Просто имаш пробив в системата и вече почти няма никакъв фреон.Когато фреона стане с налягане,по-ниско от 1.5-2 бара,тогава системата все още тръгва,но изобщо няма да усещаш,че компресора ти работи,понеже почти няма фреон и няма как да охлажда.След още известно време ще спре да тръгва изобщо

Варианта е да се види за течове,ако е пълнена с оцветител или да се надуе и да се види или пак да се напълни с фреон и оцветител и да караш докато спре да работи и да се види къде има теч.
За конденза - вероятно е запушен отвора за оттичане на конденза и затова си тече под жабката - трябва да се разглоби и да се види какво точно е сътворено там (на една А4-ка бяха пробили дупка под радиатора,да си тече в краката на пасажера понеже оригиналната беше запушена
