Незнам дали тук е мястото, но искам да изкажа голямата си благодарност към автосервиз Петков в Дружба 1, както и на целият му екип.
Собственичка съм на Поло 1997г. Миналата неделя /17.07/ тръгнах през нощта за морето със синът ми и на Вакарел колата започна да вдига температура. Веднага отбих и спрях. Незнаех какво да правя и се обадих на пътна помощ. Шофьорът ме закара в автосервиз Петков, защото бил денонощен. Там се оказа, че е изгорял датчика на перката или нещо от сорта. За нула време момчетата ми смениха датчика и продължих.
Още веднъж голямо Благодаря
Автосервиз Петков в Дружба 1
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: МНОГО ДОБЪР АВТОСЕРВИЗ
Браво на хората от този сервиз.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Автосервиз Петков в Дружба 1
Аз имам негативни впечатления от този сервиз.
Може би е бил частен случай, но това е моето мнение.
Може би е бил частен случай, но това е моето мнение.
Re: Автосервиз Петков в Дружба 1
В отговор на саморекламата ще споделя и моето мнение за този ужасен сервиз: Автосервиз Петков - никога!
Re: Автосервиз Петков в Дружба 1
Не знам, не съм го посещавал този "прехвален" по точно "сами се хвалят" сервиз, и никога няма да го посетя , тъй като чета и гледам какви са отзивите от там! Ето......
https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=73891
И тук.....
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=50&t=40003
Мисля че това е достатъчно!
https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=73891
И тук.....
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=50&t=40003
Мисля че това е достатъчно!
Re: Автосервиз Петков в Дружба 1
Прилагам си поста от друг форум, за знаят повече хора
от bigplam » 29 юли 2019 16:55
Пиша чак сега, защото наскоро пуснаха реклама по радиото на най-некомпетентия и лъжлив сервиз който може да съществува. Моя опит с тях беше през 2013г малко преди Коледа, когато колата ми просто спря. Майстора при който ходех , каза че ще може да я види чак след 10 Януари и затова реших да търся друг. Попадна ми сервиз Петков, които имаха денонощна услуга, нещо което не бях чувал и много се впечатлих. Извиках ги а ми закарат колата и да почнат да я правят. Знаех, че ще е нещо сериозно по двигателя и чаках да ми кажат какво е точно. Обадиха ми се и казаха, колко е сложно всичко, ще трябва да свалят главата, шлайфане, клапани и т.н, може да са буталата и че ще е 700-800лв. Казах им да действат. Направиха всичко ама цената вече 1200лв. и колата започна да и свири турбото и да губи мощност. Било от едни клапани, които се продавали само оригинални на DENSO, и трябва да ги сменя. Не можело втора употреба. Купих ги (червен и зелан клапан) 500лв. и им ги дадох да ги сменят. Пак нищо. Колата отново няма мощност. Дюзите ми били за смяна. Отидох да ги рециклирам. Отново нищо. Накрая започна да не пали. Сега пък стартер да рециклирам. Добре. В крайна сметка след всичките сменени неща колата беше без мощност и свирещо турбо. Разправях се с тях, но те ми казаха, че не знаят каквъв е проблема и да си карам така колата, пък те са работили по колата и тези пари трябва да им платя. След разправии им платих взех си колата и отидох при моя майстор, който вече трябваше да ми рециклира турбото защото вече беше гръмнало и да оправи проблема с мощността. Оказа се че са объркали връзките на някои от клемите с кабели , в резултат от което са им се стопили изолациите и е подават правилно сигнали. В крайна сметка колата тръгна, но мнението на моя майстор, е че турбото е гръмнало, защото главата като са я шлайфали е била толкова мръсна отвън, че се е съмнявал дали от вътре са изчистили стружките които евентуално да попаднат в турбината. това е недоказуемо естествено, но след като видях как работят тези хора, не го изключвам. ХОРА НИКОГА НЕ СТЪПВАЙТЕ В ТОЗИ СЕРВИЗ.
Видях един пост на човек, ходил там и описва подобна картинка, и същата девойка и същите разправии с Петков. Браво на него че е успял да си отсои правата, не като мен.
https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=73891
п.с. изадоха ми сервизна книжка и бележки с всички ремонти. Още ги пазя. Цените на частите не са завишени като при колегата, но ремонта излезе ужасно скъп и най-лошото че колата след това не вървеше.
от bigplam » 29 юли 2019 16:55
Пиша чак сега, защото наскоро пуснаха реклама по радиото на най-некомпетентия и лъжлив сервиз който може да съществува. Моя опит с тях беше през 2013г малко преди Коледа, когато колата ми просто спря. Майстора при който ходех , каза че ще може да я види чак след 10 Януари и затова реших да търся друг. Попадна ми сервиз Петков, които имаха денонощна услуга, нещо което не бях чувал и много се впечатлих. Извиках ги а ми закарат колата и да почнат да я правят. Знаех, че ще е нещо сериозно по двигателя и чаках да ми кажат какво е точно. Обадиха ми се и казаха, колко е сложно всичко, ще трябва да свалят главата, шлайфане, клапани и т.н, може да са буталата и че ще е 700-800лв. Казах им да действат. Направиха всичко ама цената вече 1200лв. и колата започна да и свири турбото и да губи мощност. Било от едни клапани, които се продавали само оригинални на DENSO, и трябва да ги сменя. Не можело втора употреба. Купих ги (червен и зелан клапан) 500лв. и им ги дадох да ги сменят. Пак нищо. Колата отново няма мощност. Дюзите ми били за смяна. Отидох да ги рециклирам. Отново нищо. Накрая започна да не пали. Сега пък стартер да рециклирам. Добре. В крайна сметка след всичките сменени неща колата беше без мощност и свирещо турбо. Разправях се с тях, но те ми казаха, че не знаят каквъв е проблема и да си карам така колата, пък те са работили по колата и тези пари трябва да им платя. След разправии им платих взех си колата и отидох при моя майстор, който вече трябваше да ми рециклира турбото защото вече беше гръмнало и да оправи проблема с мощността. Оказа се че са объркали връзките на някои от клемите с кабели , в резултат от което са им се стопили изолациите и е подават правилно сигнали. В крайна сметка колата тръгна, но мнението на моя майстор, е че турбото е гръмнало, защото главата като са я шлайфали е била толкова мръсна отвън, че се е съмнявал дали от вътре са изчистили стружките които евентуално да попаднат в турбината. това е недоказуемо естествено, но след като видях как работят тези хора, не го изключвам. ХОРА НИКОГА НЕ СТЪПВАЙТЕ В ТОЗИ СЕРВИЗ.
Видях един пост на човек, ходил там и описва подобна картинка, и същата девойка и същите разправии с Петков. Браво на него че е успял да си отсои правата, не като мен.
https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=73891
п.с. изадоха ми сервизна книжка и бележки с всички ремонти. Още ги пазя. Цените на частите не са завишени като при колегата, но ремонта излезе ужасно скъп и най-лошото че колата след това не вървеше.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта