dundurma написа:аз ли не мога да пиша,вие ли не можете да четете???????????????идеята ми бе,че ако кажеш че проблема е ТУКА,а се окаже че не е,трябва да си поемеш МАСРАФА по направената интервенция и моля майсторите да не се изказват толкова ЛАСКАВО за клиентите,щот ако не сме ние ще ядете БАХУРА.............дали колата ми е нова или набор на ЙОДА-няма значение.искам,когато плащам за нещо да има свършена работа.ако ли не-ресто.не си ли сигурен в обявената диагноза,тогава можеш да лавираш.но да кажеш,че си решил проблема,взел си кинтите и после да не поемаш отговорност за това,че си сбъркал ми не съм съгласен.
Нема вие, нема ние...без разбиране не стават нещата. Като бачка майстора без пари по някои проблеми, за които може да има много различни причини, просто почва да не приема всеки клиент с такива проблеми(или по-скоро признаци). Точно за да не яде...кво беше там...
Читав майстор, парите пак ще си ги изкара, ако ще и само от смяна на масло и накладки... Та ще го яде клиента с големите претенции, тънка кесия, нулево доверие, и лаишки познания в областта на техниката и в частност автомобилите.
Никой не обича да си създава проблеми, и да работи за без пари. Майстора има избор да не поема случаи, от които може да е на загуба, и клиенти, които ще дават ядове, просто щото не са в час, а са с големи претенции. Но въпросните клиенти, с въпросните проблеми, все по-трудно ще намират кой въобще да се захване с проблемите им.