:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

сакар ауто -смешни

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
bonecrusher
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот bonecrusher » Вто 29 ное 2011 18:16


Сакар Ауто съществуват, те явно са били на франчайзинг, и са се осрали много сериозно.... В момента са в дружба две, пак с управител Ангел Рашев, демек фирмата си съществува




Потребителски аватар
Лукавия
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Лукавия » Чет 08 дек 2011 21:31


мироауто написа:Я в Сакар ауто нямат стенд да хванат пробил кабел.
Според мен всеки НЕЛИЦЕНЗИРАН диагнотик със какъвто и да е
осцилоскоп и поне 3 месеца опит ще хване проблема.
Атова със пръскането на кабелите с вода е наи "лицензирания
и утвърден"метод с които дядо ми си е проверяжал латвията
АЙДЕ ПО СЕРИОЗНО МОЛЯ!!! maikomila

Колега какъв е тоя уред, че аз не го знам?
Да, точно с пръскане на вода най добре се хващат пробиви в бобините и кабелите за високо напрежение, колкото и невероятно да ти изглежда. Защото така могат да т идиагностицират колата за 20 мин и да платиш 30лв, а не да мерят 3ч и накрая да ходиш на колене със сметка 200лв труд :dummy: . Проверка на ел. инсталацята си се прави по методи не по различни от пред 30години. Нищо не се е променило, просто всичко е станало по сложно, но кабела и преди 30 години пак е бил същия какъвто е сега, пак имаме същите 4ри тактови двигатели от преди 50г просто горивните системи са станали много по сложни.
Да не съм офф, в Сакар останаха и доста хора от старата фирма, но начина на работа вече е съвсем друг и се определя от Порше БГ :beer


v.hristov
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 04 авг 2009 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот v.hristov » Съб 17 дек 2011 23:12


Относно историята с Rumen през 2010г, клиента дойде в сервиза, приех го лично, поговорихме и уточнихме кой приемчик го е приел тогава, т.е., че не съм бил аз.
Извърши се ремонт на автомобила и той си тръгна видимо доволен. Сега като преглеждам форумите виждам, че не е писал нищо оттогава, за което му благодаря.
Затова мисля, че случаят е приключен и не е необходимо да се "раздухва" повече.

По повод на написаното от nikivel.-съжалявам, че така е бил посрещнат, но най-вероятно е попаднал на обучаващ се колега(по това време имаше 2-3 нови приемчици), за което може да му се прости грешката, която е породена от неговата неопитност. Затова не трябва да се правят прибързани заключения за фирмата, само от действията на един неин служител.

Да, вярно е, че ни купиха, но в тази криза побеждава този, който има много пари.

На ibm. и Georgi_jetta, мога да им кажа, че нямаше "много уволнени", просто някои хора напуснаха, защото не бяха сигурни, че новият им работодател ще задържи бройката на работните места.
Аз също с тъга напуснах фирмата, която ми даде много за тези 15 години работа като приемчик. Най-хубавите ми години преминаха в нея, за което ни най-малко съжалявам и ще си запазя всички хубави спомени от тези години.
Затова АПЕЛИРАМ към всички "автори" да спрат да пишат за мен и фирмата.
Пожелавам на всички Весела Коледа, много здраве и Щастлива Нова Година.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот StrEagle » Вто 28 фев 2012 15:58


И аз да споделя, макар че проблема не е само техен - и от Изток направиха същото. Колата която карам в момента, имаше проблем, че при определени условия, вдига ниските обороти и вместо на 900 седят на 1050-1100. Колата беше в гаранция, и беше карана многократно в Сакар, понеже от там беше закупена нова, и те не успяха да разгадаят проблема по никакъв начин, даже е била закарвана и когато проблема го има, а той се появяваше на случаен принцип. И всеки път "ми няма проблеми, не знаем".
Миналата година се сдобих с колата, проблема се появи, отне ми 1 ден каране, за да открия, че е свързан по някакъв начин с подаването на газ с педала, и още 5мин игра с него, докато зацепя, че не се връща до края.. :063:

Сега имам историята на колата, с документи от всичките ремонтни дейности по нея, и в тях има около 5 листа, за диагностика по ~50лв, която е била "закачаме кабела -> няма грешки -> всичко трябва да е ок". А предполагам всеки потребител от форума, със софтуер, би проявил малко интерес и би погледнал канала на педалите (който предполагам че съществува, не съм запознат), и там щеше да открие, че педала е натиснат. Или просто от сервиза да я бяха покарали малко..


Потребителски аватар
Лукавия
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот Лукавия » Чет 01 мар 2012 18:03


дай подробности каква е колата с какъв двигател и т.н.Ако този проблем не се проявява на място няма как да се диагностицира, да не говорим, че грешна информация може да подведе диагностика в съвсем друга посока.
Аз ако ти кажа, че моята кола от време на време си подава и отнема газ сама, докарам ти я и всичко и е наред, айде кажи ми защо го прави. Аз открих от къде е, отне ми няколко месеца при условие,че това работя, а проблема се проявяваше 1-2 пъти в седмицата.
Признавам, че ако няма грешки не е извинение,че колата е наред. Много често се случва да няма записани грешки, а колата наистина да има проблем. Още по лошо е, когато записва грешка, която те праща в съвсем друга посока за диагностика.
Давам пример Кади 1,9 sdi, като се напомпа на спирачката и светва индикация за подгревни свещи и губи мощност. Записва проблем с егр-а, айде да видим кой ще отгатне къде е бил проблема :lol: Тук говорим за елементарен дизел с помпа дюза дето дори няма и турбо.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: сакар ауто -смешни

Мнениеот StrEagle » Чет 01 мар 2012 23:00


Колата в гаража ми, във форума - Polo MK4 9N3 с 1.9 TDI PD двигател. Признавам, че проблема е много нестандартен, а и много ми помогна, че предишната ми кола беше Москвич и понаучих това-онова за колите, ама все пак аз не съм механик..

А колата е карана там и когато проблема е бил наличен, и е била оставяна за ден-два, за съжаление не знам подробности - информацията ми е от втора ръка.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта