Здравейте.
Става въпрос за магазина за продажна и ремонт на ксенони, който се намира в София, Ситняково, ул. "Петър Делян 7". Човекът се казва инж.Борисов.
Цялата работа беше, че от няколко дена имах проблем с биксеноните. Не ми работеха на къси т.е. не искаха да се превключат и стояха все на дълги. Лостчето в колата работи и реших, че е от ксеноните и трябва да ги погледне някой. Този господин е доста известен по форумите и реших да отида при него. Преди да отида си прегледах пак ксеноните - отново бяха на дълги и тръгнах към него. С пристигането той започна да мери кое не било наред. Аз не гледах в ръцете му какво прави и накрая, необяснимо защо, ми извади крушата на ксенона и започна да я гледа и показва. При положение, че крушките са здрави. Накрая каза изгорял ти е контрол модула, който подава вълни за късите и дългите - ела утре да ти го сменя. Казах ок и тамън тръгнах да си ходя и реших да си погледна фаровете и какво да видя - единият ми фар свети жълто, другият бяло (фаровете са 6000к и трябва да светят в бяло). Спрях веднага и му казах - какво е станало с фара, защо свети в жълто все едно сте сложили халоген? Той ми каза, че аз като съм отишъл, то така си е бил фара. Възмутих се и му казах, че това не е вярно и че си светеха в бяло и 2-та фара. Да не говорим, че фара светеше и по-слабо. Каза, че не видял такова нещо. За капак се намеша и глупавата му съпруга, като почна да ми крещи и да ми вика, че нищо не съм разбирал от ксенони и да не се бъркам там, където не ми е работата. Аз и казах, че като съм дошъл крушката е била бяла, а сега е жълта. Тя, разбира се, каза, че не е видяла такова нещо. Първата ми мисъл беше, че крушката е сменена и го попитах дали не ми е сменил крушката. Той започна да се тръшка, да бута, да вади уреди и да ми вика как съм можел да кажа такова нещо, уронвал съм му престижа и че дори не трябвало и да си мисля такива неща. От другата страна жена му беше много истерична и също ми крещеше, че няма такова нещо. Той пак извади уредите, започна да мери, да вади пак и 2-та фара и ми ги показва и да казва, че са еднакви фаровете и че нищо такова не е направил. Накрая след много разправии и скандали ми каза, ако съм искал да се обърна към "Комисия защита на потребителите", че за него било обидно това, което съм казал и че не иска да ми сменя модула, което ми беше последна грижа тогава. Остави ме така с жълтият фар и с "Комисия защита на потребителите".
Накрая вечерта отидох до 1 момче, което не можах да го открия цял ден и затова ми се наложи да отида при този "инженер" и той ми разгледа ксенона. Каза, че или ми е сменил крушката със същата или е пипал крушката с пръсти и затова сега е станала жълта. Ксенон крушките не трябвало да се пипат с ръце. И при 2-та случая ми прецака крушката, не ми оправи проблема и ме остави да се оправям сам.
Нещото, което ми направи впечатление е, че ми каза: "Сега да не хванеш да го напишеш това във форума и да ми урониш реномето." Е, пиша го без нито 1 дума лъжа и с прецакан ксенон. Крушката не може да се оправи повече - свети жълто, а ако си купя нова, тя пък ще свети по-силно от другата крушка заради използването на едната по-дълго време. Остави ме с прецакан ксенон и горчивия спомен от скандалите с него и глупавата му жена.
Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Cocolino
- Мнения: 388
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
Последна промяна от Cocolino на Сря 24 авг 2011 14:49, променено общо 1 път.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Сервиз и продажба на ксенон на Ситняково - Мошеник!
Е , не си ли разбила в поста на колегата защо е некоректен ?
Re: Сервиз и продажба на ксенон на Ситняково - Мошеник!
ксенона не може да стане жълт от пипане на крушката. Просто на ксенона ти му е дошло времето. Китайските ксенон системи нямат дълъг живот. Не очаквайте от неще с клиентска цена 45 лв за една светлина и 70 за биксенон да е качествено и вечно. Не познавам въпросния техник, но мисля, че целия проблем е в това , че системата е с кратък живот и е нормално всичко това.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сервиз и продажба на ксенон на Ситняково - Мошеник!
Не оправдавам Жоро, но определено подобен род крушки си умират ей така от нищото и отведнъж си сменят цвета преди съвсем да угаснат... По едно време сменях на около 3-4-5 месеца крушки и все десни... 
Eдна моя крушка беше изпаднала от фара (пружинката за захващане се беше счупила)и се беше залепила за боята на рога - измих стъклото с някакъв спирт и тогава наистина си промени цвета, но от пипане с пръсти нищо не им става. Е, не е хубаво да го правиш - също като при халогенните крушки, но не е фатално за тях.

