Megaparts са абсолютни мизерници. Миналата събота ми загубиха няколко часа и доста изхабено гориво.
Харесах си в техния сайт една пластмаса за панела с бутоните за ел.стъклата на Пежото. Въпросната пластмаса съм я търсил по форума преди и няма намиране, защото много рядко се монтира във вариант с махагонова декорация, а аз искам точно такава. Моята е чисто черна и искам да я заменя с махагонова. Питам ги на мейла пластмасата с махагон ли е защото не личи от снимката и сравнително бързо ми се отговаря, че е с махагон. Викам си супер, утре отивам да я видя и да я взема. Когато мога да взема нещо лично предпочитам да го направя пред това да чакам доставка. Питам на следващия ден през чата на сайта налична ли е пластмасата (въпреки, че е отбелязана като налична) в кой от трите магазина се намира за да си я взема. Казват ми, че е на Челопешко шосе. Отивам аз на посочения адрес, питам там и от там с нагло държание ми казват, че нещо съм се объркал и че тази пластмаса е в другия магазин на ул. Резбарска. Нервирах се, че бих толкова път до другия край на София, но реших да отида до другия магазин за да си я взема. Отивам до другия магазин и с подготвен каталожен номер казвам какво търся. Казват ми да изчакам частта ми да бъде изкарана. Чаках около 20 минути докато накрая не излезна един тъмен ром за да ми каже, че въпросната пластмаса я няма, при което аз вече не издържах и се развиках нервиран от факта, че ме разкарват за нещо което въобще не е налично. Той ми каза да не викам на него, при което аз поисках среща с някой от началниците му за да обясня за случката, а той ми каза, че мога да излезна на улицата и там да си викам на воля. Тръгнах си нервиран и затвърдих за себе си убеждението, че отношението в повечето (да не кажа всички) автоморги е отвратително.
Тази случка и всичко написано от колегите в тази тема определено ще изключи тази морга от моите "must have" партньори за поддръжката на каручката
