Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
добре .като му дойде момента ще те потърся.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Здравей и от мен. Колко ще излезе цялостно пребоядисване на Поло (2 врати) с обикновена боя и Пасат 5 комби металик?
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- player123
- Мнения: 218
- Регистриран на: Сря 10 юни 2009 20:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Един голям ++++++++ от мен за момчето работи много добре и прецизно.Не претупва нещата а бронята дето ми боядиса просто беше като стъкло.Евала продължавай в същият дух да работиш качествено и прецизно
- Adnan
- Мнения: 3535
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Браво на колегата за качествената работа която върши.
Препоръчвам го силно на всеки който има нужда.
Препоръчвам го силно на всеки който има нужда.
- bonecrusher
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Цялостно бодисване излиза около 1000-1200 лв с всички материали от мен.
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Аз не съм доволен!
Последна промяна от vaskoto1 на Съб 12 ное 2011 10:14, променено общо 1 път.
Причина: ако искаш да ти повярва някой-моля обоснови се. така написано първо мнение във форума е меко казано несериозно!
Причина: ако искаш да ти повярва някой-моля обоснови се. така написано първо мнение във форума е меко казано несериозно!
- kambone
- Мнения: 453
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
- Автомобил: Passat b5.5 2001
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
За пореден път бях при Боби - този път ударена задна броня, ударен заден капак и вежда на калника.
Кит, изправяне и боя - добра цена и за нула време. Отново доволен, другаде не ходя и да живее пълното автокаско!
Кит, изправяне и боя - добра цена и за нула време. Отново доволен, другаде не ходя и да живее пълното автокаско!
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Нека да споделя и моето впечатление.
Ударих колата отпред вляво откъм мигача. Детайлите за ремонт бяха : калник, подкалник, капак, броня и очиларка. Казаха, че ще стане за около 8 дни, а си взех колата на 32-ят ден. Многократно ми се обещаваше, че ще стане до края на седмица, а като се чуехме в четвъртък обещаваха, че ще работят събота и неделя и ще е готово до средата на следващата седмица. Беше ми споделено също, че единият "майстор" неможел да спи - толкова много се притеснявал дали колата ще стане както трябва . Преглътнах закъснението с надеждата, че колата ще стане както трябва.
И така дойде големият ден, в който колата беше готова. Обадиха ми се в 15:30, че са свършили и около 17 часа бях там. Ще опиша всеки детайл поотделно за да ви стане ясно колко изпипват нещата.
Капак - огънат в предният ляв ъгъл, около 10-на см. и леко надигнат в посредата ( в зоната му за огъване при ПТП).
Състояние след ремонта - всички ръбове са като дунавски вълни. На места дебелината на ръбът е около милиметър, на други става около 2. От страната на шофьора целият капак е надигнат - ако излееш вода пред шофьора тя тръгва с лек наклон към десният фар. Отдолу капака е боядисан с външният цвят на колата. При запитване от моя страна, защо не е с вътрешният цвят ми беше обяснено, че нямало такъв . Просто в завода пръскали боята така, че се получавал този цвят . Колата ми е тъмно син металик - цвят индиго с три цвята перли, а вътрешният цвят е едно убито синьо с лек зелен отенък. И за капак на всичко от едната страна боята с лак (силно казано лак, по скоро портокалова кора), а от другата матова (това е отдолу на капака).
Очиларка - доста огъната зад фара -> купих втора употреба заедно с подкалника.
Състояние след ремонта - боядисана с външният цвят и лакирана. На въпрос от моя страна защо е лакирана след като преди боята беше мат както всичко друго под капака, отговора беше цитирам : "той лака е паднал навсякаде, затова не го виждаш". Личи си, че не е шприцвана а директно ебоядисвано върху старата боя и леките наченки на ражда, които имаше. Не ми се мисли какво ще стане с боята до една година...
Калник - намачкан -> втора употреба с идеалана форма - трябваше само да се боядиса.
Състояние след ремонта - целият стой повдигнат и се докосва до колонката на прозореца без да я има фугата. Фугата с врата е очевАдно по-голяма от нужното. Не е напаснат с прага. Липсват някой от болтовете. И сега кулминацията - долу до прага две места, всяко с площ около 2-3 кв. см. със страрят цвят на калника (иначе и там лакирано). Боята не била хванала . От това си правя следнте изводи - детайлите не са шкурени, китосвани, шприцвани и не на последно място Тия са
толкова майстори колкото аз съм негър!
Бронята - счупена на две - ходил по сервизите и му казвали, че няма да
стане или ще струва много. В това време аз търся броня, но така и не намерих, а нова е 800лв... Казах му като нестава да я остави и ще си взема колата без да има броня. На следващият ден ми се обади да ми каже, че намерил хора, които да я залепят. Е**си късмета. Аз обаче си мисля друго - изкаше му се да пръсне права-здрава броня без да се налага да я китосва и като видя, че ще изгуби парите за боядисването на един детайл веднага се намери кой да я залепи.
Подкалник - не се вижда как е направен, все пак колата е сглобена. Тия дни я ще разглобя за да си напасна всички детайли, и ще пиша за него.
Нека обобщя :
Боя - на места я няма или се вижда, че кита отдолу не е шкурен добре и боята стои на канали. На места "портокалова кора". Лакът след лошо пастиране целия в паяжини и холограми. Елементи в двигателният отсег напръскани с боя - не са поктити с нищо за да не се изцапат.
Детайли - никакво напасване. Колата беше сглобена просто за да си я взема цяла, а не за да изглежда добре! Половината щипки и болтове липсват, някой са съответно счупени или скъсани. Много болтове бяха разхлабени. Единият пластмасов подкалик по принцип се държи на 4 болта - два със скъсани глави, един липсващ и на мястото на четвъртият, супер инженерно решение - миша опашка. След като казах на единият, че може да падне в движение той ми отгови : "няма бе, не се притеснявай".
Единият мигач стоеш на криво - свалям фара и гледам щипката коя държи мигача за фара в лепило цялата. Видимо и няма нищо махнах лека полека лепилото и всичко си дойде на мястото. Така и не разбрах защо е лепен здрав мигач.
Липсващи части - фасунка и крушка на мигача (не от страна на катастрофата), клаксон, болтове и щитки. Изпрати ми няколко дни по-късно (естествено след поискване от моя страна, а и както си мислех за моя сметка) фасунката с крушката и една шепа болтове и щипки. Клаксона явно не го е намерил, но най-интерстно е, че го няма кабела към клаксона, а той е част от сноп кабели. Надявам се да не го е одрязъл. Тия дни ще разглобя колата за да си я сглобя (или поне колкото е възможно) както трябва. Надявам се да не открия някой нов проблем или други липсващи части.
Десният ми фар се изпотавя от няколко дни. Почнах да отвивам болтовите за да го махна и още на първият видях проблема - счупена щипа, но не там където я държи болта, а в основа, където е корпуса на самият фар. Сега трябва да суша и лепя фар (дано да стане), иначе ще трябва да купувам друг...
Сега трябва да си изгубя доста време и средства за да преведа колата си в състоянието , в което беше. Това се сещам сега, трябва да взема един laptop и да седна до колата, за да опиша всичко. Съвет от мен НИКОГА не ходете в тоя "сервиз". Ако някой не ми вярва, нека се свърже с мен за да му покажа колата.
Ударих колата отпред вляво откъм мигача. Детайлите за ремонт бяха : калник, подкалник, капак, броня и очиларка. Казаха, че ще стане за около 8 дни, а си взех колата на 32-ят ден. Многократно ми се обещаваше, че ще стане до края на седмица, а като се чуехме в четвъртък обещаваха, че ще работят събота и неделя и ще е готово до средата на следващата седмица. Беше ми споделено също, че единият "майстор" неможел да спи - толкова много се притеснявал дали колата ще стане както трябва . Преглътнах закъснението с надеждата, че колата ще стане както трябва.
И така дойде големият ден, в който колата беше готова. Обадиха ми се в 15:30, че са свършили и около 17 часа бях там. Ще опиша всеки детайл поотделно за да ви стане ясно колко изпипват нещата.
Капак - огънат в предният ляв ъгъл, около 10-на см. и леко надигнат в посредата ( в зоната му за огъване при ПТП).
Състояние след ремонта - всички ръбове са като дунавски вълни. На места дебелината на ръбът е около милиметър, на други става около 2. От страната на шофьора целият капак е надигнат - ако излееш вода пред шофьора тя тръгва с лек наклон към десният фар. Отдолу капака е боядисан с външният цвят на колата. При запитване от моя страна, защо не е с вътрешният цвят ми беше обяснено, че нямало такъв . Просто в завода пръскали боята така, че се получавал този цвят . Колата ми е тъмно син металик - цвят индиго с три цвята перли, а вътрешният цвят е едно убито синьо с лек зелен отенък. И за капак на всичко от едната страна боята с лак (силно казано лак, по скоро портокалова кора), а от другата матова (това е отдолу на капака).
Очиларка - доста огъната зад фара -> купих втора употреба заедно с подкалника.
Състояние след ремонта - боядисана с външният цвят и лакирана. На въпрос от моя страна защо е лакирана след като преди боята беше мат както всичко друго под капака, отговора беше цитирам : "той лака е паднал навсякаде, затова не го виждаш". Личи си, че не е шприцвана а директно ебоядисвано върху старата боя и леките наченки на ражда, които имаше. Не ми се мисли какво ще стане с боята до една година...
Калник - намачкан -> втора употреба с идеалана форма - трябваше само да се боядиса.
Състояние след ремонта - целият стой повдигнат и се докосва до колонката на прозореца без да я има фугата. Фугата с врата е очевАдно по-голяма от нужното. Не е напаснат с прага. Липсват някой от болтовете. И сега кулминацията - долу до прага две места, всяко с площ около 2-3 кв. см. със страрят цвят на калника (иначе и там лакирано). Боята не била хванала . От това си правя следнте изводи - детайлите не са шкурени, китосвани, шприцвани и не на последно място Тия са
толкова майстори колкото аз съм негър!
Бронята - счупена на две - ходил по сервизите и му казвали, че няма да
стане или ще струва много. В това време аз търся броня, но така и не намерих, а нова е 800лв... Казах му като нестава да я остави и ще си взема колата без да има броня. На следващият ден ми се обади да ми каже, че намерил хора, които да я залепят. Е**си късмета. Аз обаче си мисля друго - изкаше му се да пръсне права-здрава броня без да се налага да я китосва и като видя, че ще изгуби парите за боядисването на един детайл веднага се намери кой да я залепи.
Подкалник - не се вижда как е направен, все пак колата е сглобена. Тия дни я ще разглобя за да си напасна всички детайли, и ще пиша за него.
Нека обобщя :
Боя - на места я няма или се вижда, че кита отдолу не е шкурен добре и боята стои на канали. На места "портокалова кора". Лакът след лошо пастиране целия в паяжини и холограми. Елементи в двигателният отсег напръскани с боя - не са поктити с нищо за да не се изцапат.
Детайли - никакво напасване. Колата беше сглобена просто за да си я взема цяла, а не за да изглежда добре! Половината щипки и болтове липсват, някой са съответно счупени или скъсани. Много болтове бяха разхлабени. Единият пластмасов подкалик по принцип се държи на 4 болта - два със скъсани глави, един липсващ и на мястото на четвъртият, супер инженерно решение - миша опашка. След като казах на единият, че може да падне в движение той ми отгови : "няма бе, не се притеснявай".
Единият мигач стоеш на криво - свалям фара и гледам щипката коя държи мигача за фара в лепило цялата. Видимо и няма нищо махнах лека полека лепилото и всичко си дойде на мястото. Така и не разбрах защо е лепен здрав мигач.
Липсващи части - фасунка и крушка на мигача (не от страна на катастрофата), клаксон, болтове и щитки. Изпрати ми няколко дни по-късно (естествено след поискване от моя страна, а и както си мислех за моя сметка) фасунката с крушката и една шепа болтове и щипки. Клаксона явно не го е намерил, но най-интерстно е, че го няма кабела към клаксона, а той е част от сноп кабели. Надявам се да не го е одрязъл. Тия дни ще разглобя колата за да си я сглобя (или поне колкото е възможно) както трябва. Надявам се да не открия някой нов проблем или други липсващи части.
Десният ми фар се изпотавя от няколко дни. Почнах да отвивам болтовите за да го махна и още на първият видях проблема - счупена щипа, но не там където я държи болта, а в основа, където е корпуса на самият фар. Сега трябва да суша и лепя фар (дано да стане), иначе ще трябва да купувам друг...
Сега трябва да си изгубя доста време и средства за да преведа колата си в състоянието , в което беше. Това се сещам сега, трябва да взема един laptop и да седна до колата, за да опиша всичко. Съвет от мен НИКОГА не ходете в тоя "сервиз". Ако някой не ми вярва, нека се свърже с мен за да му покажа колата.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Колега пусни снимки на колата, нека се види как работи въпросния "майстор". Сложих кавички на думичката "майстор" защото и при мене се получи подобно нещо.
Като измия колата ще я наснимам......
Като измия колата ще я наснимам......
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Ужас...
Да видим какво ще каже майстора в своя защита
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Снимах двата калника, лесно се разбира кой е ремонтирания по луфта........
Това е предния калник, който беше огънат. Трябваше да го изправи и да го боядиса.....
Когато ходих ми "боядиса" и задния калник. Взе ми цена на боядисване на детайл, такава беше и първоначалната уговорка като тогава му показах че има тръгнала ръжда при стопа. Резултата беше че не е боядисал целия детайл а само на проблемното място, а около стопа има останала ръждата. При взимането на колата му показах че не е оправил нещата. Уговорката ми с него е като отида пак да го оправи.....
Дали ще отида пак ?
Това е предния калник, който беше огънат. Трябваше да го изправи и да го боядиса.....
Когато ходих ми "боядиса" и задния калник. Взе ми цена на боядисване на детайл, такава беше и първоначалната уговорка като тогава му показах че има тръгнала ръжда при стопа. Резултата беше че не е боядисал целия детайл а само на проблемното място, а около стопа има останала ръждата. При взимането на колата му показах че не е оправил нещата. Уговорката ми с него е като отида пак да го оправи.....
Дали ще отида пак ?
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
ЗдравеЙте :Д Така интересувам се каква цена ще струва за цялостно пребоядисване на Golf 2 със 2 врати Мерси предварително
- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Автобояджийски и тенекиджийски услуги
Ще споделя и аз нещо за Боби. Имах едно Рено Лагуна преди време и ходих при него да запуши дупка в бронята, останала след махането на газова инсталация и боядисване на предна решетка и лайсна под нея. На място всичко изглеждаше добре, но точно след година мястото, където бяха запълнили дупката в бронята потъмня(цветът беше бял) и се получиха много грозни черни стечове. Черната боя на решетката се олюпи, да не споменавам, че бялото беше далеч от цвета на купето, но тогава нямах време за дребни спорове. Явно човека иска САМО да пребоядисва и всякакви други интервенции са му чужди.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: patsovski и 30 госта