тата) и след обявената цена ми "отвориха очите" :D ... Купих си лаптоп и каквото друго ми е необходимо , акъл колкото поне за мен си имам :wink: , механиката ми е в душата , а електрониката - професия ..... оправих се без тяхна помощ .

Така де "не си прав" , поне на мен ми бяха полезни :D !



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта