АУТО ЕКИП АД са пълни некадърници и измамници, и доколкото знам вече не са доверен сервиз, но все пак внимавайте!
През септември м.г. супер смешно загубих управление върху колата и скочих на един бордюр. Закарах си колата във въпросния сервиз по препоръка на приятел и я съсипаха, 4 пъти я връщах, 4 месеца стоя при тях, и не можаха да напаснат броня и калници. Междувременно се премсестиха от Враждебна в Люлин, докато ми "правеха" колата. Бронята била алтернативна, но не мисля, че това е извинение да е хваната на 3 места само:) Боядисването е под всякаква критика-стичания, ръбове, дори бронята се обели на големи люспи. След първия "ремонт" липсваха много крепежни елементи по кори, подкалници и т.н., втория път се бяха намерили няколко загубени, а на мястото на другите-метални винтове. Освен "подобренията" по външния вид, ми бяха оставили незатегнат шарнир и висящи маркучи на спирачките и ABS,спокойно триещи се в колелото...капанчета за сигурно пребиване. Счупиха и решетката на предната броня, вандалски са намествали кори и уплътнения с отвертка-личи си как е отплесвала по вкопаните следи по различни детайли. Съвсем скоро след последното посещение при тях и двигателя ми умря, въпреки че нямах щета, свързана с ремонти по двигател,освен смяна на капак на картера. Единия път ми я върнаха с теч на антифриз до капака на главата, другия със закъсан тампон отдолу на двигателя. И понеже ми счупиха здрав фар, съсипаха детейли, които не бяха за ремонт, докато я "оправяха", искаха да отида да заведа нова щета-казах, че щета нямам-да си я карат на застрахователите. Те по този повод направили лека застрахователна измама-така я били намерили пред адреса ми по лична карта,вероятно взет от малкия талон на колата-лични данни? Виках комисия от застрахователя, написаха 2 страници забележки на първо четене, а още колко останаха неоткрити... Поисках да я вдигнат, за да погледнем какво са мазали по окачването, представителите на застрахователя видяха висящите маркучи, управителя на сервиза нервно не даваше достъп до колата, за да се види луфта от незатегнатия шарнир. Обясняваха ми как имало шарнири за смяна-нищо подобно. Трябва да я връщам отново да си я правят-за пети път, и се чудя как да го направя. Равносметката е-сменям двигател, колата ми вече 7 месеца не е в нормално състояние, като от тези 7 месеца е била при мен около един месец само. Купувана е нова в Бг от оторизиран представител, и преди "доверения" сервиз е обслужвана в оторизирания. Всеки има право на мнение и избор, но според мен, дори случайно да попаднете там-бягайте далеч.



За "доверените" сервизи, и в частност АУТО ЕКИП АД
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Gal
- Мнения: 1483
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: За "доверените" сервизи, и в частност АУТО ЕКИП АД

Една от "екстрите" след няколко месеца :)
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: За "доверените" сервизи, и в частност АУТО ЕКИП АД
Ужас... аман от "майстори"...



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта