Днес си взех колата от сервиза. Този път за смяна на воден радиатор, радиатор на климатик и интеркулер. Както и смяна на масло и всички филтри по колата. Всичко беше направено красиво и перфектно. Няма да споменавам отношение и адекватната цена на услугата, както и на частите. Браво и все така да имате доволни клиенти
Благодаря!
Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Исках да ползвам услугите им за смяна на спирачна течност. Казаха, че от май до септември не записват часове за подобни услуги, защото са натоварени с ремонт на автоклиматици в сезона. Пиша това за да спестя разкарването и на други клиенти. Може и да го пише в темата и да съм го пропуснал.
- zfa159
- Мнения: 7901
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Тъй като сме специализирани най-вече в диагностика и ремонт на климатични системи, отопление и вентилация при автомобилите, натоварването ни е пряко свързано със сезона - лятото и зимата сме най-натоварени, най-вече с основната ни дейност за съответния сезон. Предвид огромното натоварване, което имаме в момента с климатични системи, както и това, че съвсем до скоро бяхме в доста намален състав (само 2-ма души), тази година избягваме подобни процедури, освен ако не са част от някакъв по-обширен ремонт, за който така или иначе автомобилът ще седи на крика през по-голямата част от деня и ще има време за реакция, при възникване на непредвидена ситуация. Смяната на спирачна течност, макар да изглежда рутинна операция, би могла да се превърне в сериозен проблем, ако се скъса пробка на някой от апаратите, примерно - тогава той трябва да се демонтира, да се отстрани проблема, да се монтира, обезвъздуши и т.н. Това би довело до две неща - или да измести целия график на съответния крик с няколко часа, докато се отстрани проблема, което не бихме могли да допуснем в активния климатичен сезон, тъй като има следващи автомобили със записани конкретни часове или пък да се свали автомобилът и да изчака, за да се довърши, когато има възможност ( което може да е след час-два, но може да и след ден-два и т.н.) , което пък не е добър вариант за собственика му, защото е ясно - без спирачен апарат, няма как да го ползва. С цел да не се стига до подобни ситуации, които прерастват в проблем и за двете страни, действително избягваме някои процедури, когато натоварването ни е много сериозно и няе бихме имали възможност за адекватна реакция, ако се стигне до подобна ситуация.
За да не се разкарвате напразно до сервиза, както явно е станало в случая с колегата, бихте могли да попитате за услугата, която Ви интересува или да си запазите час, на посочения тел. номер или във Viber. Така или иначе работим само с предварително запазни часове за всички услуги, които предлагаме и дори да дойдете, няма да можем да реагираме на момента.

П.п. както знаете, Милен вече не работи в сервиза и поради това остана само моят тел. номер за връзка. Предвид това, не успявам да приема част от обажданията и използвам момента да се извиня за това, но правя, каквото ми е възможно... Ако не успеете да се свържете по телефона, моля, пишете ми във Viber и веднага щом видя, ще получите отговор.
Благодаря!

За да не се разкарвате напразно до сервиза, както явно е станало в случая с колегата, бихте могли да попитате за услугата, която Ви интересува или да си запазите час, на посочения тел. номер или във Viber. Така или иначе работим само с предварително запазни часове за всички услуги, които предлагаме и дори да дойдете, няма да можем да реагираме на момента.

П.п. както знаете, Милен вече не работи в сервиза и поради това остана само моят тел. номер за връзка. Предвид това, не успявам да приема част от обажданията и използвам момента да се извиня за това, но правя, каквото ми е възможно... Ако не успеете да се свържете по телефона, моля, пишете ми във Viber и веднага щом видя, ще получите отговор.
Благодаря!

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 28 апр 2022 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Да Благодаря на Стефан за коректното и професионално отношение! Бърза, точна работа без забележки по маздата и пасата. Препоръчвам ги с две ръце. Съжалявам само,че по-рано не знаех за тях да си спестя мъки и главоболия през годините :D! В бъдеще отново ще разчитам на тях! БЛАГОДАРЯ отново! ;)



- Gal
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
zfa159 написа:П.п. както знаете, Милен вече не работи в сервиза и поради това остана само моят тел. номер за връзка. Предвид това, не успявам да приема част от обажданията и използвам момента да се извиня за това, но правя, каквото ми е възможно... Ако не успеете да се свържете по телефона, моля, пишете ми във Viber и веднага щом видя, ще получите отговор.
Благодаря!
Аз не знаех и му бях писала за смяна на масло на гоуфу и като не ми отговори се зачудих :) И после разбрах от някой колега, ама беше късно :) Успех!
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Благодаря на Стефан и сервиз Елбатрон за всичко, което правят и начина, по който го правят !
Огромния "минус" от прекрасната им работа и отношение е, че са претрупани от работа и ползването на услугите им е доста напред във времето...
еле пък в жегите, коги сите рязко са се сетили, че климатиците им не работят и им трябват спешно за утре, и момците работят до посред нощите :) !
но пък чакането си заслужава :)
Стефане, гоУем си :)
Огромния "минус" от прекрасната им работа и отношение е, че са претрупани от работа и ползването на услугите им е доста напред във времето...
еле пък в жегите, коги сите рязко са се сетили, че климатиците им не работят и им трябват спешно за утре, и момците работят до посред нощите :) !
но пък чакането си заслужава :)
Стефане, гоУем си :)
- Чудомир
- Мнения: 2853
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
И аз да се разпиша със закъснение тук...
Супер съм доволен от ремонта, вниманието и преди всичко: от търпението, спокойствието, с което може да се говори със Стефан и готовността да вникне в проблема на клиента... Не техническия, а защо точно сега с този ремонт се отива точно в техния сервиз. На базата на това и готовността да се вслуша във всички прищявки или малки детайли, който клиентът споделя, че са му важни около ремонта.
Благодаря за професионалното отношение и пожелавам летвата на обслужването само нагоре да я вдигате!
Супер съм доволен от ремонта, вниманието и преди всичко: от търпението, спокойствието, с което може да се говори със Стефан и готовността да вникне в проблема на клиента... Не техническия, а защо точно сега с този ремонт се отива точно в техния сервиз. На базата на това и готовността да се вслуша във всички прищявки или малки детайли, който клиентът споделя, че са му важни около ремонта.
Благодаря за професионалното отношение и пожелавам летвата на обслужването само нагоре да я вдигате!
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Има ли друг телефон на сервиза? 089 542 81 61 не отговаря .
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20185
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
На първа страница с доста големи букви пише следното:
Работното време на сервиза е от Вторник до Събота, сутрин от 9:00ч. до 19:00ч. вечерта. Сервизът не работи в Неделя и в Понеделник, както и по време на официалните почивни дни и празници.
...
Мобилният номер, както и Viber, се изпозлват само в работното време на сервиза и не са активни през останалото време (телефонът е изключен, а Viber е деактивиран).
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Уф , Да бе.Въобще не е обичайно понеделник да не се работи и затова стават грешки. Извинявам се за недоглеждането.
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Благодаря на колегите от Елбатрон! Изключително съм доволен от смяната на радиатора на парното.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 12 дек 2007 19:09
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1996
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Клиент съм на сервиза от над 10години. Звънях и петък, и събота на телефона, никой не вдига и не връща обаждане. Да няма нов номер или да не съм в черен списък нещо (незнайно защо). Моля колегите от сервиза да кажат, аз съм с лилавият софийски АБФ.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 19:25
- Автомобил: Octavia 3
- Двигател: CKFC
- Местоположение: Plovdiv
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
И на мен ми се случи напоследък , бъди по-настоятелен , просто имат адски много работа.
- zfa159
- Мнения: 7901
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Здравейте!
Номерът си е същия и си е актуален, но от както Милен не работи при нас, остана само един тел. номер (моят) и само един човек, който да отговаря на всички постъпващи обаждания (аз). Действително не успявам да приема много от обажданията, тъй като имаме изключително много работа, както и се занимавам с някои специфични ремонти, които изискват цялото ми внимание и в такъв момент също не бих могъл да приема обаждане.
Не връщам обаждане при пропуснато такова, което съм написал и на 1-ва страница в тази тема, защото, когато си погледна телефона, обикновено има 15-20 пропуснати обаждания и не ми е възможно да отделя толкова много време, да се обадя на всички обратно.
Поради тези причини, в началото на темата също съм написал, че предпочитам комуникация с текстови съобщения във Viber, тъй като там няма вариант да се разминем - съобщенията си седят и имам възможност да ги прочета и да отговоря, при първа възможност от моя страна. В работното време на сервиза, обикновено отговарям в рамките на час-два или най-късно в рамките на деня, според натоварването в момента.
Още веднъж се извинявам за това неудобство, имам желанието да отговоря на всички обаждания, но не разполагам с такава възможност :( .
П.п. някои клиенти ми казаха, че са имали проблем да ми пишат във Viber - изписвало им е, че този тел. номер няма Viber. Не зная поради каква причина се получава така, но установихме, че при такъв случай, трябва да изтриете историята на разговорите с мен във Viber, ако имате стара такава, после да изтриете контактът от тел. указател на устройството, после да го запишете отново и всичко започва да работи нормално.

