Относно трудното осъществяване на контакт, което някои колеги са споменали - еми не е особено трудно. Хората са отдадени на работата си, вникват във всеки един проблем и намират най-смисленото решение. И дори това да ми коства два или три опита да се обадя, вместо един - пак ще съм доволен. Не може да очакваме от тях едновременно да ни оправят колите и да дебнат телефоните си постоянно. Стефан и Милен работят нон стоп, вкл. и често до късно вечерта. Ползвайте скайпа и ЛС, става по-ефективно, от колкото по телефона ;) . Ако звъннете в един не особено голям сервиз (особено пък като техния, където са само 2-ма души) и винаги ви се вдига веднага, това обикновено означава само едно - нямат кой знае колко работа, което обикновено пък е белег за качеството на работата там.
В този сервиз клиентите се третират коректно и най-малкото, което ние можем да направим, е да отвърнем със същото отношение, вместо някои колеги да ги правят на луди през почивните им дни
