Година по-късно имах лек инцидент със задната броня, а от Армеец ми признаха и драскотини по задния капак, както и напуканата боя по предната броня. Реших да закарам колата пак в Евел, като изрично направих замбележка, че "новата" щета отпред е по-скоро рекламация от миналогодишния им труд. Е тоя път си свършиха работата съвсем през пръсти- още от 20 метра забелязах, че бяха лепнали буквите отзад на криво, а от едната страна бронята има значително по-голям луфт отколкото от другата. Понеже валеше сняг и колата беше мокра, нямаше как да забележа и видимата разлика в боята, с която я бяхя пръснали. Това го установих днес, няколко седмици по-късно, след като я карах на мивка. Тънките черни пластмасови кантове също са залепени колкото да изкарат 2-3 месеца, та ще трябва да си ги подлепвам сам като се стопли.
Та- при приемането обърнах внимание веднага на дефектите които забелязах.Управителя Ясен Иванов прие рекламацията за буквите и се зае лично да ги лепи наново, понеже беше работа за 5 минути. Бронята обаче била така- не можело да се оправи. Имало някакви водачи и седяла леко отворена, понеже колата беше паркирана леко под наклон и като я сложа на равно всичко щяло да е 6

Колкото и безумно да ми се стори това, което ми говореше "баш майстора" , преместих я на равно и , естествено, луфта си остана същия. Човека ми изнесе една подробна лекция за стареенето на материалите и за това колко крехко вече било всичко по престария ми пасат /2001/, как отпред боята се е напукала не защото миналата година са я боядисали некачествено, а защото сигурно съм трескал капака силно при затварянето. И като капак на всичко, колко неща са ми поправили като подарък и как са ми взели тоя път въпросния стикер за калника, който струвал 30 лева и бил оригинален..... Абе с две думи, бяха ми направили страшно много неща ей така, щото са готини и точни. Понеже колата ми трябваше и не исках да им я поверявам отново, подписах си протоколите и си я взех. Но повече при тия мизерници няма да стъпя.