Номерът си е същия и си е актуален, но от както Милен не работи при нас, остана само един тел. номер (моят) и само един човек, който да отговаря на всички постъпващи обаждания (аз). Действително не успявам да приема много от обажданията, тъй като имаме изключително много работа, както и се занимавам с някои специфични ремонти, които изискват цялото ми внимание и в такъв момент също не бих могъл да приема обаждане.
Не връщам обаждане при пропуснато такова, което съм написал и на 1-ва страница в тази тема, защото, когато си погледна телефона, обикновено има 15-20 пропуснати обаждания и не ми е възможно да отделя толкова много време, да се обадя на всички обратно.
-> Не приемам обаждания от чуждестранни или скрити номера, както и не провеждам комуникация със SMS . Не се обаждам обратно при пропуснати повиквания, тъй като за кратък период от време, звънят много номера и нямам техническа възможност да се обадя обратно на всички. Във Viber не приемам аудио или видео обаждания, както и не отговарям на съобщения, лишени от съществено съдържание, тъй като ги приемам за спам ( " Hi ", " Здравейте" и т.н., без никакво друго съобщение към тях).
Поради тези причини, в началото на темата също съм написал, че предпочитам комуникация с текстови съобщения във Viber, тъй като там няма вариант да се разминем - съобщенията си седят и имам възможност да ги прочета и да отговоря, при първа възможност от моя страна. В работното време на сервиза, обикновено отговарям в рамките на час-два или най-късно в рамките на деня, според натоварването в момента.
Предпочитаният от мен метод за комуникация e чрез текстови съобщения във Viber, на които отговарям при първа възможност, в работното време на сервиза.
Предпочитам текстовите съобщения във Viber, тъй като често нямам възможност да приемa обажданията ви на тел. номер, за което се извинявам! Чрез текстови съобщения във Viber, бихте могли да отправите запитване към мен, да си запазите час, да откажете вече запазен час, както и да поддържаме комуникация, свързана с ремонта - оферти, статус на ремонта, снимки и т.н.
Още веднъж се извинявам за това неудобство, имам желанието да отговоря на всички обаждания, но не разполагам с такава възможност :( .
П.п. някои клиенти ми казаха, че са имали проблем да ми пишат във Viber - изписвало им е, че този тел. номер няма Viber. Не зная поради каква причина се получава така, но установихме, че при такъв случай, трябва да изтриете историята на разговорите с мен във Viber, ако имате стара такава, после да изтриете контактът от тел. указател на устройството, после да го запишете отново и всичко започва да работи нормално.


- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16332
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Отново искам да благодаря на Стефан и колегите му от сервиза!
След като прави японски бензинов сув, сега смени ангренажен комплект и водна помпа на дизелова кола със задраскана емлбема.
Рядко чисто, компетентно и адевкватно поведение при ремонтите. Спазват се часове и ангажименти, колата се преглежда като окачване и се дават препоръки за евентуални смени и колко са наложителни към настоящия момент
Цените също са без конкуренция спрямо качеството
Когато си купя пак ВАГ, пак ще продължа да ходя там
Претрупани са с работа, но няма как....
След като прави японски бензинов сув, сега смени ангренажен комплект и водна помпа на дизелова кола със задраскана емлбема.
Рядко чисто, компетентно и адевкватно поведение при ремонтите. Спазват се часове и ангажименти, колата се преглежда като окачване и се дават препоръки за евентуални смени и колко са наложителни към настоящия момент
Цените също са без конкуренция спрямо качеството
Когато си купя пак ВАГ, пак ще продължа да ходя там

Претрупани са с работа, но няма как....

Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта