
Водна помпа Kolbenschmidt истинска с корпуса е около 85-6лв .Редно е да се сменя така,с целия корпус.Иначе да, Hepu-то без корпус е 40-тина,MeNtelli-то е и още по-евтино.
Един лагер преден зависи от марката и окомплектовката,може да достигне цена от 70-тина лв (за Пасат В3 на FAG с цялата им окомплектовка струваха толкова единия).Нека сега да сметнем - два лагера по средно 55лв + една помпа за около 80лв какво струва - грубо 200лв .Колко са го натоварили - 10лв от части...толкова не им е само горивото,да ги купят.
За цените на частите е безсмислено да се спори,без да се знаят марките...и ние сме сервиз и знам какво е положението и разликите в цените на отделните части (каре за Шкода - от 55лв до 185лв...нека да спорм де...

За труда - не мога да преценя дали е много...нормално е да вземат по 30-40лв на лагер за смяната му,ако свалят шенкела от главината,както обикновенно се прави.За водната помпа е нормално да вземат около 50-тина лв или малко повече,ако колата има климатик и т.н. понеже това усложнява малко нещата.Не съм много добре запознат с цените на ремонтите по ходовата част и то на Голф,но както и да го смятаме малко са прекалили с труда,но за частите,не мисля,че можем да водим адекватен спор,без да се знаят марките на частите.
