а темата вътре в нея, която е дубликат http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35265
е не съществува, отделно в търсачката не излиза, така че отварям нова.
Днес отидох да си сменя 1 щанга от скоростния механизъм, на която е закачена 1 полу-силиконова топка. Тва чудо ми правеше голям луфт напред назад. Изчетох във форума каквото успях и хайде да се правим на майстори

Отидох без уговорка и беше свободно (все пак сме и работен ден), няма много фенове, които да си правят колите. Хората там са учтиви и услужливи, инструменти крикове и т.н са ОК, не са някакви китайски и еВтини.
Смених топката доста бързо за по малко от половин час и се ентусиазирах да си сменя и една друга втулка, която беше станала на дъвка .. оранжева, вижда се като се свали маншона на скоростния лост.
Обаче се разглобих докато извадя всичкото това - откача се централната конзола на лоста - 2 болта отдолу и 1 3 гайки отгоре, преди това обаче се свалят защитните алуминиеви листове на генерацията към купето и се разкача връзката на генерацията точно под скоростния лост. Всичко го правих бавно и внимателно да не си прецакам нещо...
После самия зор беше с набиването на тая оранжева втулка без да се скъса нещо..
Последния зор беше да центровам скоростния лост така че да влизат всички скорости - накрая след голямо мислене реших да включа на 5-та, завъртях оста която е отдолу максимално така че да опре лоста в пластмасата и сглобих. Всичко ток .
Равносметката - 3часа яко цапане и 30лв наем на сервиза.
Бяха ми поискали 40лв и да чакам 1 седмица да ми я оправят различните сервизи.
Ако бях по професионалист, щях да оправя нещата за 2ч т.е. 20лв
Или казано иначе - струва ли си човек да пести 10лв на час труд от цялата работа и той да е майстора ?
Аз лично мисля че зависи от ситуацията и ентусиазма - бях много надъхан да си го оправя това сам

За някой ремонти обаче бих се замислил доста преди да се цапам.
Това е - надявам се да съм полезен на някой с изложеното инфо.