Клубен сервиз vit_autosofia

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот Чудомир » Пон 12 апр 2021 9:44


ktamen написа:
group® написа: цилиндрите на бъчва! Над 1мм...

Признавам си, че имам само бегла представа как ства хонинговането, ама хонингована бъчва ми се струва много малко вероятна.
Имай си едно наум и за третия майстор.


За такива като теб и мен е много полезно да погледнат ето този канал



Видеото съм го избрал да показва кои са основните неща, а иначе в този канал може да се видят доста интересни работи, за повдигане на общата култура по темата...Та идеята ми беше - там, където си правите мотора, има ли подобни машини? Това би ми бил първи репер да преценя грубо какво ще могат и какво ще прескочат в ремонта.

Последна промяна от Чудомир на Пон 12 апр 2021 17:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот Spas » Пон 12 апр 2021 13:54


Чудомир написа:.Та идеята ми беше - там, където си правите мотора, има ли подобни машини? Това би ми бил първи репер да преценя грубо какво ще могат и какво ще прескочат в ремонта.


Не знам в колко автосервиза си ходил, но 99% от тях не притежават такива машини. Много по-добрият вариант е да се отиде с блока в специализиран сервиз само за разстъргване, има достатъчно, където само това правят и качеството е задоволително. Не може да се разбира от всичко, а и не бива. :th_up


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот muns61 » Пон 12 апр 2021 16:37


Доста мотори съм отворил и ремонтирал, никога не съм срещал такова износване. Най-износеният блок, който съм правил, беше малко под 0.5 и едва се вписа в ремонтен размер.

И друго. Колата е горила грамове на 1000 с това износване, после минала на литри. А е карана малко...


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот Чудомир » Пон 12 апр 2021 19:41


@Spas: Имах предвид мястото, където ще правят двигателя. Да, не винаги знае човек къде ще му пратят двигателя, и там е проблемът да добие човек собтвена представа.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот silent » Вто 01 юни 2021 11:30


Проблема е че старите майстори които си разбираха от работата и си държаха на работата измряха ...новите са неграмотни печалбари и разчита на модерната машина да свърши тяхната работа...в днешно време дори най-титулованите специализирани сервизи за ремонт на блокове валове и глави работят посредствено...представете си какво остава за останалите...затова и почти няма успешни ремонти когато се касае за харчене на масло...
В случая не искам да вземам отношение и да защитавам който и да е било но:
1. Качеството за което писах по-горе е съмнително.
2. Частите са със съмнително качество.
3. Не на последно място всеки настоящ майстор е свръх специалист а всеки пипал преди него пълен некадърник осрал всичко което в добавка с бомбстични изказвания от сорта на милиметър даже защо не два....съвсем насъскват ...
Така че е напълно възможно въобще да не си прав...
Да видим поредния какво ще измери, какъв ремонт ще направи и да не се окаже че след неговия ремонт колата гори от литър +++ литър -- на 1000км.
Калпави сегменти могат за по малко от 1000км да се скапят а и поразиии да направят...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот group® » Вто 01 юни 2021 14:08


Милиметър ключ на сегмент, който е работил в бъчва, не знам какво ви учудва толкова?!
Колата е с ризи вече и стандартни бутала.
Както е трябвало да се направи и предишния път (няма бутала 3ти ремонт) icon_idea


pdonev
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот pdonev » Пет 16 юли 2021 10:05


Негативен отзив за Люси - vit_autosofia

Ноември 2017 година си закарах колата Passat b4 на Люси за смяна на съединител. Смени го.
"LUK съм ти сложил" - казва - "какъвто заводски слагат на Пасата". 220 лева за LUK, плюс труда - около 400 лева.
"Добре" - казвам - "нормално" ... и благодарности.
От няколко месеца забелязвам, като потеглям, подавам газ, оборотомера хвърчи нагоре а колата се услушва и потегля тромаво.
Като дойде лятото и тръгнах да пътувам по магистрала, го видях и в движение. Подам газ за ускорение, мотора вие, оборотите хвърчат, но не дърпа веднага.
Съединителя буксува.
Няма 3 години и половина, на фона на пандемията дето си стояхме в къщи, едва ли имам навъртяни 25000 километра.
Закарах я на майстор - друг. И той LUK ми предлага да сложи, добри били. Притесних се малко, но казвам "щом са добри"...
Смени го - пълният комплект 210лв + 140лв. труд.
Показа ми стария съединител! Феродовия диск беше износен и не е LUK а някакъв си JS Group (върху него го пише).
Притискателния диск прилича на LUK - каза майстора - но според дълбочината на износването и огромния ръб по края (показа ми го), най-вероятно е оригиналния от преди 25 години
и в никакъв случай на 3,5 години.
Та така: частична смяна с евтин феродов диск и резултата е на лице!
Доброто име трудно се гради и лесно се загубва!
Не отричам, че Люси е кадърен майстор, но за мен това е работа на мошеник и аз приключих с него.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11904
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 16 юли 2021 20:44


:stumm Между другото, ако има Валео съединител, в пъти е по добър от люк и закс, поне според моите виждания. Педалът е мек на перо на валеото, а и изглеждат доста по здрави.


chatarman
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 12:15
Автомобил: Polo Golf2
Двигател:

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот chatarman » Чет 26 авг 2021 6:41


Люси ще ходи ли на узана :) ако е да искам да се видя с него,имам няколко въпроса.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2541
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Клубен сервиз vit_autosofia

Мнениеот vit_autosofia » Съб 11 мар 2023 10:44


pdonev написа:Негативен отзив за Люси - vit_autosofia

Ноември 2017 година си закарах колата Passat b4 на Люси за смяна на съединител. Смени го.
"LUK съм ти сложил" - казва - "какъвто заводски слагат на Пасата". 220 лева за LUK, плюс труда - около 400 лева.
"Добре" - казвам - "нормално" ... и благодарности.
От няколко месеца забелязвам, като потеглям, подавам газ, оборотомера хвърчи нагоре а колата се услушва и потегля тромаво.
Като дойде лятото и тръгнах да пътувам по магистрала, го видях и в движение. Подам газ за ускорение, мотора вие, оборотите хвърчат, но не дърпа веднага.
Съединителя буксува.
Няма 3 години и половина, на фона на пандемията дето си стояхме в къщи, едва ли имам навъртяни 25000 километра.
Закарах я на майстор - друг. И той LUK ми предлага да сложи, добри били. Притесних се малко, но казвам "щом са добри"...
Смени го - пълният комплект 210лв + 140лв. труд.
Показа ми стария съединител! Феродовия диск беше износен и не е LUK а някакъв си JS Group (върху него го пише).
Притискателния диск прилича на LUK - каза майстора - но според дълбочината на износването и огромния ръб по края (показа ми го), най-вероятно е оригиналния от преди 25 години
и в никакъв случай на 3,5 години.
Та така: частична смяна с евтин феродов диск и резултата е на лице!
Доброто име трудно се гради и лесно се загубва!
Не отричам, че Люси е кадърен майстор, но за мен това е работа на мошеник и аз приключих с него.



Никога не съм работил с тази марка съединители.ти беше ли при Майстора в момента на свалянето на съединителя????



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта