
Звуковия сигнал за парктроника монтиран в багажника и залепен с двойно лепещо, което на всичкото отгоре след няколко дни се отлепи!
Разбира се веднага потърсих отговорност от Хаас 60 но те си измиха ръцете и ми казаха, че това било стандартно аксесоарно оборудване. Нямало как да бъде като от завода с оригинални части. Много хубаво ама защо това ми го спестиха при договарянето на автомобила. Никой не сметна за необходимост да ми обясни в детайли, а гледаха да си направят сделката. Преден парктроник нямало договорено уж - макар, че аз имам писмена комуникация с поръчаното от мен оборудване. За начина на монтаж, няма нужда да коментираме - за тях явно е нормално автомобила да е в този вид. Едва ли не ме изкараха лъжец и малоумник. За щастие поне решиха, че може да подменят волана. Опитах се да коментирам случая в техния шоу рум с една от служителките и бях посрещнат с грубо и истерично поведение. С две думи ме нагрубиха и едва не ме изгониха и ме заплашиха, че когато рано или късно автомобила ми отиде за обслужване при тях ще видя какво е лошо обслужване. Разбира се веднага потърсих съдействие от вносителя на VW за БГ - Порше България, писах и до ръководството на VW в Германия. За щастие те бяха достатъчно отзивчиви, разгледаха внимателно случая и в момента автомобила ми се намира в техния сервиз в София, където ще бъде отремонтиран и дооборудван както си му е реда, или поне се надявам.
На кратко - Моля Ви не ходете при тези изманици от Хаас 60. Ако ви се наложи да опрете до тях - бягайте надалече.