


Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Онзи ден бях там за поредно периодично обслужване,с големи благодарности и към Стефан и към Милен,че и бонуси раздават!
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Аз току що се прибирам от там. Адски ГОЛЕМИ пичове! Разбират, пипат и оправят. Дори ме оставиха с техните инструменти да си сменя биелетките на колата, докато Милен оправяше климатика. Огромни благодарности момчета! Спечелихте ме..



- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Отново отличен резултат при мен.




- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Поредния доволен клиент! Много внимателни и коректни!
Благодаря!
Благодаря!

- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Again:
!
Hough!

Hough!
- night rider
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 19:32
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: България
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
През последната половин година ми се наложи да посетя сервиза няколко пъти и е крайно време да похваля и аз момчетата от сервиза.
Независимо от различните проблеми, заради които съм посещавал сервиз Elbatron /смяна на термостат; смяна на тампони по ходовата част; периодично обслужване на автомобила; почистване и ремонт на климатичната система/, винаги съм си взимал Golf-a повече от доволен от свършената работа. Перфектно обслужване и професионализъм, отлично отношение към клиента и всичко това на добра цена.
Продължавайте все така!
Независимо от различните проблеми, заради които съм посещавал сервиз Elbatron /смяна на термостат; смяна на тампони по ходовата част; периодично обслужване на автомобила; почистване и ремонт на климатичната система/, винаги съм си взимал Golf-a повече от доволен от свършената работа. Перфектно обслужване и професионализъм, отлично отношение към клиента и всичко това на добра цена.
Продължавайте все така!

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Благодаря! Радваме се, че сте доволни от услугите ни и се стараем да си вършим работата професионално и на ниво.
.
Искам да благодаря и на хората, които уважават работното ни време и се съобразяват с него, наистина го оценяваме
.
За останалите ще кажа, че сервизът ни не е денонощен и ако тенденцията да имаме по над 80 пропуснати повиквания през почивните ни дни, се запази, ще бъда принуден телефоните да станат стационарни, да си седят в сервиза и да се отговаря на тях, само когато сме там т.е. в работното ни време. Причината да не са такива е, че на 1 от 15 души наистина му е спешно да говори с някой от нас и да му кажем какво да прави, защото има неотложен проблем, но обаждане в 23:30 в неделя с въпроса "абе какъв компресор ще пасне на моето Голф-че" , не е такъв случай и е по-удачно да бъде зададен на лично съобщение тук във форума или поне да е в работно време, както и не изисква да се звъни 4 пъти последователно в рамките на 5 минути. Не рядко се обаждат хора, които са взели телефона от други хора и просто не знаят, че не работим в неделя и понеделник, но това е лошо и за тях - графика ни седи на компютъра в сервиза и когато не сме там, не можем да запишем час на никого за нищо. Затова ще помоля, когато давате координатите ни на някого, да му казвате и какво ни е работното време, през което е удобно да се свърже с нас. Обаждания в 8 сутринта от сорта на " знам, че работите от 10:30 и понеже имате работа и едва ли ще се свържа през деня, звъня по-рано" или "знам, че в понеделник почивате, ама аз само да си запазя час" , също са крайно нежелани и отново безполезни - в леглото нямам график на записаните часове, както и нямам такъв вкъщи или където се намирам в момента. През летния сезон имаме много работа и оставаме до много късно в сервиза вечер, заради което е много гадно за нас, някой да звънне в 7 или 8 сутринта, особено през почивните ни дни, когато наваксваме със съня. Нарочно в темата сложих телефоните под адреса - нямаше ефект. После им намалих шрифта, отново нямаше ефект, после написах под тях с червен цвят раб. ни време - пак никакъв ефект. Някои хора странно как, прочитат почти цялата тема и телефоните ги виждат без проблем, но не виждат работното ни време (написано и над и под тях с дебел и червен шрифт) и когато се обадят, са силно изненадани, че не работим в дадения ден и че го пишело в темата. Надали ще ви е приятно да отидете на кино примерно в почивния си ден, някой да ви звънне, да му затворите и после да звъни още 10 пъти едно след друго и накрая, когато излезете, специално за да му вдигнете и да видите какво е толкова спешно, да ви пита нещо от сорта на " а, аз знам, че не работиш днес, ама само да те питам какви амортисьори да си сложа, Каяба или Закс или какво ще ми препоръчаш, понеже след седмица-две мисля да ги сменям" ? " Поне 5 души се обаждат с подобен по смисъл въпрос абсолютно всеки понеделник без изключение...
Ще добавя и още нещо - когато си запишете час и решите, че не ви се чака до въпросния ден и час или не ви се идва, или си решите проблема на друго място, или просто не можете да дойдете, обадете се и кажете, че няма да дойдете, защото други хора, които наистина искат да дойдат, чакат ненужно дълго време. Някои хора се обаждат за да ме предупредят, че ще закъснеят или имат ангажимент и съм им благодарен, че се обаждат, защото така си уплътняваме графика, но 90% от тези, които не идват в уречения ден и час, не си правят труда да се обадят изобщо.
Съжалявам ако съм обидил някого, но както казах и в началото на мнението си, сервизът ни не е денонощен, не сме на работа 24 / 7 и в повечето случаи ако не сме в сервиза, не можем да сме полезни дори да приемем обаждането, защото графика ни и каталозите ни, са там и нито мога да запиша ден и час, нито да кажа цена за някаква част. Предварително благодаря за разбирането!


Искам да благодаря и на хората, които уважават работното ни време и се съобразяват с него, наистина го оценяваме


За останалите ще кажа, че сервизът ни не е денонощен и ако тенденцията да имаме по над 80 пропуснати повиквания през почивните ни дни, се запази, ще бъда принуден телефоните да станат стационарни, да си седят в сервиза и да се отговаря на тях, само когато сме там т.е. в работното ни време. Причината да не са такива е, че на 1 от 15 души наистина му е спешно да говори с някой от нас и да му кажем какво да прави, защото има неотложен проблем, но обаждане в 23:30 в неделя с въпроса "абе какъв компресор ще пасне на моето Голф-че" , не е такъв случай и е по-удачно да бъде зададен на лично съобщение тук във форума или поне да е в работно време, както и не изисква да се звъни 4 пъти последователно в рамките на 5 минути. Не рядко се обаждат хора, които са взели телефона от други хора и просто не знаят, че не работим в неделя и понеделник, но това е лошо и за тях - графика ни седи на компютъра в сервиза и когато не сме там, не можем да запишем час на никого за нищо. Затова ще помоля, когато давате координатите ни на някого, да му казвате и какво ни е работното време, през което е удобно да се свърже с нас. Обаждания в 8 сутринта от сорта на " знам, че работите от 10:30 и понеже имате работа и едва ли ще се свържа през деня, звъня по-рано" или "знам, че в понеделник почивате, ама аз само да си запазя час" , също са крайно нежелани и отново безполезни - в леглото нямам график на записаните часове, както и нямам такъв вкъщи или където се намирам в момента. През летния сезон имаме много работа и оставаме до много късно в сервиза вечер, заради което е много гадно за нас, някой да звънне в 7 или 8 сутринта, особено през почивните ни дни, когато наваксваме със съня. Нарочно в темата сложих телефоните под адреса - нямаше ефект. После им намалих шрифта, отново нямаше ефект, после написах под тях с червен цвят раб. ни време - пак никакъв ефект. Някои хора странно как, прочитат почти цялата тема и телефоните ги виждат без проблем, но не виждат работното ни време (написано и над и под тях с дебел и червен шрифт) и когато се обадят, са силно изненадани, че не работим в дадения ден и че го пишело в темата. Надали ще ви е приятно да отидете на кино примерно в почивния си ден, някой да ви звънне, да му затворите и после да звъни още 10 пъти едно след друго и накрая, когато излезете, специално за да му вдигнете и да видите какво е толкова спешно, да ви пита нещо от сорта на " а, аз знам, че не работиш днес, ама само да те питам какви амортисьори да си сложа, Каяба или Закс или какво ще ми препоръчаш, понеже след седмица-две мисля да ги сменям" ? " Поне 5 души се обаждат с подобен по смисъл въпрос абсолютно всеки понеделник без изключение...
Ще добавя и още нещо - когато си запишете час и решите, че не ви се чака до въпросния ден и час или не ви се идва, или си решите проблема на друго място, или просто не можете да дойдете, обадете се и кажете, че няма да дойдете, защото други хора, които наистина искат да дойдат, чакат ненужно дълго време. Някои хора се обаждат за да ме предупредят, че ще закъснеят или имат ангажимент и съм им благодарен, че се обаждат, защото така си уплътняваме графика, но 90% от тези, които не идват в уречения ден и час, не си правят труда да се обадят изобщо.
Съжалявам ако съм обидил някого, но както казах и в началото на мнението си, сервизът ни не е денонощен, не сме на работа 24 / 7 и в повечето случаи ако не сме в сервиза, не можем да сме полезни дори да приемем обаждането, защото графика ни и каталозите ни, са там и нито мога да запиша ден и час, нито да кажа цена за някаква част. Предварително благодаря за разбирането!

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Още един доволен клиент.Благодаря за отремонтираният климатроник
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Ми, аз пак да благодаря!
Взеха ме по спешност.
Абе, духането си е важно
!
Благодаря!

Взеха ме по спешност.
Абе, духането си е важно

Благодаря!

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
И аз искам да благодаря за перфектната предница.
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Както винаги - точни, бързи, коректни. Отдавна мислех да пиша и все не оставаше време. В началото на март ми умря съединител на Октавията насред София. Момчетата дойдоха с тяхна кола, на буксир до сервиза и след седмица - чисто нов "Шкодилак"
Сега на синковеца Полото реши да вдигне температура в жегите. Веднага ме включиха между другите в графика и за един ден, половера беше излекуван.
Благодаря момчета, все така да сте бързи, отзивчиви, точни и работливи. И не на последно място - с приемливи цени за ремонта на старите бараки
Пожелавам ви успех и колкото може - по рядко да се срещаме

Сега на синковеца Полото реши да вдигне температура в жегите. Веднага ме включиха между другите в графика и за един ден, половера беше излекуван.
Благодаря момчета, все така да сте бързи, отзивчиви, точни и работливи. И не на последно място - с приемливи цени за ремонта на старите бараки

Пожелавам ви успех и колкото може - по рядко да се срещаме

- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Отидох да потърся мнение за проблема и останах приятно изненадан след като бе отстранен.
Вече съм с работещ климатик.
Едно голямо благодаря за отделеното време и внимание
Да уточня ,че минах през няколко други сервиза преди това.
Вече съм с работещ климатик.

Едно голямо благодаря за отделеното време и внимание

Да уточня ,че минах през няколко други сервиза преди това.
Последна промяна от skydiver_pd на Пон 20 юли 2015 5:57, променено общо 1 път.
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Като негатив, мога да посоча, само трудното осъществяване на контакт по телефона. Винаги звъня в работното Ви време, винаги само по едно обаждане, успявам да се свържа в 1/10 опита. Всеки път съм виждал, че работите с хендсфрийта. Еми не е ок. Съжалявам за всички галфони, дето звънят по всяко време на денонощието, наистина, оставете си служебни телефони в сервиза и премахнете личните си такива от темата. Не е сериозно да раздавате лич. си номера на всеки срещнат полуидиот, после да разчитате на самосъзнание и възпитание.
А, да, доволен съм от сервиза.
А, да, доволен съм от сервиза.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Да, за това съм съгласен и приемам критиката, но има една подробност - аз никога не работя с хендсфри, защото ме дразни и си ползвам само телефона. Колегата ми (Милен) работи с хендсфри, само че не винаги има свободна ръка, с която да вдигне и понякога се случва да не може да приеме обаждане. Моят тъч скрийн не работи добре с масло по него, примерно
. Заради тези проблеми, сме оставили и опция за контакт с нас по Скайп или тук с Лично съобщение, като и на двете места, се отговаря сравнително бързо и винаги, на всички :) . По въпроса със звъненето по 1 път - това е основния проблем да не можете да се свържете с нас, защото ако попаднете на кофти момент, няма да вдигнем. Затова винаги и на всички казвам, да звънкат настоятелно, докато ни намерят. На никого няма да се разсърдя ако звънне дори 5 или 10 пъти, защото работата ни не е като в Call център на бюро и наистина не можем да вдигнем в повечето случаи и не можем да приемем всички обаждания. Не отговаряме на пропуснати повиквания обратно, защото през летния сезон обикновено са по поне 10 за 1 час и ако се обадя на всички обратно, нищо няма да свърша през деня, освен да говоря по телефона. Тук е точния момент да си позволя да цитирам Ваското 1 по повод работата и говоренето по телефона едновременно ->
Именно това е причината да сте доволен от услугите ни - когато правя нещо отговорно или нещо, което изисква вниманието ми на 100%, няма да спра да работя, за да си вдигна телефона, защото рискувам да забравя до къде съм стигнал и да стане фал после. Едно не добре стегнато болтче на неподходящо отговорно място, е достатъчна причина за сериозни ядове. Ако не вдигна 1 път, звъннете след 20-30 минути пак и твърде вероятно ще вдигна, стига да ми е възможно. Същото важи и за колегата ми, въпреки хендсфри-то :) . Ако пък не Ви се занимава да звъните по 5 пъти - едно ЛС във форума или няколко реда в Скайп и вечерта или на следващата сутрин, ще имате отговор на поставения въпрос, стига да ни е в компетенцията. Повечето ни клиенти си запазват часове през Скайп или Лс, защото комуникацията ни така е по-успешна, макар и по-бавна, от колкото по телефона, защото ако човека иска да ми обясни даден проблем подробно, трябва да говорим поне 5-10 минути, а иначе вечер (нощем) мога на спокойствие да прочета за какво става дума и да отговоря пълноценно.
Иначе за телефоните, да, разчитаме, че човек би звъннал по никое време, само ако е нещо наистина спешно, ама уви, на повечето хора са им спешни всевъзможни глупости, от сорта на посочените в прединшното ми мнение по този въпрос. Все пак на 1 от 10 обадили се, наистина му е спешно, примерно защото заради един изгорял предпазител или друга дреболия, кисне на ма*ната си с жена и дете, което вече наистина е спешно. Рядко успявам да вдигна и в извънработното ни време, но повечето хора, на които им е спешно, обикновено пишат sms, че им е спешно и да звънна, когато мога и аз когато видя, веднага се обаждам. Заради това още се въздържаме да оставяме телефоните в сервиза.


ако правя в момента твоята кола - къде ще предпочетеш да мисля?
Именно това е причината да сте доволен от услугите ни - когато правя нещо отговорно или нещо, което изисква вниманието ми на 100%, няма да спра да работя, за да си вдигна телефона, защото рискувам да забравя до къде съм стигнал и да стане фал после. Едно не добре стегнато болтче на неподходящо отговорно място, е достатъчна причина за сериозни ядове. Ако не вдигна 1 път, звъннете след 20-30 минути пак и твърде вероятно ще вдигна, стига да ми е възможно. Същото важи и за колегата ми, въпреки хендсфри-то :) . Ако пък не Ви се занимава да звъните по 5 пъти - едно ЛС във форума или няколко реда в Скайп и вечерта или на следващата сутрин, ще имате отговор на поставения въпрос, стига да ни е в компетенцията. Повечето ни клиенти си запазват часове през Скайп или Лс, защото комуникацията ни така е по-успешна, макар и по-бавна, от колкото по телефона, защото ако човека иска да ми обясни даден проблем подробно, трябва да говорим поне 5-10 минути, а иначе вечер (нощем) мога на спокойствие да прочета за какво става дума и да отговоря пълноценно.
Иначе за телефоните, да, разчитаме, че човек би звъннал по никое време, само ако е нещо наистина спешно, ама уви, на повечето хора са им спешни всевъзможни глупости, от сорта на посочените в прединшното ми мнение по този въпрос. Все пак на 1 от 10 обадили се, наистина му е спешно, примерно защото заради един изгорял предпазител или друга дреболия, кисне на ма*ната си с жена и дете, което вече наистина е спешно. Рядко успявам да вдигна и в извънработното ни време, но повечето хора, на които им е спешно, обикновено пишат sms, че им е спешно и да звънна, когато мога и аз когато видя, веднага се обаждам. Заради това още се въздържаме да оставяме телефоните в сервиза.

Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 7 госта