

maerto написа:Днес бях във въпросния автоцентър Хеед'91 за смяна на ламда сонда.Приеха ме веднага,частта дойде бързо,монтираха я,до тук 6 по шестобалната, браво!!Но едно нещо ме вбеси!!Като свалял ламаринената обвивка над колекторите,работника скъсал един болт за захващането-ок,случва се,приемам го нормално.Но да го оставиш така и да се опиташ с кабел да го захванеш -ето това не разбирам.Оставих го здраво ,а го вземам повредено.Много ме е яд на такива изпълнения,"хубава работа ,ама БЪЛГАРСКА"Разбирам да беше Лада или Москвич,ама как ще слагаш на кола 2001 година подръчни средства???Отдели половин,един час,поправи си грешката(разпробива се,нарязва се резба и се завива болта)елементарно е!А кажете как да дойда следващ път ???Ама както и да е....вече ми мина:)Убеден съм ,че сервиз Хеед'91(поне за мен) е един от най-реномираните и добри сервизи в София,откъм цена и качество,но такива единици развалят всичко!Сигурен съм че,шефовете не разбират за тези случаи. Трябва да контролира какво става в халето и да са наясно в какво състояние излиза една кола от сервиза!Айде спирам ,че като се сетя и пак ме хваща яд, това е градивна критикаСъс здраве и лека вечер
scirocco gt написа:maerto написа:Днес бях във въпросния автоцентър Хеед'91 за смяна на ламда сонда.Приеха ме веднага,частта дойде бързо,монтираха я,до тук 6 по шестобалната, браво!!Но едно нещо ме вбеси!!Като свалял ламаринената обвивка над колекторите,работника скъсал един болт за захващането-ок,случва се,приемам го нормално.Но да го оставиш така и да се опиташ с кабел да го захванеш -ето това не разбирам.Оставих го здраво ,а го вземам повредено.Много ме е яд на такива изпълнения,"хубава работа ,ама БЪЛГАРСКА"Разбирам да беше Лада или Москвич,ама как ще слагаш на кола 2001 година подръчни средства???Отдели половин,един час,поправи си грешката(разпробива се,нарязва се резба и се завива болта)елементарно е!А кажете как да дойда следващ път ???Ама както и да е....вече ми мина:)Убеден съм ,че сервиз Хеед'91(поне за мен) е един от най-реномираните и добри сервизи в София,откъм цена и качество,но такива единици развалят всичко!Сигурен съм че,шефовете не разбират за тези случаи. Трябва да контролира какво става в халето и да са наясно в какво състояние излиза една кола от сервиза!Айде спирам ,че като се сетя и пак ме хваща яд, това е градивна критикаСъс здраве и лека вечер
Колегата ми каза, че сте коментирали нещо по този въпрос. Ако искаш докарай колата и ще отстраним проблема за наша сметка. Ще ни трябват няколко часа да свалим колектора, за да разпробием скъсания болт и да нарежем резба. Съжалявам за случката, но тия болтове по генерацията стават на пепел от температурните разлики!
Съмнителният написа:Мога само положителна оценка да дам за работата и професионализма на Христо и екипа му.
kossis написа:Имам въпрос, при закупуване на Пасат 98г. мотор ТДИ 110 коня с ротационна помпа, можели да се тества на вагком и колко струва, за да се разбере какви реални километри е колата и има ли други проблеми по мотора.
Ако колата е в Първомай, а аз съм от София ?
Писах на ЛС, сега и тук за повече подробности, за да мога да отговоря за това оплакване, но още нямам отговор!Club VW написа:Една препоръка от моя страна към собственика на сервиза! Защото още преди да съм стъпил в сервиза ме загубиха като клиент!
При запитване от моя страна за цени на услугите в сервиза ми бяха дадени цени, но по късно видях, че имат сервиз и на бул. "Стамболийски" №201, където ми бе по удобно да ида. Реших да звънна и да си запазя час в сервиза и между другото ги попитах пак за цените. За мое съжаление цената беше двойна за дадената услуга сравнима с първоначалното ми запитване за една и съща услуга![]()
Това ме подразни страшно много!
Та препоръката ми е да си качите на сайта цени на услугите в сервиза. Цени от/до, часова ставка, норма час ли ще е...
Club VW написа:Здравейте, аз съм написал на български език какво ме е подразнило! Не разбирам какво повече да ви кажа?
По скоро аз трябва да ви питам как е възможно това? За една и съща услуга, за един и същи модел автомобил ми се дава една цена, а в другия ваш сервиз ми казват двойна цена?
Нямам намерение да се обяснявам!
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта