От години се каня да пусна тема за Авто Холд (доверен сервиз на ДЗИ) -
http://goo.gl/maps/YG6UCПреди 2-3 години си описах всички щети по колата (без предна дясна врата и заден капак) и реших да се доверя на доверен сервиз на ДЗИ. В крайна сметка Авто Холд се оказа най-близо до мен. Закарах колата, след 5 дни ми се обадиха, че е готова. Първите впечатления бяха добри, бяха ми боядисали и врата, която не беше описана. Тръгвам да си ходя от сервиза, бия ляв мигач и започва да ми мигат фаровете за мъгла

. Нищо страшно, просто бяха зацапали клемите на стоповете, след като го почистиха, нещата си дойдоха на място. Проблема обаче, беше като се загледах по-детайлно по боята, тя хубаво боядисана, но лайсните и самите врати имаха леки вдлъбнатини от камъче, вместо да ги изравнят, направо бяха пръснали отгоре. Викам си, чудо голямо. Счупиха ми страничното стъкло и ми взеха лоукмена, трябваше да пътувам на следващия ден и ги помолих, ако може в деня да я оправят. Намериха стъкло, оправиха го, но гледам "колчето" което изкача като се отключва вратата стърчи повече от колкото трябва. Заключвам, то потъва и седи на височината, все едно е отключено. Викам пичуе, ко стаа??? Те се гъзиха 30 мин, така беше изкривено, че едва го нагласиха (сега стърчи около 5мм при заключени врати). След време разпрах единия калник и реших да го опиша, имаше и драскотина от ключ на вратата и нещо като киселина по тавана. Отидох след 3 дни беше готова. Взех я без много да я оглеждам. Две седмици по-късно колата я загледах на слънце и какво да видя... Задна врата и прагове сини, предна врата калник и таван лилави

. Опитваха се да ми обяснят, че това е от светлината и ъгъла, от който гледам и така след половин час разправии я приеха и след 3 дни беше в нормалните си цветове

. След време пръснах кората под двигателя, закарах и след един ден всичко беше точно. Мина не мина време и поради някаква причина започна да ми се люпи боята на тавана

. Чудо голямо, случва се, но забелязах, че там където се лющи боята, под нея е старата лилава боя

. Е тук вече ми падна пердето, не само, че беше като нова, не бяха я надраскали дори, камоли да са сложили някакъв слой поне над нея. Няколко месеца по-късно ми се наложи да сменям ролката на компресора, точно преди да замина за Австрия. Дигнахме колата и се оказа, че пичуити са занитили кората

. Разпробиване, глупости, та до Австрия (и до момента) без кора под двигателя

Със сигурност кракът ми няма да стъпи повече в този сервиз. Ходех в него от гледна точка, че не ми се занимава аз да си я правя и после да ми изплащат някаква част от фактурите.
Авто Холд - КОР