Eдна моя крушка беше изпаднала от фара (пружинката за захващане се беше счупила)и се беше залепила за боята на рога - измих стъклото с някакъв спирт и тогава наистина си промени цвета, но от пипане с пръсти нищо не им става. Е, не е хубаво да го правиш - също като при халогенните крушки, но не е фатално за тях.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България,София
Re: Сервиз и продажба на ксенон на Ситняково - Мошеник!
според мен,колегата няма вина в случая и на мен ,ако ми кажеш сменил си ми крушката....,е сори,но няма да ти разреша проблема!Не виждам основателна причина ,за да го наречеш МОШЕНИК!!
- Cocolino
- Мнения: 388
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сервиз и продажба на ксенон на Ситняково - Мошеник!
Колега, разбирам за живота на крушките. Идеята е, че като отидох преди да загаса колата крушката си беше напълно бяла. След като запалих колата да си тръгна крушката беше жълта. Ако учиш статистика можеш да сметнеш каква е вероятността за година и половина - около 500 дена точно в този момент и точно в този час на крушката да и свърши живота.
Разбира се, че ще му кажа, че ми е сменил крушката, защото това са фактите, които представям. Какво да си помисля? Каквото и да е направил определено вместо да ми помогне ми нанесе щети. А отношението на него, но най-вече на жена му, което дори не знам защо се намеша, беше скандално и не на място. Аз като клиент си изисквам като отида да ми бъде оправено нещо, а не да бъде развалено и да ми препоръчва да се обърна към "Комисия за защита на потребителите".

Разбира се, че ще му кажа, че ми е сменил крушката, защото това са фактите, които представям. Какво да си помисля? Каквото и да е направил определено вместо да ми помогне ми нанесе щети. А отношението на него, но най-вече на жена му, което дори не знам защо се намеша, беше скандално и не на място. Аз като клиент си изисквам като отида да ми бъде оправено нещо, а не да бъде развалено и да ми препоръчва да се обърна към "Комисия за защита на потребителите".
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
Ами крушките си имат сериини номера и те са на лепенка на кабелчето им.Отваряш си гаранцията,гледаш си сериините номера на двете крушки и ти става ясно дали я е сменил или не и то мигновено.
Имал съм случай и то вече 3-4 даже,когато крушката си е перфектна до последно,след което при пускане светва директно в розаво-лилав цвят,а до преди 10 секунди си е била чудесно бяла,така че такива неща се случват и статистиката никак не е в твоя полза -> от 10-15 системи,4-5 правят този номер напълно от раз средно след 1 година експлоатация (говоря за масовите китайчета,които не са най-евтините,а са среден клас и се кара едва ли не постоянно на фарове).Напълно е възможно човека да няма никаква вина,както и други колеги казаха.Какато вече ти казах,намери си гаранцията и си сравни номерата на крушките,за да си сигурен.Също така е много трудно е да е уцелил същия производител на крушка при смяната с друга и би следвало да намериш две крушки с различна марка,което много ме съмнява.
Ако крушката не се монтира правилно на място или заяде механизма и за къси/дълги при биксенон H4,тогава може крушката локално да прегрее на едно конкретно място (получава се кофти отражение,понеже е на нещо средно между къси и дълги) и след няколко включвания и изгасвания,да си промени цвета и силата на светене завигани (това именно се случи с едната ми чисто нова,която сложих,понеже не работеше къси/дълги и заяждаше плъзгача горе-долу в средата).Ред причини има да стане точно тогава и точно в този момент и една от най-невъзможните според мен е да ти я е сменил той.В крайна сметка и Радо каза,че трябва да е леко луд да види,че си от автоклуб,с който работи и да направи такава простотия и да загуби маса клиенти за 30-40лв,с които ще те прецака. Пък и за какво му е да ти сменя крушката с друга,вероятно има тонове такива крушки,с които да се зарине

Имал съм случай и то вече 3-4 даже,когато крушката си е перфектна до последно,след което при пускане светва директно в розаво-лилав цвят,а до преди 10 секунди си е била чудесно бяла,така че такива неща се случват и статистиката никак не е в твоя полза -> от 10-15 системи,4-5 правят този номер напълно от раз средно след 1 година експлоатация (говоря за масовите китайчета,които не са най-евтините,а са среден клас и се кара едва ли не постоянно на фарове).Напълно е възможно човека да няма никаква вина,както и други колеги казаха.Какато вече ти казах,намери си гаранцията и си сравни номерата на крушките,за да си сигурен.Също така е много трудно е да е уцелил същия производител на крушка при смяната с друга и би следвало да намериш две крушки с различна марка,което много ме съмнява.
Ако крушката не се монтира правилно на място или заяде механизма и за къси/дълги при биксенон H4,тогава може крушката локално да прегрее на едно конкретно място (получава се кофти отражение,понеже е на нещо средно между къси и дълги) и след няколко включвания и изгасвания,да си промени цвета и силата на светене завигани (това именно се случи с едната ми чисто нова,която сложих,понеже не работеше къси/дълги и заяждаше плъзгача горе-долу в средата).Ред причини има да стане точно тогава и точно в този момент и една от най-невъзможните според мен е да ти я е сменил той.В крайна сметка и Радо каза,че трябва да е леко луд да види,че си от автоклуб,с който работи и да направи такава простотия и да загуби маса клиенти за 30-40лв,с които ще те прецака. Пък и за какво му е да ти сменя крушката с друга,вероятно има тонове такива крушки,с които да се зарине


- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
А за какво му е на инженера употребявана крушка според тебе?
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
Сега може би някои ще кажат, че съм пристрастен защото се познавам с инж. Борисов, но искам да подчертая няколко неща:
С него се познавам отдавна и всичките ми автомобили са минавали през ръцете му. Когато се запознахме бях първо негов клиент, а в последствие станахме и приятели. Слагал съм ксенон на всичките си автомобили при него, завел съм много приятели при него и съм съдействал за партньорството му с клуба.
Много са хората запознати с работата му и срещу човека няма негативи по отношение на бизнеса му за всичите години в които се занимава с ксенони.
Не съм запознат със случая, но мога да ти се разпиша с две ръце, че по-чиста работа от авто електротехник няма да намериш никъде! Това, че ти е подменил крушката е направо нелепо, а за да се стигне до скандал със съпругата му най-вероятно и ти имаш своята вина
С него се познавам отдавна и всичките ми автомобили са минавали през ръцете му. Когато се запознахме бях първо негов клиент, а в последствие станахме и приятели. Слагал съм ксенон на всичките си автомобили при него, завел съм много приятели при него и съм съдействал за партньорството му с клуба.
Много са хората запознати с работата му и срещу човека няма негативи по отношение на бизнеса му за всичите години в които се занимава с ксенони.
Не съм запознат със случая, но мога да ти се разпиша с две ръце, че по-чиста работа от авто електротехник няма да намериш никъде! Това, че ти е подменил крушката е направо нелепо, а за да се стигне до скандал със съпругата му най-вероятно и ти имаш своята вина

-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
Подкрепям мнението на адаша, познавам много малко хора, които работят с такова внимание, да не говорим за коректността. Завел съм над 10 души при него - всички са страшно доволни. Просто на крушката ти си и е дошло времето.
И много внимавай какви епитети използваш, не мисля, че ти ще определяш кой е глупав и кой не.
И много внимавай какви епитети използваш, не мисля, че ти ще определяш кой е глупав и кой не.
- Fuhrer
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 15:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
Нека и Фюрерчето да напише нещо, щото този невъзпитан муадеш
и изключително ерудираната му приятеука се опитаха да го направят на палячо.
Та... идва жалбоподателят с оплакване, че крушките му Н4 биксенон мувинг
стоят само в положение дълги.
- Ксенонът не е от мен, не съм го и монтирал аз
- Дори не знам какъв тип са крушките, с възвратна пружина или с две фиксирани положения.
- Отварям капачката на фара, от който не се взима управление, защото там има свободна букса,
към която свързах ХАЛОГЕННА крушка Н4, за да проверя дали правилно функционира
превключвателят дълги- къси на колата. Ксеноновата крушка изобщо не съм я пипал!!!
- Установих, че проблемът е в блока за управление, крушките - с две фиксирани положения
Обаче в момента нямах подобен и му предложих да дойде на другия ден.
- Аз съм професионалист, извадих приспособление, с което поставих крушките му в положение
къси, за да не вади очите на другите същата вечер. Като казвам "приспособление", това са кабели
с накрайници за почти всички познати модели Н4, включват се към управляващата намотка и
с едно ключе се превключват
След това тоя ревльо почна да зяе, че съм му бил сменил крушката.
Не била светела така, била по-бяла. Крушките му са на година и половина.
В началото светят еднакво, а после тази, ОКОЛО която работих изжълтява.
НО ТОВА НЯМА ВРЪЗКА С МОЯТА ИНТЕРВЕНЦИЯ !!!
После ми се наложи да покажа на бастуна, колко по-трудоемко е да се свали крушката,
показах му да си види серийните номера, включих я и към другия баласт за всеки случай,
пак свети жълто. НО ТОВА НЯМА ВРЪЗКА С МОЯТА ИНТЕРВЕНЦИЯ !!!
Нещастнико, как смееш да обиждаш жена ми!? Тя просто те помоли да бъдеш по-сдържан,
защото ти не беше компетентен в случая, а зад теб чакаше А8, в сравнение с което твоята
изглеждаше като коптор (тоя лаф го знам от "The Cars", ех, магазинът на Луиджи, удовицата...)
" Накрая вечерта отидох до 1 момче, което не можах да го открия цял ден и затова ми се наложи да отида при този "инженер" и той ми разгледа ксенона. Каза, че или ми е сменил крушката със същата или е пипал крушката с пръсти и затова сега е станала жълта. Ксенон крушките не трябвало да се пипат с ръце. И при 2-та случая ми прецака крушката, не ми оправи проблема и ме остави да се оправям сам."
Да му изсъхне езика на това 1 момче, да се задави с Жим Бим дано долната твар !!!
и изключително ерудираната му приятеука се опитаха да го направят на палячо.
Та... идва жалбоподателят с оплакване, че крушките му Н4 биксенон мувинг
стоят само в положение дълги.
- Ксенонът не е от мен, не съм го и монтирал аз
- Дори не знам какъв тип са крушките, с възвратна пружина или с две фиксирани положения.
- Отварям капачката на фара, от който не се взима управление, защото там има свободна букса,
към която свързах ХАЛОГЕННА крушка Н4, за да проверя дали правилно функционира
превключвателят дълги- къси на колата. Ксеноновата крушка изобщо не съм я пипал!!!
- Установих, че проблемът е в блока за управление, крушките - с две фиксирани положения
Обаче в момента нямах подобен и му предложих да дойде на другия ден.
- Аз съм професионалист, извадих приспособление, с което поставих крушките му в положение
къси, за да не вади очите на другите същата вечер. Като казвам "приспособление", това са кабели
с накрайници за почти всички познати модели Н4, включват се към управляващата намотка и
с едно ключе се превключват
След това тоя ревльо почна да зяе, че съм му бил сменил крушката.
Не била светела така, била по-бяла. Крушките му са на година и половина.
В началото светят еднакво, а после тази, ОКОЛО която работих изжълтява.
НО ТОВА НЯМА ВРЪЗКА С МОЯТА ИНТЕРВЕНЦИЯ !!!
После ми се наложи да покажа на бастуна, колко по-трудоемко е да се свали крушката,
показах му да си види серийните номера, включих я и към другия баласт за всеки случай,
пак свети жълто. НО ТОВА НЯМА ВРЪЗКА С МОЯТА ИНТЕРВЕНЦИЯ !!!
Нещастнико, как смееш да обиждаш жена ми!? Тя просто те помоли да бъдеш по-сдържан,
защото ти не беше компетентен в случая, а зад теб чакаше А8, в сравнение с което твоята
изглеждаше като коптор (тоя лаф го знам от "The Cars", ех, магазинът на Луиджи, удовицата...)
" Накрая вечерта отидох до 1 момче, което не можах да го открия цял ден и затова ми се наложи да отида при този "инженер" и той ми разгледа ксенона. Каза, че или ми е сменил крушката със същата или е пипал крушката с пръсти и затова сега е станала жълта. Ксенон крушките не трябвало да се пипат с ръце. И при 2-та случая ми прецака крушката, не ми оправи проблема и ме остави да се оправям сам."
Да му изсъхне езика на това 1 момче, да се задави с Жим Бим дано долната твар !!!
Последна промяна от Fuhrer на Пет 26 авг 2011 18:46, променено общо 4 пъти.
- Fuhrer
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 15:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
.
Благодаря на всички, които наистина разбраха, че нямам вина.
Ало, статистикът, държавата е на това дередже, защото са такива статистиците.
Всяка вечер гледам по NatGeo "Разследване на самолетни катастрофи". Според
статистиката това е най-безопасният вид транспорт. И какво касае това жертвите?
Мир на праха им, съболезнования за близките им. К'ва статистика, к'ви 240 лв. МРЗ ?
Благодаря на всички, които наистина разбраха, че нямам вина.

Ало, статистикът, държавата е на това дередже, защото са такива статистиците.
Всяка вечер гледам по NatGeo "Разследване на самолетни катастрофи". Според
статистиката това е най-безопасният вид транспорт. И какво касае това жертвите?
Мир на праха им, съболезнования за близките им. К'ва статистика, к'ви 240 лв. МРЗ ?
Последна промяна от Fuhrer на Пет 26 авг 2011 18:58, променено общо 1 път.
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
Чудя и се мая на всеобщата простотия. 

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?
Аз може нищо да не разбирам, но ако на мен изведнъж ми се прецака нещо след намеса на друг човек, ще си помисля че той е виновен. Трябвало е да се разберете
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта