Само да вметна че тая работа с махането на катализатора скоро ще ни излезе през носа.
Мин.седмица ходих на ГТП. Там ми показаха новите изисквания влезли в сила декември, според който има норми на изгорелите газове, които ако не ги покриеш не минаваш. И ако колата ти фабрично е с катализатор - нормите са едни - не ги покриваш не минаваш. Е засега се минава с/у 10 лв отгоре . но ми казаха на уше ,че след 2007 почти няма да има как да става това, щот щяло да се прави автоматично всичко със снимка на колата с дата и час докато е на стенда за да не може да се прекарва друга кола вместо твоята.....
Ще ставаме яко екологични.
Бтв. питах разни москвичи, трабанти и варбурзи как ще минат - за тях изискванията били с 70 % намалени
Ами...ще поживее, ше видим
Сервиз за гърнета(уредихме намаления!)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
One написа:Е засега се минава с/у 10 лв отгоре . но ми казаха на уше ,че след 2007 почти няма да има как да става това, щот щяло да се прави автоматично всичко със снимка на колата с дата и час докато е на стенда за да не може да се прекарва друга кола вместо твоята.....
Бутнал си им рушвет 10 лв или кво ?
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
One написа:Само да вметна че тая работа с махането на катализатора скоро ще ни излезе през носа.
Мин.седмица ходих на ГТП. Там ми показаха новите изисквания влезли в сила декември, според който има норми на изгорелите газове, които ако не ги покриеш не минаваш. И ако колата ти фабрично е с катализатор - нормите са едни - не ги покриваш не минаваш. Е засега се минава с/у 10 лв отгоре . но ми казаха на уше ,че след 2007 почти няма да има как да става това, щот щяло да се прави автоматично всичко със снимка на колата с дата и час докато е на стенда за да не може да се прекарва друга кола вместо твоята.....
Ще ставаме яко екологични.
Бтв. питах разни москвичи, трабанти и варбурзи как ще минат - за тях изискванията били с 70 % намалени
Ами...ще поживее, ше видим
ша сложа емблема на москвич преди да мина на преглед

а ве кво се притеснявате - в тая корумпирана държава няма невъзможни неща... а и има хиляди сервиза за ГТП...
няма да останат гладни я! мисля, че вече го коментирахме мн пъти, но пак да кажа, че живота на катализатора е около 100 000 км...все пак всеки си решава дали да го махне
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
maistora_1 написа:Madj0 написа:И аз бях там и аз катализатор махнах гадното е че явно винаги остава малка дупчица , а още по гадното е че я усетих чак пред нас .
иди пак - ще ти я оправи за без пари! /както стана в моя случай/
това за мен не е нормално.
двама отишли от този форум и на двамата рекламации.
при каквато и да било заварка да остане дупка независимо от размера и е недопустимо.
човека дето го е правил на може да се нарече заварчик еле пък майстор
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
професионален отговор
Искам професионален отговор нужно ли е да си сменя катализатора с гърне,за да си намаля разхода на гориво.Нямам други забележки към Пасата! На моя двигател ABS 1.8 моно катализатора има ли връзка с ламбда сондадта?
Re: професионален отговор
kaloyan22 написа:...катализатора има ли връзка с ламбда сондадта?
сондата ти е преди катализатора - няма как да има връзка
а дали ще си намалиш разхода е много спорно , ако катализатора ти е заминал ок - махай го, ако е читав е безмислено да го махаш
знамкакво ще попиташ как да го познаеш дали е читав - като се свали се гледа питата му ако е цяла и не набита с мърсотия - ок е
- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
madmen написа:VWGT написа:...... щото на този телефон май говорих с арабела
Ич даже не си се объркал. " Иска прави тебе аУспуф?"
При това бая мърляв...
Лично мнение, може да работи добре, ама аз тея или ги заобикалям отдалече или ги газя...
golfer написа:това за мен не е нормално.
двама отишли от този форум и на двамата рекламации.
при каквато и да било заварка да остане дупка независимо от размера и е недопустимо.
човека дето го е правил на може да се нарече заварчик еле пък майстор
Съгласен и с двама Ви

бех до там случайно и не останах впечатлен

- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
DIABLO 666 написа:ivankarpov написа:е бахти и "далаверата", запомни го тоя сервиз защото след 1 година ще отидеш да си купиш обратно твоя катализатор на доста солидна цена
за твое сведение ако след една година ни задължат да слагаме катализатори точно при тоя човек има аз проверих цената е 150 лв. със 1 година гаранция.АЗ СИ МАХНАХ МОЯ КАТАЛИЗАТОР ПРЪВ ПИЧА Е СВЕСТЕН И СМЯТАМ АКО МИ ЗАМИНЕ ГЪРНЕТО ДА ХОДЯ ПРИ НЕГО,ЗНАМ ЧЕ ЩЕ ДАДЕ СНОСНА ЦЕНА. А И ВСЕКИ РЕШАВА КЪДЕ ДА ХОДИ И КОЛКО ПАРИ ДА ДАДЕ ЗА СМЯНА,КОЛАТА НЕМИ ВЪРВЕШЕ МАХНАХ КАТАЛИЗАТОРА ТРЪГНА.
Значи 150 лв е висока цена!
Реалната е 131 лв. на дребно на този тип катализатори, но гаранцията им е 20 000 км и горе долу след това заминават.
Катализатор с по-богато съдържание е около 400 лв.
и разбира се че е по добре да си го смениш така, защото ако ще и да се почупя незнам кой ще ми даде 70лв.кг а видиш ли поисле само с 50 лв от тях ще си купя резонатор.
- GOLF_GT
- Мнения: 156
- Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
- Контакти:
Нека и аз да се включа колеги.Вчера смених на голфа предни дискове вентилирани и накладки.Старите ми бяха много износени и предна десна джанта загряваше много по-вече от лявата в резултат на това че спирачния ми апарат нещо се ебаваше и не връща както трябва.Както и да е но от 2 седмици някъде усетих че колата не набира добре както преди и беше като спънат кон както се казва.До вчера преди да сменя по горните неща дето писах си мислих че е от апарата дето задържа.Но уви резултата е абсолютно същия след смяната и поправката на апарата,мотора работи перфектно но голфа вдига определена скорос много по трудно от преди.Даже вчера имах възможност да го изпробвам с новите дискове и накладки чак до Кулата и обратно.И ето днес при майстора-много мой човек и разбира.Та качи се той направи едно кръгче и вика мотора ти работи перфектно,няма колело което да ти задържа,проблема вика според мен е ЗАПУШЕН КАТАЛИЗАТОР.И ми каза в понеделник да отида в Крафт на околовръстното да ми го махнат и сложат въпросното резонантно гърне.Там имали апарат с който проверявали дали ти е запушен катализатора или не.Ако някой е ползвал услугите на Крафт нека да изкаже мниние,приемам всякакви коментари включително и за други сервизи където мога да си оправя проблема,БЛАГОДАРЯ.




Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта