Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Днес Стефан смени лагера на компресора на климатика.
Професионално извършена работа, за около 40 мин, приятна музика, хубава приказка, за цените - няма другаде такива.
Благодаря, пожелавам успех и все така напред!
Професионално извършена работа, за около 40 мин, приятна музика, хубава приказка, за цените - няма другаде такива.
Благодаря, пожелавам успех и все така напред!
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Благодарности на Стефан и от мен! Голфа вече е с нови задни дискове и накладки. Професионална работа, добро отношение, коректност
Пожелавам много успехи и късмет!
Пожелавам много успехи и късмет!
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Отново респект за момчетата!
От днес едно Ауди А4 вече си има малка Африка в купето и перфектна хидравлика.
Благодаря!
От днес едно Ауди А4 вече си има малка Африка в купето и перфектна хидравлика.
Благодаря!
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Страхотна работа за момчетата! Бързо, качествено и на отлична цена!
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Аз съм още един доволен клиент на сервиза, с вече тихо работещо парно
- neron4o
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 18 авг 2011 10:42
- Автомобил: Cupra R
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Sofia
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Такова отношение отдавна не бях срещал Супер точни,закачиха колата и въпреки,че не откриваше грешки и не им беше работа, остановихме,че просто бушончето нагаря(казаха ми,че им е проблем на наште кочини),смениха ми го и компресора тръгна. А аз бая време изкарах без климатик,защото си мислех,че проблема е сериозен. И пари не ми взеха, но на пролет съм при тях за обслужване Успех пичове!
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Вече всички коли в семейството си имат парно, респект!!
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Здравейте!Малко случайно попаднах при тях за обслужване след покупка на един Голф4.Начина по който ми беше обяснено в какво се състои работата,какви части и консумативи и от къде ще са,определянето на деня и часа,когато да закарам колата ми вдъхна голямо доверие.А когато започнаха,като видях как се работи,как желанието ми да присъствам беше удовлетворено,как подробно и търпеливо ми се обясняваше всичко,у мен настъпи такова спокойствие,каквото никога не съм имал когато съм бил в сервиз!По-късно пак отидох за профилактика на климатика и някои други неща,всичко беше перфектно!И пак ще ходя когато се налага!Благодаря!Всичко това беше преди няколко месеца,но едва сега успях да го изпратя.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Тази година жегата дойде малко раничко (доста даже) и предвид това, се засили интереса към манипулациите по климатичините системи доста по-рано, от очакваното.
По този случай, от началото на тази седмица (18.02.2014г.) започва да тече пролетната ни промоция за зареждане, ремонт и профилактика на климатичните системи и засега ще е в сила до края на месец Април (30.04.2014г.) . Всеки, който желае да се възползва, е добре дошъл! Промоцията се изразява в 20% отстъпка от стандартната цена за цялостно зареждане, профилактика и труда по ремонта на климатичната система на автомобила, както всяка пролет.
Промоцията е жест към хората, които се грижат за автомобилите си и не чакат последния момент, за да се погрижат за климатика на своят автомобил.
По този случай, от началото на тази седмица (18.02.2014г.) започва да тече пролетната ни промоция за зареждане, ремонт и профилактика на климатичните системи и засега ще е в сила до края на месец Април (30.04.2014г.) . Всеки, който желае да се възползва, е добре дошъл! Промоцията се изразява в 20% отстъпка от стандартната цена за цялостно зареждане, профилактика и труда по ремонта на климатичната система на автомобила, както всяка пролет.
Промоцията е жест към хората, които се грижат за автомобилите си и не чакат последния момент, за да се погрижат за климатика на своят автомобил.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
Възползвах се от климатичната промоция, сега няма да се притеснявам че няма да ми работи климатика.
Перфектно отношение и цени.
Перфектно отношение и цени.
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron - Автоклиматици и парно,VAG-Com,Ремонти
ГОЛЕМИ Благодарности на Стефан и Милен,за пореден път доказаха професионализъм! Докарах им един Golf 4 V5 със сериозен проблем в двигателя, работеше на 4 цилиндъра от 5 след бърз преглед се установи, че единия цилиндър няма никаква компресия ... след сваляне на главата за да видим причината, се оказа дупка в буталото, което беше издрало и цилиндъра Решението беше взето бързо - по-изгодно беше да се смени целия двигател. Намерих необорудван двигател от англичанка на 108 000 мили, докарах го в сервиза и момчетата го сложиха, като го обслужиха преди това(ремъци,водна помпа,съединител и какво ли още не), оборудваха го отново и след това всичко беше монтирано в колата и новото сърце заработи на новото си работно място . Не само че колата е в движение вече, ами и климатика са оправили без да сме говорили за него и дори не ми поискаха пари за това Нямам думи с които да изкажа благодарността си към Elbatron сервиз
- Ango11
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 01 мар 2014 15:46
- Автомобил: Golf MK4
- Двигател: 2.0 115HP 4Motion AZJ
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти - про
С две ръце за Стефан и Милен! Присадиха ми успешно климатроник в пасата, и вее лед Много съм доволен и силно ги препоръчвам
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти - про
Скоро ще ви навестя - да проверим за две години колко загуби имам
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти - про
Мен знаете ли кое не ме кефи, че винаги като отидеш, все има въпроси (което е нормално), но рекацията е: еееее, това не става, ееее, това е боклук, ееее, това е зле, не е трябвало така и т.н.
Прост пример.
Отидох за смяна на масло преди време. Питаха ме какво масло карам в момента, аз казах Репсол и последва кисела физиономия с реакция... пълен боклук, защо такова, не е трябвало...
Нещо друго ме питаха и пак отговорих и пак последва същата реакция.
Е това не ме кефи.
Да не говорим, че веднъж имах проблем с кабелите и нищо не стана. Пълен провал, но това е друга тема.
Иначе пичовете са свестни.
Ходих преди 3-4 години сигурно да ми погледнат предницата. Имах леко потропване, като минавах през релси примерно. Ммомчета обърнаха внимание, но ми изброиха за смяна абсолютно всичко. Над 550 лв. отиваше ремонта на Поло 98 г. След това закарах колата при един друг пич, препоръчан от познат и ми смени две неща за по 20 лв. Нямам идея какви. Щангички ли, нещо друго ли... не знам. От тогава, вече 3-4 години не е мръднала. Повече от 30 000 хил. км. Не виждам защо се налагае смяна на всички други неща.
Ходил съм и за климатика. Пак имаше рекации, че газаджиите сложили изпарителя не знам си къде, че били не знам си какви и т.н. Иначе, там съм без забележки. Всичко перфектно. То нямаше и проблем. Закачиха я на машината и след 30 мин. всичко си беше готово само. Доволен съм.
П.С. Момчета, дръжте го тоя гараж малко по-чист. Това говори много за вас и отношението. Пожелавам ви истински успех.
Прост пример.
Отидох за смяна на масло преди време. Питаха ме какво масло карам в момента, аз казах Репсол и последва кисела физиономия с реакция... пълен боклук, защо такова, не е трябвало...
Нещо друго ме питаха и пак отговорих и пак последва същата реакция.
Е това не ме кефи.
Да не говорим, че веднъж имах проблем с кабелите и нищо не стана. Пълен провал, но това е друга тема.
Иначе пичовете са свестни.
Ходих преди 3-4 години сигурно да ми погледнат предницата. Имах леко потропване, като минавах през релси примерно. Ммомчета обърнаха внимание, но ми изброиха за смяна абсолютно всичко. Над 550 лв. отиваше ремонта на Поло 98 г. След това закарах колата при един друг пич, препоръчан от познат и ми смени две неща за по 20 лв. Нямам идея какви. Щангички ли, нещо друго ли... не знам. От тогава, вече 3-4 години не е мръднала. Повече от 30 000 хил. км. Не виждам защо се налагае смяна на всички други неща.
Ходил съм и за климатика. Пак имаше рекации, че газаджиите сложили изпарителя не знам си къде, че били не знам си какви и т.н. Иначе, там съм без забележки. Всичко перфектно. То нямаше и проблем. Закачиха я на машината и след 30 мин. всичко си беше готово само. Доволен съм.
П.С. Момчета, дръжте го тоя гараж малко по-чист. Това говори много за вас и отношението. Пожелавам ви истински успех.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти - про
Ами според мен такива неща са нормални, пък и като гледам за какви работи става въпрос, случката с тези работи е от преди поне 2 години, за които много неща са се променили при нас...а и защо чак сега казваш от какво си бил недоволен тогава, вместо веднага след случките да кажеш, за да си вземем поука?
За маслото - преценяваш сам с какво да караш и какво да сипваш. Ние сме изказали мнение, защото аз съм карал 3-4 години само с Репсол (не VW) и го знам за какво става въпрос, ама въпреки това сме ти го сменили, което всъщност си искал от нас. Има едни маслени филтри, които се саморазвиват с времето ( SCT ) и на всеки, който дойде с такъв, му се казва, че филтъра му е кофти, ама на никого не сме отказали да го сменим . Винаги си казваме мнението за частите, защото е по-добре човека да си знае и да има предвид да преглежда нещата, от колкото да смята, че всичко е 6 и да не отваря капака изобщо следващите примерно 10 000км.
По повод кабелите - този случай го помня с твоето прекъсващо Поло, ама негативното ти мнение в случая е конкретно към Иво т.е. The_Machine и към неговия сервиз (The_Machine service), защото ние с Милен с такива неща не сме и не се занимаваме, а той, както знаеш, отдавна не работи с нас и неговия сервиз вече не съществува по ред причини. Тук не мога да взема отношение от негово име, но не става дума за работа, извършена от нас с Милен и нашия сервиз, който работи към момента, за да изразяваш недоволството си в нашата тема. Преди да се появи тя,съществуваше темата за сервиза на Иво, публикувана от самия него - там е мястото на това оплакване към неговата работа.
Същото важи и за чистенето на сервиза - от както Иво го няма, чистим доста по-често и доста по-редовно, защото само от нас с Милен зависи кога може да се изчисти(т.е. да няма 10 коли вътре) и нещата са доста по-различни от преди време. Даже сме организирали една жена да мете и почиства 1 път седмично :)
За ходовата - не мога да кажа защо така се е получило, защото вече не помня нито от кой, нито кога е преглеждана, но щом сме ти казали, че някакви неща са за смяна, значи не са ни харесали как изглеждат. Примерно един кормилен накракйник със скъсан маншон може да изкара 2-3 години така без да се разтропа, ама това не значи, че не е за смяна, защото може да изкара и 2 седмици и ние няма как да знаем, същото важи и за тампоните на носачите и шок тампоните с прашниците на амортисьорите и тампоните на макферсоните и рейка с лек луфт и така нататък за половината окачване. Това, че не тропа физически, не значи, че тампоните не са омекнали или нещо подобно. Никога на никого не сме сменили напълно здрава част без причина. Принципно с Иво не си деляхме клиентите тогава т.е. ако колата дойде при него за дадени неща, той си ги гледа от-до.Ако дойде за неща при нас - гледаме ние.Както казах, не знам кога е гледана въпросната ходова част, но по времето на Иво ходовата част се преглеждаше на пода, защото нямаше подемници и заради това ние с Милен избягвахме да се занимаваме с диагностика и ремонти по ходовата част по онова време освен ако не се разберем с Иво. На днешна дата виждаме доста повече неща от тогава и казваме повече неща от тогава, защото имаме 2 подемника и диагностиката на ходовата част е доста по-точна и лъсват всякакви неща за смяна като нацепени или омекнали тампони и т.н. ,които няма как да се видят на крик на земята или да ги усетиш в поведението на колата при каране.
За климатика - винаги има реакции, че газаджийте са си сложили нещата така, че пречат, защото ако ти дам на теб да си закачиш бързите връзки към дюзите (които са на лесно и удобно място по принцип и е предвидено да има достъп до тях), ще ме разбереш защо се оплаквам и като ти се случва на 8 от 10 коли, съвсем. Това, че някой преди нас не си е свършил добре работата, не е проблем, заради който да се сърдиш на нас или да се оплакваш от нас, а следващия път като отидеш при тях за смяна на филтри и други неща по газта, можеш да им кажеш, че изпарителя ти е на кофти място, защото пречи и да имат предвид занапред да не ги слагат така, че да пречи на другите да си вършат работата :) .Те такива неща не гледат и ни превръщат и нас в газаджии и трябва да им махаме клапаните или изпарителите, за да можем да направим една елементарна профилактика на климатика за половин час :) . Въпреки кофти поставения изпарител, работата е свършена, както трябва. Също така със сигурност не са ти взети повече пари за услугата, от на някое друго Поло, на което изпарителя е сложен правилно и не седи така, че да пречи и да трябва да се чудим какво да го правим и откъде да стигаме до дюзите. Повечето наши колеги взимат между 10 и 30лв отгоре при лош достъп до дюзите заради доработки по колата, като примерно клапан за газ, тръба за газ или изпарител - ние никога на никого не сме взели и 1ст. повече за такива неща, без значение, че сме губили и по 30 минути в разглобяване на газова уредба, за да си стигнем до дюзите :) .
За маслото - преценяваш сам с какво да караш и какво да сипваш. Ние сме изказали мнение, защото аз съм карал 3-4 години само с Репсол (не VW) и го знам за какво става въпрос, ама въпреки това сме ти го сменили, което всъщност си искал от нас. Има едни маслени филтри, които се саморазвиват с времето ( SCT ) и на всеки, който дойде с такъв, му се казва, че филтъра му е кофти, ама на никого не сме отказали да го сменим . Винаги си казваме мнението за частите, защото е по-добре човека да си знае и да има предвид да преглежда нещата, от колкото да смята, че всичко е 6 и да не отваря капака изобщо следващите примерно 10 000км.
По повод кабелите - този случай го помня с твоето прекъсващо Поло, ама негативното ти мнение в случая е конкретно към Иво т.е. The_Machine и към неговия сервиз (The_Machine service), защото ние с Милен с такива неща не сме и не се занимаваме, а той, както знаеш, отдавна не работи с нас и неговия сервиз вече не съществува по ред причини. Тук не мога да взема отношение от негово име, но не става дума за работа, извършена от нас с Милен и нашия сервиз, който работи към момента, за да изразяваш недоволството си в нашата тема. Преди да се появи тя,съществуваше темата за сервиза на Иво, публикувана от самия него - там е мястото на това оплакване към неговата работа.
Същото важи и за чистенето на сервиза - от както Иво го няма, чистим доста по-често и доста по-редовно, защото само от нас с Милен зависи кога може да се изчисти(т.е. да няма 10 коли вътре) и нещата са доста по-различни от преди време. Даже сме организирали една жена да мете и почиства 1 път седмично :)
За ходовата - не мога да кажа защо така се е получило, защото вече не помня нито от кой, нито кога е преглеждана, но щом сме ти казали, че някакви неща са за смяна, значи не са ни харесали как изглеждат. Примерно един кормилен накракйник със скъсан маншон може да изкара 2-3 години така без да се разтропа, ама това не значи, че не е за смяна, защото може да изкара и 2 седмици и ние няма как да знаем, същото важи и за тампоните на носачите и шок тампоните с прашниците на амортисьорите и тампоните на макферсоните и рейка с лек луфт и така нататък за половината окачване. Това, че не тропа физически, не значи, че тампоните не са омекнали или нещо подобно. Никога на никого не сме сменили напълно здрава част без причина. Принципно с Иво не си деляхме клиентите тогава т.е. ако колата дойде при него за дадени неща, той си ги гледа от-до.Ако дойде за неща при нас - гледаме ние.Както казах, не знам кога е гледана въпросната ходова част, но по времето на Иво ходовата част се преглеждаше на пода, защото нямаше подемници и заради това ние с Милен избягвахме да се занимаваме с диагностика и ремонти по ходовата част по онова време освен ако не се разберем с Иво. На днешна дата виждаме доста повече неща от тогава и казваме повече неща от тогава, защото имаме 2 подемника и диагностиката на ходовата част е доста по-точна и лъсват всякакви неща за смяна като нацепени или омекнали тампони и т.н. ,които няма как да се видят на крик на земята или да ги усетиш в поведението на колата при каране.
За климатика - винаги има реакции, че газаджийте са си сложили нещата така, че пречат, защото ако ти дам на теб да си закачиш бързите връзки към дюзите (които са на лесно и удобно място по принцип и е предвидено да има достъп до тях), ще ме разбереш защо се оплаквам и като ти се случва на 8 от 10 коли, съвсем. Това, че някой преди нас не си е свършил добре работата, не е проблем, заради който да се сърдиш на нас или да се оплакваш от нас, а следващия път като отидеш при тях за смяна на филтри и други неща по газта, можеш да им кажеш, че изпарителя ти е на кофти място, защото пречи и да имат предвид занапред да не ги слагат така, че да пречи на другите да си вършат работата :) .Те такива неща не гледат и ни превръщат и нас в газаджии и трябва да им махаме клапаните или изпарителите, за да можем да направим една елементарна профилактика на климатика за половин час :) . Въпреки кофти поставения изпарител, работата е свършена, както трябва. Също така със сигурност не са ти взети повече пари за услугата, от на някое друго Поло, на което изпарителя е сложен правилно и не седи така, че да пречи и да трябва да се чудим какво да го правим и откъде да стигаме до дюзите. Повечето наши колеги взимат между 10 и 30лв отгоре при лош достъп до дюзите заради доработки по колата, като примерно клапан за газ, тръба за газ или изпарител - ние никога на никого не сме взели и 1ст. повече за такива неща, без значение, че сме губили и по 30 минути в разглобяване на газова уредба, за да си стигнем до дюзите :) .
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта