Почвам да ходя по майстори но сега никой не ще да я започва да я прави. И за добро или лошо (май за лошо) се наврях в най аматърския сервиз (по мое мнение).
Хората казаха че ще я оправят до към 6-7вечерта (бях там в 2). Викам хубаво давай.
Раглоби е един майстор.Теча се оказа от семеринга на маслената помпа. Отидих с такси до Ауто плюса и им занесах семеринг. Дотук добре.
Оттука почва лошото.
Оня първия майстор си хвана пътя и дръг се зае да я събира.
Та тапанара 1 час не може да зацепи правилно ангренажния ремък.
Пали-гаси-пали гаси тъй 5-6 пъти.Не пали! От ауспуха се чуват едни гърмежи...!!! За клапаните не съм сигорен кво става.....
Разни белязки му се губили незнам си кво...
Та по едно време отиде при някъв копютър да гледа явно как да го зацепи на аутодатата.
И вика "А аз не съм видял че тя била моно и делкото зимало въртене от към ролката на маслената помпа!"!
Та зе да наглася там пак. Палим...колата запали!!!
Вика "А ша стане работата!"
Сглоби я напълно, пали и оборотите високи, играят, кат загря зе да гасне...

За да въртри делкото нещо и хеле се стабилизираха оборотите.
Та толкова за майсторлъка...май се научи на мойта кола тоя баш майстор.
Сега ми се струва че двигателя не работи както преди. Клапаните се чуват да цъкат малко повече май.
Незнам как е нормално. И кво да я правя.
След всеки майстор май повече се разваля колата....

Ша ходя на някой друг майстор да я чуе май......