:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

сакар ауто -смешни

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот morfei1 » Сря 05 авг 2009 19:31


dulgia написа:....може би това е начина да осъзнаят че WV е марка.


Може би имаш предвид VW..... :roll: ?

.....е те в такива сервизи те уважават като идеш с VAG за поне 100000 лева, купен от тях с лизин за поне 5 години. На мишоците с Голф 4 не им обръщат внимание. Я вижте, имат специален инструмент за свещи, и мерят компресията със специален уред mhihi

В такива сервизи в които се плаща на час, а не на свършена работа..... не мерси. Въпреки че такава е практиката на запад, само дето нашите са светлинни години назад във времето (някъде във времето на Рудолф Дизел и неговите първи концепти на дизеловия мотор).

На Сакарци им желая повече батковци с Туарези, Кю7-ци и Турбо Каени :wink:




Потребителски аватар
anotty
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот anotty » Пет 07 авг 2009 14:01


v.hristov написа:...

Крайно време е да се научите да работите с качество! Не се намирате в "Бананова" република, за да си позволявате да изкарвате клиента измамник! При всякаква услуга се изисква Качество Господин Приемчик! А при липса на такова- има рекламация. Вече станахте за смях


sardit
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 04 авг 2009 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот sardit » Пет 07 авг 2009 14:22


"anotty", нещо не ти харесва отговора на Приемчика?
Доста убедително се изказа младежа. Все пак свали малко гарда като не си сигурен в думите си, ясно е че няма да се извиниш, ама поне не се излагай повече като пишеш във форума.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот radotom » Пет 07 авг 2009 15:03


sardit написа:...

Колега, кой прав, кой крив не мога да съдя, но мисля, че е некоректно да се правят 2-3 (в случая гарантирам за 2) акаунта, за да си защитава човек сам тезата и от позицията на страничен наблюдател
... а говоренето за собствената си персона в трето лице мисля, че се лекува... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
wizardone
Мнения: 103
Регистриран на: Чет 28 авг 2008 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот wizardone » Пет 07 авг 2009 19:31


:063: Някой хора никога няма да се научат, че в интернет нещата могат да се следят :applause:
Евала radotom


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Luciano » Пет 07 авг 2009 21:16


sardit написа:"anotty", нещо не ти харесва отговора на Приемчика?
Доста убедително се изказа младежа. Все пак свали малко гарда като не си сигурен в думите си, ясно е че няма да се извиниш, ама поне не се излагай повече като пишеш във форума.


radotom написа:Колега, кой прав, кой крив не мога да съдя, но мисля, че е некоректно да се правят 2-3 (в случая гарантирам за 2) акаунта, за да си защитава човек сам тезата и от позицията на страничен наблюдател
... а говоренето за собствената си персона в трето лице мисля, че се лекува... :Mr Green Fun


Е ти ще ме убиеш бе sardit.
Дано поне едното ти "АЗ" да е от женски пол, че да не ти е скучно.
Представям си като отивате на работа...
Едното ти "АЗ - Приемчик", другото "АЗ-клиент/ка"
Приемчика:
- Добро утро, госпожо...
Клиентката:
- Добро утро, господине...
Приемчика:
-С какво мога да ви помогна...
:063:

Май е нужно Вие двамата или там колко сте да се извините на човека.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 10 авг 2009 10:23


Хайде, хайде...
Помислете дали не пишат зад прокси, което не може да се хване от модулите, и наистина да са двама различни потребителя... :roll:

По темата: не ползвам услугите на "официалните" сервизи и не мога да коментирам обслужването, но ясно е, че си има две страни със свое мнение - безпристрастно не може да се съди по тази информация. :041:


v.hristov
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 04 авг 2009 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот v.hristov » Пет 14 авг 2009 19:29


До господата Luciano и Rumen M.
По отправеното запитване
Наистина на 17.12.2007 автомобил Пасат е докаран с пътна помощ в сервиза с повреда „не пали”/друг проблем не е посочен от клиента/. Почистена е клапата за по-лесно гасене на двигателя /когато тя заяжда компютъра не може да я отвори механично, т.е. тя е затворена и в двигателя не постъпва въздух- стартера върти, но не пали/. Автомобилът е запалил /отстранен е проблема, с който е дошъл клиентът при нас/ и е преместен на паркинга за издаване. Клиентът плаща „смешните” 18лв /а не 30/ за почистената клапа.
На 18.12.2007 се връща отново с друг проблем /стичащо се масло от двигателя/, направена е смяна на интеркулера като е отстранен проблема на автомобила /клиента/.
В дългият разказ на Rumen никъде не е посочена най- важната информация за техническото състояние на автомобила.
Той е на 8 години /към 12.2007г./ и реалните му /към 10. 2004г./ са 223 300км. При прегледа по километраж са записани 127 000км. Така че всеки може да съди за техническото му състояние.
Всички знаят какви автомобили втора употреба се продават у нас.
Съжалявам за непредвидените неприятности, но е съвсем нормално да се случват внезапни повреди по автомобилите, без да имат вина приемчици, техн. персонал- обобщено сервиз.
Затова го разбирам Rumen M., че е бил под влияние на неприятните емоции и си е позволил да пише обидни думи и апели. Но след преминаването им е разбрал, че без основание ни обвинява, защото продължава да е наш клиент и след случката и да ползва услугите ни.
Предлагам да „ заровим томахавките” и да запазим в бъдеще добрият тон, като се спре практиката да се пише „едно към гьотере”.
С уважение
В. Христов
P.S.
До Beretta
Когато работиш в дадена фирма и се оплакваш от нея в интернет- това е недостойно. В тази световна криза трябва да запретнеш ръкави и да работиш на 100%, за да помогнеш на себе си и на фирмата, а не да се оплакваш във форумите и да бъдеш подстрекател за скандали.
Във всяка фирма, завод, предприятие има определени изисквания и условия, които ти предварително знаеш, и ако не си съгласен с тях можеш да напуснеш по всяко време,така че не пиши повече, защото излагаш себе си.
/За твое сведение нямаме монтьори със стаж по- малък от 3 години, така че всички те могат и знаят как се ремонтира VW и Audi, и не са новоизлюпени от бившия „Вилхелм Пик”/


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Vladko » Съб 15 авг 2009 21:52


Сакар Ауто е Фолксваген сервиза на околовръстното при Овча Купел нали?Ако да и аз мога да разкажа интересна история след която,това място го ползвам само за резервни части. :wink:
П.С. За едно нещо съм съгласен с г-н В. Христов,проблеми от този род(без да визирам конкретния случай за който не заемам ничия страна) а и не само от този род се случват както в официални сервизи,така и в квартални(дори на мен в качеството ми на извършващ услуга се е налагало да отстранявам рекламации) така че това е така да се каже човешко.Но голямата грешка в случая е че трябва да се стремим да няма такива случки,а ако се случат да не се оправдаваме с израза " на всеки може да се случи" а да корегираме своевременно проблема.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Luciano » Нед 16 авг 2009 9:54


Те са да. Тук е мястото да си споделиш случката ;)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот vaskoto1 » Нед 16 авг 2009 10:50


v.hristov написа:
В дългият разказ на Rumen никъде не е посочена най- важната информация за техническото състояние на автомобила.
Той е на 8 години /към 12.2007г./ и реалните му /към 10. 2004г./ са 223 300км. При прегледа по километраж са записани 127 000км. Така че всеки може да съди за техническото му състояние.
Всички знаят какви автомобили втора употреба се продават у нас.

до момента се въздържах да пиша в тая тема, но това изказване промени статуса.
чуствам се задължен да "сипя".
уважаеми г-н Приемчик, изключително засегнат от "неоснователните" плювки към Вашата фирма-майка.
това изказване е меко казано несериозно!
как може да съдиш за техническо състояние по години и километри? това да не е човек, та да кажеш-стар е вече черния дроб не му работи като хората...
превътания километраж е едно, километрите са друго, годините-съвсем трето нещо! и нищо не е в състояние да ме убеди, че една машина не може да бъде в идеално техническо здраве на, теоритически, безкрайно много години или моточасове. всичко опира до поддръжка. и до оправдания, които в тоя случай вече започват да стават доста прозрачни...
един кабел ли ви събаря?
или един кулър?

или си имате твърде много рекламации...
кое е? защото вече се вади вода от твърде много кладенци... :обичам ви :kissy:

v.hristov написа:За да има рекламация за извършен ремонт към даден сервиз, трябва автомобилът да е обслужван единствено в него. И ако вашият автомобил бе такъв, аз лично щях да Ви сменя кабела безплатно и нямаше въобще да се стига до спор.Предимството да Ви обслужват в оторизиран сервиз, е че получавате гаранция за извършен ремонт и можете да предявявате иск спрямо сервиза, за разлика от неоторизираните, където няма да приемат насериозно Вашите претенции.

а това просто няма да го коментирам!защо реши, бе пиле, че никой освен "оторизираните" сервизи не си поема отговорностите? минах на "ти" защото тука се получи малко лично лирично отклонение...
да ти обясня малко нещо, г-н Приемчик. оторизиран означава че зад тебе стои производителя, и той, а не ти, си поема бакиите. което пак те поставя в позицията да си просячето, което за нищо не е виновно, а крънка производителя за собствените си грешки... затова един кабел и един кулър е такава драма. защото трябва да го изпросиме от Фолксваген...някак... и се почват едни шехерезади, ама годините, ама километрите, ама ти сега, къде си зареждал-ааа там не е добре, води, кладенци и прочие... и многоточие...

v.hristov написа: Когато работиш в дадена фирма и се оплакваш от нея в интернет- това е недостойно. В тази световна криза трябва да запретнеш ръкави и да работиш на 100%, за да помогнеш на себе си и на фирмата, а не да се оплакваш във форумите и да бъдеш подстрекател за скандали.
Във всяка фирма, завод, предприятие има определени изисквания и условия, които ти предварително знаеш, и ако не си съгласен с тях можеш да напуснеш по всяко време,така че не пиши повече, защото излагаш себе си.

оууу да! замалко да забравя!
фирмата-майка ще бъде безкрайно признателна и ще изрази по безброй начини своята признателност, за това че работника Х си е сдрал задника за нея. та там дори ще забележат, ще видят неговите усилия и ще го потупат по рамото най малко и ще му кажат едно евалла-ти си наистина ценен кадър! та нали най малко това винаги се случва! после, като изпаднеме от „кризата” като завалят едни бонуси, като започне едно признание, като го засипят бедния човечец с едни жестове... тегава ралта... той затова и не се опитва да си скъса задника...
бил съм там, само дето фирмата се казваше „киров” а не „сакар”...
„аре нема нужда...”


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Vladko » Нед 16 авг 2009 13:48


Ето я и моята история:
преди около 9години си харесах един Голф 2 Г60 обаче реших да се направя на хитър и без дори да я пробвам казах на продавача да отидем да я проверят във Фолксваген.Той се съгласи и аз записах час във въпросният сервиз.Срещнахме се с продавача в сервиза при което аз отидох при приемчика(би трябвало да е г-н Христов щом работи там 13г.) и му обясних че колата е нов внос и искам да я купя,та те като оторизиран сервиз запознат със спецификата на Фолксваген да я прегледат основно и да си кажат мнението дали си заслужава да я купя или не и ако да какво трябва да се поправи/смени по колата.Приемчика беше любезен(но не и словоохотлив) взе ключовете и вкара колата в халето(до което не ни допуснаха-което е нормална практика в официалните сервизи,но в другите има стъкло през което виждаш какво се прави по колата ти).След доста чакане(около 3-4часа)видях механиците да я изкарват колата и на късата права която има при сервиза и дадоха яко газ и рязко спирачки и така доста пъти(през което яко се кефеха-лошо няма) зачудих се какво тестват обаче си казах те са профи-знаят какво правят.Продавача се препоти вика:така се кара кола дето не си давал пари за нея :D
След още 1 час приемчика дойде вика колата е супер,платих над 90лв(мисля че беше нещо от рода на 95-97лв не помня точно)стори ми се скъпо,но нали това е пълната диагностика,а и ми казаха радостна новина,а и ми дадоха едно картонче с измерването на компресията и аз бях супер щастлив.Платих тръгнах си и като я подкарах ми направи впечатление че оборотомера,лампата за маслото и борд компютъра не работят.После като спирах по рязко релетата на АБС се скъсваха да чукат(АБС си работеше).Пускам климатика-не работи :shock Почвам да се озадачавам,натискам ел.стъклата и те не работят :shock Спрях пред нас и отварям капака гледам всичко изглежда ОК-обаче ми направи впечатление една топка събрани кабели и хвърлени така при акумолатора.Отивам на следващата сутрин при приемчика с колата и му обяснявам проблемите ми(АБС,ел. инсталация,клима и т.н.) при което той ми отговаря ми ние ел. инсталацията не сме я гледали :shock
Аз:...ама как тука във фактурата пише -проверка на ел. инсталация хх.хх лв. :shock ?
Приемчика:..да така е ама колегата дето е по ел. инсталациите е болен и затова не сме я гледали!
Аз: :shock :shock :shock
Аз: ..добре ама като спирам рязко и чукат релетат на АБС това защо е?
Приемчика: На всяко Г60 така чукат!
Аз: добре обаче защо?
Приемчика:Дай 5000лв. и нема да чукат!
Аз: :shock
Аз:ами по таблото не работят неща,това от какво е?
Приемчика: трябва да се смени таблото ххх лв. :wink:
Аз: хубаво обаче защо не ми го казахте това вчера преди да я купя,а казахте че колата е супер?Излиза че вчера само сте се повозили и измерили компресията на колата :evil:
Приемчика: чакай че сега имам много работа-(и си замина към халето).
Аз си тръгнах(видях че е безсмислено да стоя) и отидох при квартален майстор "некомпетентен" по такива коли.Той погледна колата и след 1 час таблото работеше(оказа се че има една платка в таблото която отговаря за тези неща-за мой късмет майстора я имаше втора употреба=50лв.) ел. стъклата работеха(копчетата бяха счупени) сменени пак със втора употреба х10лв бр.,снопа кабели беше разгадан че е инсталацията за халогените в бронята и майстора я пусна свърза и всичко заработи=10лв.(странно защото халогените и инсталацията бяха оригиналните,няма идея кой и защо ги беше откачил).Единственото което не можа да оправи беше чукането на релетата на АБСа :wink: После отидох напълних климатика и о чудо заработи.Та оказа се страшните(и страшно скъпите) дефекти и проблеми,не бяха толкова страшни стига да се намери компетентен майстор,което е доста трудно.
И накрая заключението ми е че в официалните сервизи да се ходи или за резервни части или докато колата Ви е гаранционна(защото така са го измислили как да Ви дерат кожата :evil: ) и така докато не станат на необходимото ниво!


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Luciano » Нед 16 авг 2009 17:13


Нормално е да ти кажат, че нещата не ти бачкат.
Просто като кажеш ОК сменяйте ги, те просто "поправят" старите и си изписват части за наша сметка.
Примерно: "ами не ви работи климатика, защото компресора е пре*бан и ще трябват за нов 1000лв,.Плащаш всичко, а те милите ти напълнили системата с фреон за има няма 40/50лв.
Г-н Христов, тука няма кой да ви се върже на милите думи. Единственото, което правите, е да се излагате с оправданията си.

P.S. На мой познат за 2г. в Балканстар му сменяха амортесьорите 3 (ТРИ) пъти на S-калсата, която беше е гаранционна. Айде познайте защо. Г-н Христов сигурно знае отговора :mrgreen: Ако не го знаеше, едва ли щеше да работи 13г. за "чест и слава". Все пак стана ясно, че работниците им не са особено доволни от възнагражденията си.

Последна промяна от Luciano на Нед 16 авг 2009 17:49, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Vladko » Нед 16 авг 2009 17:25


Нормално е да кажат че не работят и защо не работят преди ти сам да си го установил,още повече когато си отишъл и платил изрично за това :wink:
П.С. Да са живи и здрави "некомпетентните" "квартални" "гаражни" майстори или поне доказалите се,които въпреки че не работят в оторизиран сервиз се справят в пъти по добре от "профитата" :wink:


Потребителски аватар
palikari
Мнения: 449
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
Двигател: BMM-2006
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот palikari » Сря 19 авг 2009 16:21


v.hristov написа:До господата Luciano и Rumen M.
По отправеното запитване
Наистина на 17.12.2007 автомобил Пасат е докаран с пътна помощ в сервиза с повреда „не пали”/друг проблем не е посочен от клиента/. Почистена е клапата за по-лесно гасене на двигателя /когато тя заяжда компютъра не може да я отвори механично, т.е. тя е затворена и в двигателя не постъпва въздух- стартера върти, но не пали/. Автомобилът е запалил /отстранен е проблема, с който е дошъл клиентът при нас/ и е преместен на паркинга за издаване. Клиентът плаща „смешните” 18лв /а не 30/ за почистената клапа.
На 18.12.2007 се връща отново с друг проблем /стичащо се масло от двигателя/, направена е смяна на интеркулера като е отстранен проблема на автомобила /клиента/.
В дългият разказ на Rumen никъде не е посочена най- важната информация за техническото състояние на автомобила.
Той е на 8 години /към 12.2007г./ и реалните му /към 10. 2004г./ са 223 300км. При прегледа по километраж са записани 127 000км. Така че всеки може да съди за техническото му състояние.
Всички знаят какви автомобили втора употреба се продават у нас.
Съжалявам за непредвидените неприятности, но е съвсем нормално да се случват внезапни повреди по автомобилите, без да имат вина приемчици, техн. персонал- обобщено сервиз.
Затова го разбирам Rumen M., че е бил под влияние на неприятните емоции и си е позволил да пише обидни думи и апели. Но след преминаването им е разбрал, че без основание ни обвинява, защото продължава да е наш клиент и след случката и да ползва услугите ни.
Предлагам да „ заровим томахавките” и да запазим в бъдеще добрият тон, като се спре практиката да се пише „едно към гьотере”.
С уважение
В. Христов
P.S.
До Beretta
Когато работиш в дадена фирма и се оплакваш от нея в интернет- това е недостойно. В тази световна криза трябва да запретнеш ръкави и да работиш на 100%, за да помогнеш на себе си и на фирмата, а не да се оплакваш във форумите и да бъдеш подстрекател за скандали.
Във всяка фирма, завод, предприятие има определени изисквания и условия, които ти предварително знаеш, и ако не си съгласен с тях можеш да напуснеш по всяко време,така че не пиши повече, защото излагаш себе си.
/За твое сведение нямаме монтьори със стаж по- малък от 3 години, така че всички те могат и знаят как се ремонтира VW и Audi, и не са новоизлюпени от бившия „Вилхелм Пик”/


Не ставай смешен с тия комунистически лозунги,в България да запретнещ ръкави,ако си наемен работник означава единственно и само да напълниш гушата на чорбаджията-изедник.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта