:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

сакар ауто -смешни

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот kimif2008 » Съб 12 сеп 2009 21:14


абе нема ли да я клюючите тая тема :screwy




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот vasstop » Нед 13 сеп 2009 7:35


kimif2008 написа:абе нема ли да я клюючите тая тема :screwy
Не, на мен ми е интересна...


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Rumen » Нед 13 сеп 2009 17:42


vasstop написа:Не, на мен ми е интересна...

И по-интересна ще става ;-)
Доста време не бях чел форума, а тук се случват интересни неща...

Неведоми са пътищата Господньie - както пише в една дебела книга (която аз все още не съм намерил време да прочета), и ето на - моята история от преди почти 2 години взела че възкръснала.
Радвам се, че г-н Валентин Христов лично се е включил в дискусията. Чудесно! Защото лично той е приемчика извършил приемането/сдаването на автомобила на 17.12.2007 - пише го на фактурата...
Е, г-н Христов, Вашата информационна система Ви е дала достъпа до моите лични данни и Вие сте си позволили да публикувате тук инициала на фамилията ми М. нещо, което не съм уверен, че имате право; а няма от къде другаде да го знаете, при положение че в този форум съм регистрирам просто като rumen. Да считам ли, че имам право да пусна във форума копие от фактура №033496/17.12.2007 с Вашия подпис положен отдолу?
Да, фактурата наистина е на стойност 18лв. с ДДС, но вие явно сте забравили за онази служебна бележка №20 с лика на Стефан Стамболов с която Ви казах "Благодаря" за навременно свършената работа. Във Вашата информационна система това вероятно не фигурира, но във моята - да. И знаете ли, г-н Христов, от доста преди 25.05.2005г. (датата на която колата ми за първи път влиза в сервиза на САКАР АУТО) водя не пълна, а изключително подробна документация/статистика за това кога, къде, какво и за колко точно пари платени по фактура и/или дадени на ръка са извършвани ремонти по автомобила ми. Да споменавам ли, че е практика във Вашия сервиз автомобил да влиза за смяна на съединител и по фактура да се пишат смешните 30лв. - проверка на съединител/ходова час, а останалите 250лв. да се взимат на ръка от приемчик/монтьор? Но ще кажете - това са недоказуеми неща. Съгласен съм с вас - така е, недоказуеми са. Много неща са недоказуеми, но това не пречи да са истина. За това нека си говорим само за доказуемите неща. В контекста на това и на вашето експертно мнение:
v.hristov написа:...
В дългият разказ на Rumen никъде не е посочена най-важната информация за техническото състояние на автомобила.
Той е на 8 години /към 12.2007г./ и реалните му /към 10. 2004г./ са 223 300км. При прегледа по километраж са записани 127 000км. Така че всеки може да съди за техническото му състояние.
Всички знаят какви автомобили втора употреба се продават у нас.

Бихте ли ми отговорили недвусмислено, точно и ясно:
1. По какъв начин по-точно установихте, че към м.10.2004г. притежаваният от мен автомобил е бил на 223,300 km.?
2. На базата на каква история на автомобила направихте заключението, че автомобила ми е закупен като втора употреба в България?


Интересно ще е за всички почитатели на марката, посетители, читатели и писатели в този форум да научат - има ли начин за установяване на реалните километри на кола? Аз мисля, че няма, не и преди 2002г. когато започва въвеждането на CAN/OBD-II/KWP-1281/авт. ск. к-я (и то пак няма 100% сигурност). Но ако Вие в Сакар-Ауто сте намерили - казвайте ! - барем веднъж за винаги да се сложи край на този вид измами.

И още нещо г-н Христов - свиквайте с това че все повече клиенти ще идват при Вас с проблем, както да речем моя:
v.hristov написа:...
на 17.12.2007 автомобил Пасат е докаран с пътна помощ в сервиза с повреда „не пали”/друг проблем не е посочен от клиента
Интересно: какъв друг проблем очаквате да посоча ??? Съгласете се, че не моя работа да разсъждавам и установявам каква е повредата и/или причината за нея, това е Ваша работа!
Но виждам че ви е еднакво неприятно, когато в сервиза ви пристигат клиенти с поставена на друго място (или от самите тях) диагноза или такива, които очакват Вие да поставите диагнозата.
В моя случай:
v.hristov написа:...
Автомобилът е запалил /отстранен е проблема, с който е дошъл клиентът при нас/ и е преместен на паркинга за издаване.

В случая на anotty:
v.hristov написа:...
От дългата ми практика мога да споделя че при клиенти с "поставена диагноза"от "пишман майстори" много трудно се установяват и отстраняват проблемите. Всеизвестно е че всички разбират от всичко и най- вече от работата на другите.Идвайки при нас с искане за измерване на компресия, Вие това получавате.

И в двата случая г-н Христов, мога да Ви уверя че в ушите на хората тук това звучи само и единствено по следния начин: Аре и тая (кошница) я разкара'аме
С няколко думи искам да Ви кажа, че ние които сме отишли в този сервиз сме дошли при Вас точно защото заплащайки по европейски норми, очакваме да получим европейско отношение. Очаквам колата ми да бъде обслужена по начин по който бай-Пешо - кварталния майстор няма да направи. Очаквам колата ми да влезе при Вас с проблем, но на излизане да бъда информиран за състоянието на колата си. Защото г-н Христов за мен моята кола (освен привързаността ми към нея) е средство с което аз се придвижвам, превозвам семейството си и си върша работата. Моята работа не е да имам задълбочени познания по конструкцията и ремонта на един автомобил. Нито ми е работа практически да извърша дейностите по поддържането му много добро техническо състояние. Моята работа е да проверя маслото, налягането в гумите и да следя за вероятно странно поведение на някой от агрегатите в автомобила ми. И когато нещо се случи да Ви я докарам и да ви кажа - трака това, чука онова или просто "не пали". А какво чука, какво трака и защо не пали - това ще кажете вие, ще ми кажете какви резервни части трябва да се вложат и колко ще е себестойността на ремонта. Аз разбира се надали ще откажа той да бъде извършен - щом съм дошъл в този сервиз, значи аз Ви гласувам доверие. Доверие, г-н Христов, което не се изчерпва само с това "колата запали и е изведена на паркинга за издаване". Доверие, което вие не оправдахте при положение че колата ми пушеше като 40годишен Икарус - нещо, което е невъзможно да не сте забелязали при извеждането за издаване. Доверие, което окончателно загубих когато връщайки автомобил на репатрак бях прогонен от охраната. Ако трябва да бъда откровен наскоро научих че това разпореждане е отменено. Поздравления за което. Браво!

Интересна темичка се е заформила тука и явно ще позабавляваме публиката, защото както сам казвате продължавам да съм Ваш клиент и да ползвам услугите Ви. И знаете ли защо го правя? Защото естеството на работа ми е такова, че не мога да вися при бай-Пешо -- кварталния гений, който по пътя на пробите и грешките да установява какво се е случило с колата ми. Не мога да търча през половин час за тази или онази част. И най-вече защото мога да си позволя да си плащам по европейски стандарти, но очаквам и да получавам такива. Уви като дългогодишен Ваш клиент мога да кажа че обслужването и качеството на работата е далеч ама много далеч от претенциите за официалност, които имате и тарифите по които Ви се заплаща. Имам още много какво да разказвам и както виждате нямам желание да пиша неща "едно към гьотере". А хората (от този форум), които ме познават, знаят как се отнасям към колата си и в какво състояние я поддържам; знаят що за човек съм, знаят колко "празни" приказки говоря, знаят и как си гледам работата. Бегла представа що за човек съм, но доста добра - как се грижа за колата си, можете да получите и Вие, като си направите справка в информационната Ви система за какво съм посещавал сервиза Ви.

Интересно, Вие зададохте ли си въпроса: защо моето мнение, мнението и впечатлението на всички хора, които са писали в тази тема, е че качеството на работа в сервиза, не съответства нито на голяма фирма, нито на логото, нито на европейските тарифи, които се заплащат там? Или и Вие работите на принципа 5 до 10% недоволни клиенти са в рамките на "поносимите загуби"...?

След като виждам, че отлично сте ме припознали като потребител на форума и ваш неудовлетворен клиент, в контекста на добрия тон бих искал да Ви попитам:
означава ли това:
v.hristov написа:...
Оставам с дълбоко огорчение от Вас за обидите, че не сме квалифицирани, не добре възнаградени и искам да Ви кажа, че всичко се връща на този свят.
че ако се наложи да ме приемете във Вашия сервиз, чисто по балкански маниер, ще си получа заслуженото затова, че си позволявам да злепоставям сервиза и да изразя неудовлетворение от работата? Може би аз нещо с моето европейско мислене не схващам какво по-точно трябва да ми се върне и искрено се надявам Вие да ми обясните.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот LILO&STICH » Нед 13 сеп 2009 22:12


ех Румене,
сега други са ти го писали сигурно,но пак да кажа.В България наистина са големи идиоти по фирмените сервизи!

Имаме подобно отношение в друг клуб,даже отказали на човека гаранционно обслужване :shock на 7 годишна гаранция.

И така,понадигнахме се форума.Пуснахме официални писма докъдето трябва mhihi
Дойдоха им на извънредни проверки :!:
Сега малко затишие,след констатирани редица нередности по цялата сервизна мрежа(не само в този който сме цитирала),ама ти говоря за сериозно нередности mhihi

Та така,мисля,че ако се допиташ до администрацията на форума(която е в контакт с Порше България),биха чукнали едно рамо за съдействие.Това ,все пак е недопустимо,от страна на марката,и от друга на представителя за района :idea:

Сега към представителя на сакар-ами господинчо,мисля,че е време да си преосмислите отношението,обслужването и дори "взиането под масата",защото ,ако аз съм ви бил клиент,на 2-о ми посещение,ще бъда обзаведен със скрита камерка.Оттам,мислете му за последствията,ама от която и да е инстанция 8)


п.п.
Брей,админите са мушнали кууултов емотикон
heavy metal zork heavy metal zork heavy metal zork


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Rumen » Пон 14 сеп 2009 9:24


LILO&STICH написа:ех Румене,
сега други са ти го писали сигурно,но пак да кажа.В България наистина са големи идиоти по фирмените сервизи!
...

Здравей приятелю,
Благодаря ти за всичко, което си написал и за съветите.
За мен вече с този случай всичко е приключило. Както се казва "тази книга" съм я прочел (направил съм си необходимите изводи, извлякъл съм си своите поуки) и съм я затворил. Знаеш, че не съм от хората които биха размахали томаховката току-така без нищо. Като пряко засегнат обаче не мога и да подмина с безразличие становищата, които г-н Христов е публикувал тук. С удоволствие ще споделя с колегите от форума опита си не само с този сервиз при проблемни ситуации. Като заключение мога само да кажа, че в Сакар-Ауто познавам човек (чието име не му е мястото тук да цитирам) с който сме в много добри (да не кажа приятелски) взаимоотношения, който не едно кратно ми е помагал със съвети и напътствия и пред когото не еднократно съм изразявал неудовлетворението си от извършените ремонти. За съжаление той (явно) не е на позиция от която би могъл да промени това.
Както и да е. Да са живи и здрави! Нито съм първия, нито последния недоволен клиент на този сервиз. Нито пък заради такива като мен ше умрът от глад. Те сметката са си я направили. Както и аз моята - снимката ми сигурно отдавна виси там и играят дартс по нея докъто се почесват и почудват как да разкарат поредната 8 годишна кошница довлякла се да им разваля иначе интересната игра. По възможност посещавам друг оторизиран сервиз. Не казвам че няма да се срещнем отново - напротив веротно ще се срещнаме, но от моя страна винаги ще го има съмнението и чуството за горчив привкус в устата. Освен разбира се ако не реша да сменя иначе чудесният си автомобил.
На времето, когато си избирах кола, поради факта че безупречното и техническо състояние е от основен приоритет за мен, се насочих към VW заради добре изглеждащата отвън сервизна мрежа. Да не кажа голяма дума, но може би 75% от решението ми за избор на тази марка се формира именно поради наличието на официални сервизи и сервизната мрежа в страната. Жалко е, но когато видях нещата отвътре ... 75% от тежестта на решението ми да се насоча към друг производител ще е точно поради качеството на обслужване в официалната сервизна мрежа.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Luciano » Пон 14 сеп 2009 10:01


Румене, където и да отидеш положението е това.

LILO&STICH написа:ех Румене,
В България наистина са големи идиоти по фирмените сервизи!


За оторизирания сервиз на марката, към която си се насочил, ще ти разкажа интересни неща като се видим :beer


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот ibm » Сря 27 яну 2010 21:56


аз щях да ходя в този сервиз със стария пасатор но за щастие ме спряха доста хора---темата наистина е интересна-а г-н Приемчика е прав да си защитава фирмата-на човека от тях му зависи хляба


nikivel
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 7:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот nikivel » Пет 02 апр 2010 17:47


Да споделя и аз малко горчив опит.
Та отивам аз на 31.03.2010г. за сервизно обслужване в Сакар - смяна на масла, филтри и т.н. (Колата е била лизингова и от 500 км. насам е моя собственост.) Предварително се бях информирал за цените в Порше-Изток и бяха ми казали около 280 лева.
В Сакар ми приемат поръчката, един приемчик с хитра усмивка ми казва: 521 лева :mrgreen: .
Аз го питам: Да не би да се шегувате? :evil:
Той: Ми не, не се шегувам. 8)
А между него и мен стои нагло една шарена рекламна табела, че сменят масла на примоция.
Аз репликирам: Тук на таз табела друго пише. :deal
Той: Ей, вярно бе, с тези промоции само стават грешки. :Mr Green Fun
Аз: Посрещам мълчаливо гореща вълна гняв. :evil:
Той: Ааа...Станала е грешка. Компютъра два пъти калкулирал смяна на масло. Цената е 273 лева. :mrgreen:
След това, колата изчезва и дали за тез 273 лева ти сменят маслото и филтрите, само някой екстрасенс може да потвърди. В колата оставят една туба с литър остатък масло, което е все пак малко успокоително.
След това чакам още половин час, за да се появи Н.В. приемчика с хитра усмивка, да ти вземе парите и да ти върне ключа от колата. Смяната стана за 15-тина минути. Много са пъргави. Но си платил за труд на час, ще си изчакаш чинно платеното време. :banghead:
Накрая - едно извинение с половин уста за грешката :wink: .
Понякога много ми личи, че ме гази гореща вълна гняв :rocketwhore . Сигурно за това беше и извинението. Което не изми следите от съмнения за качеството на работата. И в никакъв случай не ме разколеба да взема решението - никога вече в СакарАуто.
А отидох там защото:
1. По-близо ми е;
2. Чаках повече от 1 ч. от Порше-Изток да ми обърнат внимание на шестото позвъняване за час за прием. Обадиха ми се, след като бях запазил вече час в Сакар.
И накрая - в Сакар нито дума за рекламирания безплатен преглед на състоянието на автомобила по чек-лист.
Извод - никога вече в Сакар.
Съвет към активния във форума приемчик г-н Христов. Да сподели с шефа си забелязаните във форума проблеми и:
1. Да уволнят некадърните, мързеливите и хитрите.
2. Да стимулират работливите, всеотдайните, честните и лоялните (към фирмата и към клиента);
3. Да си закачат на видно място една табела: "Клиентът винаги има право - той плаща заплатите!"
Така ще се оправи фирмения имидж.


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот ibm » Чет 19 авг 2010 14:41


до колкото чух в тоя сервиз наскоро е имало доста уволнени
дори и хора на по високи постове са разкарали


Потребителски аватар
dmcdjveli
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот dmcdjveli » Вто 30 ное 2010 16:44


и аз така разбрах, и се надявам сега вече нещата да са на ниво !


Georgi_jetta
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник-Ярджиловци

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Georgi_jetta » Нед 19 юни 2011 11:40


...

Последна промяна от Georgi_jetta на Пет 20 яну 2012 23:37, променено общо 1 път.


Georgi_jetta
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник-Ярджиловци

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Georgi_jetta » Сря 03 авг 2011 19:22


,

Последна промяна от Georgi_jetta на Пет 20 яну 2012 23:38, променено общо 1 път.


мироауто
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 28 ное 2011 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот мироауто » Вто 29 ное 2011 6:00


Я в Сакар ауто нямат стенд да хванат пробил кабел.
Според мен всеки НЕЛИЦЕНЗИРАН диагнотик със какъвто и да е
осцилоскоп и поне 3 месеца опит ще хване проблема.
Атова със пръскането на кабелите с вода е наи "лицензирания
и утвърден"метод с които дядо ми си е проверяжал латвията
АЙДЕ ПО СЕРИОЗНО МОЛЯ!!! maikomila


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот KirilGeorgiev » Вто 29 ное 2011 16:39


Къде го намери този Сакар като те фалираха отдавна ?


didkobandidko
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот didkobandidko » Вто 29 ное 2011 17:00


KirilGeorgiev написа:Къде го намери този Сакар като те фалираха отдавна ?


Порше БГ ги купиха, вече са Порше София Юг 8)



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта