При диагностика и неговото заключение за смяна на нафтова помпа на пасат В4, 1Z се оказа, че ме вкарва в излишни разходи. Колата пушеше бяло като отидох в Карлово и накрая не можа да запали да се прибера. След молбата ми поне да ме дръпне да запаля той отказа. След седмица отивам да си прибирам колата с друга на дърпане и решавам да пробвам за последно това което се сещам- магнет клапана на помпата развих го и какво да видя счупен "стержен" само махнах остатъците и колата си запали и няма никакви пушаци отзад. Няма балончета в системата и други признаци за износена помпа.
Нека всички които ходят да имат едно предвид. Яд ме е, че толкова хора съм му пратил и чипове им е правил и дано поне там да не се е "осрал" че може и аз да си го отнеса накрая. Иване, с най добри пожелания за много клиенти, ама така не се прави бизнес, без да се изцапа човек не става.



Не ходете при kombito-tdi (Иван, Карлово)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- stanio_89
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 17 май 2009 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: karlovo
Re: Не ходете при kombito-tdi (Иван, Карлово)
да колега правси аз имам тдс-ска утивам при него че се познаваме да я види че трудно пали топла и четох по форумите на бмв верига викам ванка даи я погледним тая верига една диагностика сложи компа и гледа гледа вика супер е колата еи сега ще я направим да пали и му я уставик за 30 мин и като утидох да сия зема гледам че я направил да подграва като кадетт 1.6 д топла пак пуска свешите и пак палише чат пат след 3 4 дена утидох викам махни тоя работа дане подграва топла няма и си утидох унас цялата инсталация доло и какво да видя ванко чипа забил едно сапритиврение на компа даго лажи че е студена винаги. и сам си реших провлема две нови вериги и сега си е супер


Последна промяна от vasstop на Сря 09 ное 2011 8:59, променено общо 1 път.
Причина: Бегом обратно в първи клас! :(
Причина: Бегом обратно в първи клас! :(
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 18 авг 2011 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Не ходете при kombito-tdi (Иван, Карлово)
Вчера бях при него и си чипосах А6-цата. Минах около 200 км без никакъв проблем. Вечерта запалих минах 500м и колата спря. По никакъв начин не можах да я накарам да запали. На другия ден я качих на платформа и се брибрах. По неговите думи се оказа че ГНП-то ми се е прецакало /дошло му времето/. ГНП-то е рециклирано заводски /над 1700 лв. ми излезе само ремонта/ преди 2 години. В понеделник чакам да направят пак диагностика на ГНП-то за да съм сигурен че е от него. От 3 години я карам /от 2 със сменено ГНП/ и нямаше никакъв проблем. СЪЖАЛЯВАМ, ЧЕ ИЗОБЩО ХОДИХ ПРИ НЕГО. Сега сте трябва да си правя и ГНП.




- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Не ходете при kombito-tdi (Иван, Карлово)
Градски, свършиха ли тунерите в нашия край, че стигна чак до Карлово? 

- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Не ходете при kombito-tdi (Иван, Карлово)
На първите двама искам да кажа - абре, колеги, защо ходите по майстори изобщо? Аз ходя само и единствено ако НЕ мога или НЕ знам как да си отстраня проблема по колата. Направо ви се чудя
От постовете ви става ясно, че и двамата сте решили проблема си сами в края на краищата... което е хем похвално, хем прави безсмислено да давате на когото и да е да ви пипа по колите... 


- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Не ходете при kombito-tdi (Иван, Карлово)
stefan4o написа:На първите двама искам да кажа - абре, колеги, защо ходите по майстори изобщо? Аз ходя само и единствено ако НЕ мога или НЕ знам как да си отстраня проблема по колата. Направо ви се чудяОт постовете ви става ясно, че и двамата сте решили проблема си сами в края на краищата... което е хем похвално, хем прави безсмислено да давате на когото и да е да ви пипа по колите...
Аз даже и да не знам се хващам и почвам да чета и да питам.....после се хващам и пипам...повече гарантирам, че никой няма да ми пипне голфарата. Ако ще два месеца да лежа под нея.
Забелязал съм че винаги когато има някакъв проблем.....майсторите тръгват от най-голямото и най скъпото.....и доста често и си се спират там...
Преди години (2-3) дадохме BMW-то (525TDS) На едни много хвалени майстори....заради едно досадно дрънчене по ходовата част и по специално предно дясно колело......след като го върнаха Тяхната брилиятна диагностика беше установила, че хидравличната рейка е за рециклиране по спомен 300 кинта и една седмица колата си почива.
А то дрънчи не тропа...като ламарина......
Казахме им че няма да го правим и си го вземахме
След 2-3 седмици като се намери време...го погледнахме и установихме че причината са два камъка всеки от тях със стойност 150 кинта

Доста често от майстори повече има вреда отколкото полза.....разбира се има и кадърни но аз специално тука в нашия регион не се доверявам на абсолютно никой......
Re: Не ходете при kombito-tdi (Иван, Карлово)
С Колегата stanio_89 открихме измамата в неговото БМВ 325тдс и го рещихме с махане на сапротивлението и слагане на вериги след далго ровене из форумите зада разберем проблема откаде идва проблема и сега колата е 6+ дори и след доработките след смяна на веригите,успокоители, опрегач
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Не ходете при kombito-tdi (Иван, Карлово)
Иване свиня дебела престани да разваляш на хората колите и престани да мишкуваш !
Колеги и аз си изпатих от тоя преди седмица си закарах колата при него защото забиваше на 3500 оборота колата е голф 4 1.9 116коня. Та казвам му да и направи диагностика да види какво става. След диагностицирането от него установи че някой ми е пипал (УЖ) софтуера вика това ще ти го оправя ще ти струва 50лв. викам ок правиго на другия ден какво прави какво струва колата неще да отръфне обадих му се обясних му с 2 думи че нищо нее направил и той ми вика смени си турбото аз квото тряя съм направил. Следователно аз си отсраних повредата след като си смених клапан актуатора. ама на него му пожелавам с тея 50лв. където ми взе да си купи свещи със тях .
Колеги и аз си изпатих от тоя преди седмица си закарах колата при него защото забиваше на 3500 оборота колата е голф 4 1.9 116коня. Та казвам му да и направи диагностика да види какво става. След диагностицирането от него установи че някой ми е пипал (УЖ) софтуера вика това ще ти го оправя ще ти струва 50лв. викам ок правиго на другия ден какво прави какво струва колата неще да отръфне обадих му се обясних му с 2 думи че нищо нее направил и той ми вика смени си турбото аз квото тряя съм направил. Следователно аз си отсраних повредата след като си смених клапан актуатора. ама на него му пожелавам с тея 50лв. където ми взе да си купи свещи със тях .
Последна промяна от Spas на Пон 15 фев 2016 18:10, променено общо 1 път.
Причина: Не използвай епитети в официален форум! А за това, как кълнеш, дори не искам да коментирам!
Причина: Не използвай епитети в официален форум! А за това, как кълнеш, дори не искам да коментирам!
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта