vaskoto1 написа:v.hristov написа:
В дългият разказ на Rumen никъде не е посочена най- важната информация за техническото състояние на автомобила.
Той е на 8 години /към 12.2007г./ и реалните му /към 10. 2004г./ са 223 300км. При прегледа по километраж са записани 127 000км. Така че всеки може да съди за техническото му състояние.
Всички знаят какви автомобили втора употреба се продават у нас.
до момента се въздържах да пиша в тая тема, но това изказване промени статуса.
чуствам се задължен да "сипя".
уважаеми г-н Приемчик, изключително засегнат от "неоснователните" плювки към Вашата фирма-майка.
това изказване е меко казано несериозно!
как може да съдиш за техническо състояние по години и километри? това да не е човек, та да кажеш-стар е вече черния дроб не му работи като хората...
превътания километраж е едно, километрите са друго, годините-съвсем трето нещо! и нищо не е в състояние да ме убеди, че една машина не може да бъде в идеално техническо здраве на, теоритически, безкрайно много години или моточасове. всичко опира до поддръжка. и до оправдания, които в тоя случай вече започват да стават доста прозрачни...
един кабел ли ви събаря?
или един кулър?
или си имате твърде много рекламации...
кое е? защото вече се вади вода от твърде много кладенци...
v.hristov написа:За да има рекламация за извършен ремонт към даден сервиз, трябва автомобилът да е обслужван единствено в него. И ако вашият автомобил бе такъв, аз лично щях да Ви сменя кабела безплатно и нямаше въобще да се стига до спор.Предимството да Ви обслужват в оторизиран сервиз, е че получавате гаранция за извършен ремонт и можете да предявявате иск спрямо сервиза, за разлика от неоторизираните, където няма да приемат насериозно Вашите претенции.
а това просто няма да го коментирам!защо реши, бе пиле, че никой освен "оторизираните" сервизи не си поема отговорностите? минах на "ти" защото тука се получи малко лично лирично отклонение...
да ти обясня малко нещо, г-н Приемчик. оторизиран означава че зад тебе стои производителя, и той, а не ти, си поема бакиите. което пак те поставя в позицията да си просячето, което за нищо не е виновно, а крънка производителя за собствените си грешки... затова един кабел и един кулър е такава драма. защото трябва да го изпросиме от Фолксваген...някак... и се почват едни шехерезади, ама годините, ама километрите, ама ти сега, къде си зареждал-ааа там не е добре, води, кладенци и прочие... и многоточие...
v.hristov написа: Когато работиш в дадена фирма и се оплакваш от нея в интернет- това е недостойно. В тази световна криза трябва да запретнеш ръкави и да работиш на 100%, за да помогнеш на себе си и на фирмата, а не да се оплакваш във форумите и да бъдеш подстрекател за скандали.
Във всяка фирма, завод, предприятие има определени изисквания и условия, които ти предварително знаеш, и ако не си съгласен с тях можеш да напуснеш по всяко време,така че не пиши повече, защото излагаш себе си.
оууу да! замалко да забравя!
фирмата-майка ще бъде безкрайно признателна и ще изрази по безброй начини своята признателност, за това че работника Х си е сдрал задника за нея. та там дори ще забележат, ще видят неговите усилия и ще го потупат по рамото най малко и ще му кажат едно евалла-ти си наистина ценен кадър! та нали най малко това винаги се случва! после, като изпаднеме от „кризата” като завалят едни бонуси, като започне едно признание, като го засипят бедния човечец с едни жестове... тегава ралта... той затова и не се опитва да си скъса задника...
бил съм там, само дето фирмата се казваше „киров” а не „сакар”...
„аре нема нужда...”