Авто център Хеед'91 - МНЕНИЕ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Привет отново на всички,
искам да разкажа за развитието на случката.
Та отидох сутринта в Хеед.
Ицо погледна първо Феби-то дето го смених и се съгласи, че тампона е смачкан.Вдигнахме колата на крик и свалихме въпросния тампон за който писах - оказаха се много въпросителни.
Целия тампон си е с ваг-ските номера и най-важното всички VW щампи по различните части на тампона.Но пък на него имаше цифра 9, което значи 99-та година.
И оттук идва дилемата.Възможно е тампона да е сменян в Австрия(колата е оттам и наистина добре поддрържана) в официален сервиз или тампона от Хеед да е оригинален(или да има всички отличителни белези на оригинална част.
Тука искам да вземат отношение хора които са запознати с маркировката на на оригинални и не толкова оригинални части от ВАГ.
Защото Ицо ми показа части които наистина имат ВАГ номер но щампа не - тя е изтрита.Или въпросната серия тампони които е закупил да не са били с изтрита щампа.Това пък е последен тампон от тази фирма.Няма друг такъв с който да го сравним.А и Ицо ми показа, че е внесен такъв тампон през 2000-та година и, че на точната дата за ремонта е изписан.
До тампона на скоротите въобще не стигнахме.Човека каза - поръчваме и сменяме двата тампона за моя сметка откъдето кажеш.
Защото предвид смачкания Феби отпред до радиатора не ми се рискуваше тампона на скоростите да остане такъв.
Казах откъде, след 20 мин тампоните бяха доставени и сменени.
Вече за така стоящи нещата - мога да кажа едно - БЛАГОДАРЯ, за отношението и вниманието към мен.Признавам, че реагирах остро в предишните ми теми за което се ИЗВИНЯВАМ.Но предполагам всеки би си помислил същото след като хиляда други проби по колата заради проблем, се оказва че наскоро сменена част е дефектна.И като видиш че другата има всички показатели да е оригинална(не се знае дали не си е такава , надали някога ще се разбере, тогава ти идва в повечко.
Та въпрсния тампон съм го оставил на Ицо.Който мине оттам може да го види.Искам да кажа, че след смяната на двата тампона, разлика вътре в колата нямаше никаква.Докато в събота след като смених смачкания - колата беше съвсем друга.
Сега за смачкания тампон - думите на Ицо бяха, че има понякога такива части.И чест му прави, че гледа да оправи нещата.Защото на повечето места биха ми казали - ми иди си в Унитрейд/Сакар Ауто
Това е от мен, аз съм доволен от направеното досега.Въпрсния тампон съм го оставил на Ицо.Дали е сменен или не, едва ли някой може да каже.Който мине оттам може да го види.Аз досега, част, пълно копие на оригинала не съм виждал.
Темата ще я пусна и в сервизи и в основен(отново), защото много хора могат да вземат отношение и за маркиравката на частите и т.н., ако иска добрин да я заключва или да ме банва.
искам да разкажа за развитието на случката.
Та отидох сутринта в Хеед.
Ицо погледна първо Феби-то дето го смених и се съгласи, че тампона е смачкан.Вдигнахме колата на крик и свалихме въпросния тампон за който писах - оказаха се много въпросителни.
Целия тампон си е с ваг-ските номера и най-важното всички VW щампи по различните части на тампона.Но пък на него имаше цифра 9, което значи 99-та година.
И оттук идва дилемата.Възможно е тампона да е сменян в Австрия(колата е оттам и наистина добре поддрържана) в официален сервиз или тампона от Хеед да е оригинален(или да има всички отличителни белези на оригинална част.
Тука искам да вземат отношение хора които са запознати с маркировката на на оригинални и не толкова оригинални части от ВАГ.
Защото Ицо ми показа части които наистина имат ВАГ номер но щампа не - тя е изтрита.Или въпросната серия тампони които е закупил да не са били с изтрита щампа.Това пък е последен тампон от тази фирма.Няма друг такъв с който да го сравним.А и Ицо ми показа, че е внесен такъв тампон през 2000-та година и, че на точната дата за ремонта е изписан.
До тампона на скоротите въобще не стигнахме.Човека каза - поръчваме и сменяме двата тампона за моя сметка откъдето кажеш.
Защото предвид смачкания Феби отпред до радиатора не ми се рискуваше тампона на скоростите да остане такъв.
Казах откъде, след 20 мин тампоните бяха доставени и сменени.
Вече за така стоящи нещата - мога да кажа едно - БЛАГОДАРЯ, за отношението и вниманието към мен.Признавам, че реагирах остро в предишните ми теми за което се ИЗВИНЯВАМ.Но предполагам всеки би си помислил същото след като хиляда други проби по колата заради проблем, се оказва че наскоро сменена част е дефектна.И като видиш че другата има всички показатели да е оригинална(не се знае дали не си е такава , надали някога ще се разбере, тогава ти идва в повечко.
Та въпрсния тампон съм го оставил на Ицо.Който мине оттам може да го види.Искам да кажа, че след смяната на двата тампона, разлика вътре в колата нямаше никаква.Докато в събота след като смених смачкания - колата беше съвсем друга.
Сега за смачкания тампон - думите на Ицо бяха, че има понякога такива части.И чест му прави, че гледа да оправи нещата.Защото на повечето места биха ми казали - ми иди си в Унитрейд/Сакар Ауто
Това е от мен, аз съм доволен от направеното досега.Въпрсния тампон съм го оставил на Ицо.Дали е сменен или не, едва ли някой може да каже.Който мине оттам може да го види.Аз досега, част, пълно копие на оригинала не съм виждал.
Темата ще я пусна и в сервизи и в основен(отново), защото много хора могат да вземат отношение и за маркиравката на частите и т.н., ако иска добрин да я заключва или да ме банва.
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
WasteLand_TD написа:Привет отново на всички,
искам да разкажа за развитието на случката.
Та отидох сутринта в Хеед.
Ицо погледна първо Феби-то дето го смених и се съгласи, че тампона е смачкан.Вдигнахме колата на крик и свалихме въпросния тампон за който писах - оказаха се много въпросителни.
Целия тампон си е с ваг-ските номера и най-важното всички VW щампи по различните части на тампона.Но пък на него имаше цифра 9, което значи 99-та година.
И оттук идва дилемата.Възможно е тампона да е сменян в Австрия(колата е оттам и наистина добре поддрържана) в официален сервиз или тампона от Хеед да е оригинален(или да има всички отличителни белези на оригинална част.
Тука искам да вземат отношение хора които са запознати с маркировката на на оригинални и не толкова оригинални части от ВАГ.
Защото Ицо ми показа части които наистина имат ВАГ номер но щампа не - тя е изтрита.Или въпросната серия тампони които е закупил да не са били с изтрита щампа.Това пък е последен тампон от тази фирма.Няма друг такъв с който да го сравним.А и Ицо ми показа, че е внесен такъв тампон през 2000-та година и, че на точната дата за ремонта е изписан.
До тампона на скоротите въобще не стигнахме.Човека каза - поръчваме и сменяме двата тампона за моя сметка откъдето кажеш.
Защото предвид смачкания Феби отпред до радиатора не ми се рискуваше тампона на скоростите да остане такъв.
Казах откъде, след 20 мин тампоните бяха доставени и сменени.
Вече за така стоящи нещата - мога да кажа едно - БЛАГОДАРЯ, за отношението и вниманието към мен.Признавам, че реагирах остро в предишните ми теми за което се ИЗВИНЯВАМ.Но предполагам всеки би си помислил същото след като хиляда други проби по колата заради проблем, се оказва че наскоро сменена част е дефектна.И като видиш че другата има всички показатели да е оригинална(не се знае дали не си е такава , надали някога ще се разбере, тогава ти идва в повечко.
Та въпрсния тампон съм го оставил на Ицо.Който мине оттам може да го види.Искам да кажа, че след смяната на двата тампона, разлика вътре в колата нямаше никаква.Докато в събота след като смених смачкания - колата беше съвсем друга.
Сега за смачкания тампон - думите на Ицо бяха, че има понякога такива части.И чест му прави, че гледа да оправи нещата.Защото на повечето места биха ми казали - ми иди си в Унитрейд/Сакар Ауто
Това е от мен, аз съм доволен от направеното досега.Въпрсния тампон съм го оставил на Ицо.Дали е сменен или не, едва ли някой може да каже.Който мине оттам може да го види.Аз досега, част, пълно копие на оригинала не съм виждал.
Темата ще я пусна и в сервизи и в основен(отново), защото много хора могат да вземат отношение и за маркиравката на частите и т.н., ако иска добрин да я заключва или да ме банва.
Забрави да споменеш, че тампона, който сменихме е БОГЕ и е абсолютно същия с всички каталожни номера с изключение на знака на VW, което означава, че е оригинален, демек същия:wink:
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Под оригинален какво разбираме? Със щампа или без
?
Щото тия дето сложихме са много добри(Боге) но пак без щампи(зачистени).Пак с номер но без щампа(пак зачистена) купих и от Автохит за онзи до радиатора.Тампона е на Ханс-Прайс/Топран.
Затова и цената спрямо оригинален от унйтрейд/сакар ауто е около 2-3 пъти надолу.Аз съм изключително доволен
но трябва да се уточни какво е оригинален и кое не е.
За мен оригинален в случая тампон е когато щампата е налице.Така ми казаха и от Сакар Ауто(питах ги)
Такъв си купих преди за вентото от Унитрейд(Дружба) и всички щампи по тампона си бяха на него.
Сега доколкото знам VW поръчва на определен или повече прозиводители някаква част.Тя минава контрола за качество на VW, и и се слагат щампи, надписи и т.н. оттам и цената е друга.Другите който не са минали(или пък изкарани тайно
знае ли се) се пускат на по-ниска цена.
Не, че част която не е минала е по-лоша но все пак.......човек си решава.
Смених Н75 клапан за турбото - пак си е на пиербург но по него няма номер и щампа.И си работи супер.Цената е почти 2-2.5 пъти по-ниска от оригинала - там обаче си има всички салтанати и обозначения от VW.
На вентото ми два тампона различни купувах(за този до радиатора - той май най-много страда) е тресе си и тресе.Единия даже помня че беше купуван от Ауто+.
Накрая се ядосах - поръчах от Унитрейд Дружба оригинален за 132лв и край - колата заспа , та оттогава 2 години и половина.
Че единия може да изкара 2 години а другия 10 да речем - пак всеки си решава.
Казвам това което съм чул и видял(от опит) , не съм професионалист но пък не съм и много зле мисля
Дано и други кажат как са нещата.
В спора се ражда истината

Щото тия дето сложихме са много добри(Боге) но пак без щампи(зачистени).Пак с номер но без щампа(пак зачистена) купих и от Автохит за онзи до радиатора.Тампона е на Ханс-Прайс/Топран.
Затова и цената спрямо оригинален от унйтрейд/сакар ауто е около 2-3 пъти надолу.Аз съм изключително доволен

За мен оригинален в случая тампон е когато щампата е налице.Така ми казаха и от Сакар Ауто(питах ги)
Такъв си купих преди за вентото от Унитрейд(Дружба) и всички щампи по тампона си бяха на него.
Сега доколкото знам VW поръчва на определен или повече прозиводители някаква част.Тя минава контрола за качество на VW, и и се слагат щампи, надписи и т.н. оттам и цената е друга.Другите който не са минали(или пък изкарани тайно

Не, че част която не е минала е по-лоша но все пак.......човек си решава.
Смених Н75 клапан за турбото - пак си е на пиербург но по него няма номер и щампа.И си работи супер.Цената е почти 2-2.5 пъти по-ниска от оригинала - там обаче си има всички салтанати и обозначения от VW.
На вентото ми два тампона различни купувах(за този до радиатора - той май най-много страда) е тресе си и тресе.Единия даже помня че беше купуван от Ауто+.
Накрая се ядосах - поръчах от Унитрейд Дружба оригинален за 132лв и край - колата заспа , та оттогава 2 години и половина.
Че единия може да изкара 2 години а другия 10 да речем - пак всеки си решава.
Казвам това което съм чул и видял(от опит) , не съм професионалист но пък не съм и много зле мисля

Дано и други кажат как са нещата.
В спора се ражда истината

- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хеед 91 Надежда загуби още един клиент
Още една случка в сервиз Хеед 91 - Надежда
Приятели ми препоръчват въпросния сервиз от който са останали доволни за извършени ремонти, и аз решавам да отида там да прегледат предницата на Алфата, че чувам тропане. Преглеждат предница много внимателно и откриват, че кормилната рейка била трагнала и трябвало да я чувам по павета (тропане по павета не чувам) и че трябва първо нея да ремонтирам и т.н., аз през цялото време стоя при майстора и го питам: тампоните на стабилизиращата щанга как са, биелетките как са, шарнирите и т.н., абе с две думи (изключваме рейката) всичко казва че е здраво, но за амортисьорите неможе да каже със сигурност дали при тях няма някакъв проблем и тропането да е от тях. Дотук всичко ОК.
Понеделник звъня по телефона да си запиша час за смяна на амортисьорите и тампоните, като проверявам цените, предни амортисьори Билстейн ( Хеед 91 е вносител на Билстейн http://www.heed-auto.com/) -135 лв./бр. смяна 36 лв., но тъй като и те са със същото работно време като моето изпращам един приятел да закара колата да сменят нещата. Приемат колата вкарват я в халето и започват да си работят по нея, колегата ми им казва че ще чака в кафето на сервиза докато стане колата.
И сега изненадата: Това че са решили да сменят и биелетките което струва около 80 лв. ( 50 лв. биелети и 30 лв. смяната) допълнително без да попитат иди дойди ще го преживеем, ами и колата излиза не с амортисьори БИЛСТЕЙН за каквито е отишла при тях, а с амортисьори МОНРО които даже са и по-скъпи 180 лв./бр. пак без да попитат. Е това незнам на какво прилича отиваш при вносителя в сервиза му да ти сложи стоката която внася, а той едно че те товари с допалнителни ремонти за които преди това е казал че нещата са здрави, без твое съгласие, а ми ти монтира друга марка. На въпроса що Монро, ами Билстейн нямали налични, а в понеделник нищо не споменаха след като провериха за цената по модела на колата.
Знам че живеем в БГ , но трябва ли всеки пат да висиш на глават на майстора да се застраховаш от подобни неща.
Незнам за вас, но аз там не бих си вкарал колата повече, просто ме загубиха като клиент.
Приятели ми препоръчват въпросния сервиз от който са останали доволни за извършени ремонти, и аз решавам да отида там да прегледат предницата на Алфата, че чувам тропане. Преглеждат предница много внимателно и откриват, че кормилната рейка била трагнала и трябвало да я чувам по павета (тропане по павета не чувам) и че трябва първо нея да ремонтирам и т.н., аз през цялото време стоя при майстора и го питам: тампоните на стабилизиращата щанга как са, биелетките как са, шарнирите и т.н., абе с две думи (изключваме рейката) всичко казва че е здраво, но за амортисьорите неможе да каже със сигурност дали при тях няма някакъв проблем и тропането да е от тях. Дотук всичко ОК.
Понеделник звъня по телефона да си запиша час за смяна на амортисьорите и тампоните, като проверявам цените, предни амортисьори Билстейн ( Хеед 91 е вносител на Билстейн http://www.heed-auto.com/) -135 лв./бр. смяна 36 лв., но тъй като и те са със същото работно време като моето изпращам един приятел да закара колата да сменят нещата. Приемат колата вкарват я в халето и започват да си работят по нея, колегата ми им казва че ще чака в кафето на сервиза докато стане колата.
И сега изненадата: Това че са решили да сменят и биелетките което струва около 80 лв. ( 50 лв. биелети и 30 лв. смяната) допълнително без да попитат иди дойди ще го преживеем, ами и колата излиза не с амортисьори БИЛСТЕЙН за каквито е отишла при тях, а с амортисьори МОНРО които даже са и по-скъпи 180 лв./бр. пак без да попитат. Е това незнам на какво прилича отиваш при вносителя в сервиза му да ти сложи стоката която внася, а той едно че те товари с допалнителни ремонти за които преди това е казал че нещата са здрави, без твое съгласие, а ми ти монтира друга марка. На въпроса що Монро, ами Билстейн нямали налични, а в понеделник нищо не споменаха след като провериха за цената по модела на колата.
Знам че живеем в БГ , но трябва ли всеки пат да висиш на глават на майстора да се застраховаш от подобни неща.
Незнам за вас, но аз там не бих си вкарал колата повече, просто ме загубиха като клиент.
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sasho07 написа:Лошо, лошо, много лошо. Много ми е интересна версията на другата страна.
Ето я:
В понеделник ми се обади клиент, който ме попита дали може и кога да сменим предни амортисьори на въпросната кола.Разбрахме се това да стане в сряда в 10ч.Клиента беше точен, даже малко подрани.Всъщност, колата я докара или приятел или служител на човека, с който разговарях в понеделник.Както и предния път за марка амортисьори и дума не е ставало.Проверихме наличностите и установихме, че няма наличен БИЛЩАЙН, затова сложиме МОНРО.Нямаше как да знам, че някой е говорил по телефона с някой от служителите ( 35 човека) и е очаквал всички да знаят.Тук е мястото да подчертая, че дневно на телефонни позвънявания отговаряме на поне 50 подобни въпроса.Относно МОНРО не виждам къде е проблема.Продал съм над 12 000 амортисьора за последните 7-8г. с тази марка и не мисля, че имам рекламация на повече от 80-100, което е под 1%.Относно биалетите не мога да коментирам в момента, ще трябва да се информирам.Обикновено се обождаме по телефона, когато излезе нещо допълнително и клиента не е в сервиза, но в случая клиента си беше там......
Отговарям на sasho07, защото виждам, че pioneer се регистрирал само заради този пост и надали ще прочете отговора ми.
ПП Между другото разговарях с човека, който е изпратил въпросния клиент при нас още в сряда и му обясних, че е станало недоразумение, не измама,и че ще поръчам БИЛЩАЙН и когато дойде да сменим тва МОНРО и т.н.За недоразумението пък разбрах от един приятел отБМВ форума, който пък е негов приятел...абе да ви кажа изобщо не е нужно ходатайство за да влезе някой в сервиза ми.Хайде със здраве и назраве.Пожелавам ви весело изкарване на празниците

- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
scirocco gt написа:sasho07 написа:Лошо, лошо, много лошо. Много ми е интересна версията на другата страна.
Ето я:
.........Нямаше как да знам, че някой е говорил по телефона с някой от служителите ( 35 човека) и е очаквал всички да знаят.Тук е мястото да подчертая, че дневно на телефонни позвънявания отговаряме на поне 50 подобни въпроса.Относно МОНРО не виждам къде е проблема.Продал съм над 12 000 амортисьора за последните 7-8г. с тази марка и не мисля, че имам рекламация на повече от 80-100, което е под 1%.Относно биалетите не мога да коментирам в момента, ще трябва да се информирам.Обикновено се обождаме по телефона, когато излезе нещо допълнително и клиента не е в сервиза, но в случая клиента си беше там......
Отговарям на sasho07, защото виждам, че pioneer се регистрирал само заради този пост и надали ще прочете отговора ми.
ПП Между другото разговарях с човека, който е изпратил въпросния клиент при нас още в сряда и му обясних, че е станало недоразумение, не измама,и че ще поръчам БИЛЩАЙН и когато дойде да сменим тва МОНРО и т.н.За недоразумението пък разбрах от един приятел отБМВ форума, който пък е негов приятел...абе да ви кажа изобщо не е нужно ходатайство за да влезе някой в сервиза ми.Хайде със здраве и назраве.Пожелавам ви весело изкарване на празниците
Благодаря за отделеното време и бързият отговор. Това за мен значи, че се интересуваш от своите клиенти. Лошо, че така се е получило с колегата pioneer. "Хеед 91" е най-хваления сервиз във форума. Убеден съм, че има защо.
Със сигурност има обяснение за случея, 35 човека не са малко персонал, но не са и извинение. Както и да се обвини другият "сервизът" за недоразумение е най-лесно. Те винаги са виновни.

Ха, весели празници и от мен и повече поводи за радост.


scirocco gt написа:sasho07 написа:Лошо, лошо, много лошо. Много ми е интересна версията на другата страна.
Ето я:
В понеделник ми се обади клиент, който ме попита дали може и кога да сменим предни амортисьори на въпросната кола.Разбрахме се това да стане в сряда в 10ч.Клиента беше точен, даже малко подрани.Всъщност, колата я докара или приятел или служител на човека, с който разговарях в понеделник.Както и предния път за марка амортисьори и дума не е ставало.Проверихме наличностите и установихме, че няма наличен БИЛЩАЙН, затова сложиме МОНРО.Нямаше как да знам, че някой е говорил по телефона с някой от служителите ( 35 човека) и е очаквал всички да знаят.Тук е мястото да подчертая, че дневно на телефонни позвънявания отговаряме на поне 50 подобни въпроса.Относно МОНРО не виждам къде е проблема.Продал съм над 12 000 амортисьора за последните 7-8г. с тази марка и не мисля, че имам рекламация на повече от 80-100, което е под 1%.Относно биалетите не мога да коментирам в момента, ще трябва да се информирам.Обикновено се обождаме по телефона, когато излезе нещо допълнително и клиента не е в сервиза, но в случая клиента си беше там......
Отговарям на sasho07, защото виждам, че pioneer се регистрирал само заради този пост и надали ще прочете отговора ми.
ПП Между другото разговарях с човека, който е изпратил въпросния клиент при нас още в сряда и му обясних, че е станало недоразумение, не измама,и че ще поръчам БИЛЩАЙН и когато дойде да сменим тва МОНРО и т.н.За недоразумението пък разбрах от един приятел отБМВ форума, който пък е негов приятел...абе да ви кажа изобщо не е нужно ходатайство за да влезе някой в сервиза ми.Хайде със здраве и назраве.Пожелавам ви весело изкарване на празниците
Прави сте че се регистрирах заради този пост, и то е защото освен че знаех, че ще получа отговор от сервиза е и за да разберат и други потребители за възможните недоразумения които могат да се случат. Форумите са за това за да си помагаме.
Няма смисъл да се продължава коментара на случкта, всичко е ясно станало е недоразумение, нямам нищо против Монро и биелетатите сигурно са били заминила вече, но ме подразни факта, че за нито едно от двете неща не се направи опит да се попита ( има разлика в цената), все пак човека чакаше там, а и сумата кото му бях оставил беше далеч по-малка от това което накрая трябваше да плати. Аз се чуствах неудобно, че несъм уредил нещата така както би трябвало да бъдат.
За ходатайстване и дума неможе да става, тук става дума за препоръки към сервиза.
На всички със здраве и назраве. Пожелавам ви весело изкарване на празниците и дано в следващата година да няма недоразумения



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта