Пускам нова тема, като включвам написаното и от първата ми тема в този форум, а тя беше „Голямо благодаря на Дани от Монтана“ но това го правя за да опиша по-подробно патилата си с този Вальо Вентоман с единствената цел да предпазя и други такива като мен да не се излъжат и да се доверят на този достоен герой за филм от рода на „Шменти Капели с гараж в Орландовци“

! Та ще повторя първата си тема за да стане ясно на тези читатели от любимия ми форум, които не са я чели.
Искам да изкажа големите си благодарности на Дани от Монтана

, който за половин час ми реши проблем, който го влача от една година,благодарение на "компетентната" намеса на Вальо Вентоман от София. Последният миналата година ми оправи топлия старт, но впоследствие колата ми Бора-99г. започна да претриса, като случайно забелязах, че оборотите ми са ниски. Отидох на диагностика, оказа се, че са 820 оборота вместо 903. Обадих се на Вальо, той ми каза да отида да ги оправи и се започна ходенето по мъките. Отивам при него след предварителна уговорка, чакам цял ден, привечер най-после дойде и моят ред. Не знам какво прави, но успя да ги вдигне на 903 оборота, но след 2-3 минути работа, колата пак започна да работи на 820 оборота. Казвам му: Вальо да не е проблема от чипа, който го сложи за топлия старт? Той свали пак компютъра, пак някакви настройки,подложки на чипа, но проблема си остана. След около месец пак отидох, пак чакане цял ден, пак настройки, проблема обаче си остана. Тъй като съединителя и най-вече маховика ми беше за смяна, Вальо каза да ги сменя и пак да отида при него, защото тоя срив може да е от разбития маховик. Преди 2 месеца ги смених, дадох около 1400 лв. и му се обадих да оправиме най-после тия обороти, защото пак леко претриса като е студена, а от ниските обороти когато е студена при тръгване и при задна скорост трябва да давам повече газ и да държа на полусъединител повече време за да не изгасне. Дори и когато е топла при ниските скорости пак прави тези проблеми, трябва повече газ и полусъдинител, а също и при спускане на скорост, например 5-та ми забавя и трябва даже да давам газ по нанадолнище, изобщо куп проблеми заради тези ниски обороти. Интересното е, че при запалване на двигателя оборотите са нормални и след както вече казах 2-3 минути работа на двигателя се получава срив и оборотите падат на 820 и така си остават до изключването му. Преди 20 дни отидох при Вальо като му казах, виж какво дадох сума пари за нов съединител и маховик, а заради тия ниски обороти пак претриса и ме е страх да не ги прецакам, отделно от това има проблеми при карането..След като се уговорихме за деня отидох около обяд при Вальо. Той работеше с някакъв клиент, дошъл без уговорка, а един друг човек го чакаше, защото го бил извикал да му даде поръчана и платена от него нова турбина, която се оказа впоследствие, че Вальо още не я донесъл. После тръгна да вземе тая турбина. След като разговарях с човека се оказа, че същия идва вече 3 пъти за да си вземе турбината, след като вече е платил 1700 лв. и всеки път се оказва, че турбината още е няма и сега за пореден път след като Вальо го е извикал да си я вземе, турбината отново не е взета. Това ми напомни как преди година, 3 поредни дни по същия начин Вальо ме въртеше за нафтовата помпа и т.н. Разгеле след като чакахме 3 часа най-после донесе турбината на човека, но пък се оказа че трябвало да вземе и една друга част. Но след малко го гледам, работи с друг клиент, дошъл без уговорка, след още 1 час пък взе да помага на момчето, което си правеше колата отвън, накрая тръгна да вземе допълнителната част за турбината и отново 1 час чакане, а него никакъв го няма, стана 17.30, накрая вече не издържах от цялото това мотаене и си тръгнах. След една седмица отидох при Дани от Монтана и човека пред мене нагласи настройките на компютъра, сложи си негови чипове и сега колата работи без никакви проблеми:

оправен топъл старт, оправени оборотите, не се получава тоя срив, изобщо много съм доволен от Дани. До като за Вальо Вентоман останах с много лошо впечатление от това как баламосва хората, не им върши работата качествено и от многобройните висения при него, защото миналата година ми прави и нафтовата помпа /за това пък не ми се пише, защото си е цял роман/ се оказа, че целта му е да изтиска максимално клиента и да го вкара в нови ненужни разходи. Това го постига с настройки на компютъра, който впоследствие започват да му прави проблеми и човека отново идва при него и се започва ново доене. Това самият той си каза, вика ми: „Аз ако поискам така ще ти настроя компютъра, че да ти съсипя маховика за 0 време”. Съгласих се с него, защото го разбрах що за човек е

! Отделно от това винаги излиза с номера уж за по-евтино обслужване, но който се хване на тая въдица си плаща двойно. Така, че насочат ли ви към този набеден за майстор човек, бягайте бързо до като не ви е изнамерил куп проблеми по двигателя преди още да е разрешил основния проблем и не ви е вкарал в такива филми, че после горчиво ще съжалявате.

Същият "твори" в една бивша сервизна база на края на кв. Орландовци, ул. Одеса 35

! Такива некоректни майстори като него трябва да бъдат разобличавани, защото не може така да се подиграваш с хората, които ти плащат за да им свършиш работа, а не да бъдат манипулирани и разтакавани с дни, даже и с месеци и проблема да си остава както моя случай, а парите които съм му дал се оказаха хвърлени на вятъра, 1 година постоянно проблеми с тия обороти, направо ме беше яд да се кача да си карам колата! За това още въднъж едно голямо благодаря на Дани от Монтана!

Той е човекът на който може да се разчита за бърза и качествена работа!
Нямах намерение да пиша повече за този Вальо, но скоро един хвалебствен пост за Вальо, меко казано ме подразни и реших да пиша и за другите си патила с тоя Вальо Вентоман, защото заради такива напудрени постове се излъгах и отидох при Вальо и после му сърбах попарата. Миналата година, лятото, отидох при него да ми оправи нафтовата помпа. Проблема беше, че както колата си работи нормално изведнъж започва много силно да пърпори и спада леко мощността й, но като се покара известно време понякога се оправи от само себе си и след известно време пак започва силно да пърпори. Ходих при един майстор във Видин и той каза, че проблема е в нафтовата помпа, но трябва да е свали, да я праща във Враца и т.н., тогава реших да отида при Вальо Вентоман, щото бил уж добър майстор, така поне го хвалеха във форума. Разбрахме се по телефона и отидох при него в кв. Орландовци, ул. Одеса 35 или 36. Оставих му колата и си тръгнах, а той след няколко часа ми се обади и ми казва, свалил съм нафтовата помпа, но със смяна на частите и труда ще ми струва около 500, с работата по сваляне и качване на помпата - 700 лв, видя ми се доста пари, но нямах избор след като е свалена помпата, съгласих се и го попитах кога ще стане готов, каза ми след 2 дни. Отивам след 2 дни и се започна, помпата още не е готова, хората където съм я занесъл са претрупани с работа, ела утре, отивам на следващия ден, ела утре, на следващия също. Но случайно се заговорих с някакъв човек, живеещ наблизо до базата с гаражи, където работи и Вальо и той ме упъти към някакъв друг майстор, който се занимава само с нафтови помпи и работи в съседство с него, но ги дели една висока метална ограда и има отделен вход. Отивам аз при този човек и го гледам прави някаква нафтова помпа, заприказвахме се, разказах му проблемите си и той ми казва, ето тая помпа е на един човек пак от Видин, Вальо ми я донесе преди 3 дни да я оправя. Аз си замълчах, но ми стана ясно, както и се оказа после, че тая помпа е моята. Попитах го какво й е на помпата, оказа се някакъв конструкторски дефект, който се проявявал, но не винаги някъде след 200 000 км., някакво задиране се получавало и миниатурни стружки задръствали помпата и нафтата не може добре да минава. Попитах го колко ще му струва работата, той ми каза една смешна сума - 70 лв., частите пък стрували 50 лв. Аз останах като гръмнат! Направих си сметка, че Вальо ми иска 500 лв. за работата по помпата и с частите, която общо струва 130 лева, а той ми иска 500 лв.!!! само за това, че я занесъл на този човек, дели ги една ограда. Тогава ми стана ясно с какъв мошеник съм се хванал, но си замълчах после пред Вальо за да не изложа майстора на помпите, който ми каза тези неща без да знае, че аз съм тоя човек от Видин. Да не говорим, че Вальо преди да занесе помпата на майстора, беше вече свалил една част от нея, която уж била дефектна, струвала нова над 300 лв на пазара, а на старо ми я пробута за 200 лв. Става въпрос за някакъв ел. прекъсвач, който регулирал пропускането на нафтата или нещо подобно. По-късно при повторното ходене при него, защото проблема пак се появи – оказа се, че помпата не била добре изчистена (когато стана готова помпата, Вальо я занесе да я прочистят с топъл въздух ) и някакви миниатурни парченца стружки отново са попречили нафтата да минава, та тогава при повторното ми ходене при Вальо, помпата пак беше свалена и същият майстор, който ми я прави взе присърце проблемите ми и със собствената си кола я занесе при един свой приятел, шеф на оторизиран сервиз на друга марка, та там отново я почистиха и си ми сложиха моята си част, която се оказа, че изобщо не била дефектна, а тази част, която Вальо ми я продаде за 200 лв. ми я върнаха. За тази повторна работа човекът не ми иска никакви пари, но му дадох 20 лв.поне да си покрие разходите, накрая с голям зор се съгласи да ги вземе. От тогава проблема с работата на двигателя, респективно на помпата се оправи. Но когато му казах на Вальо, че в сервиза са ми сложили моята част, която не е била дефектна и поисках да си му върна неговата част, а той да ми върне парите, той ми вика, а не може така, аз с тоя човек, който ми даде тази част съм приятел и не искам да си разваляме отношенията. Викам му добре де, а аз какво ще я правя сега тая част, ето вземи си я, но ми върни поне 100 лв., а той пак не е съгласен, вика ми, не става така, вече съм му дал парите. А реално колко му е дал от тези 200 лв само той си знае, може и да му е останала от преди от някой друг като мене, абе изобщо Шменти Капели е цялата му работа! И така сега тая част ми стои в къщи за украшение, струващо 200 лв.

! Ето това е “големия майстор” Вальо Вентоман, но май е голям в лъженето и маменето на клиентите, които са имали неблагоразумието да му се доверят!
Един от съфорумците Морфей

, чийто мнения във форума много уважавам, защото са честни и си личи, че човека винаги има желание да помогне на изпадналия в беда, та той ме посъветва да напиша тези неща в темата на Вальо, но нямам престава къде се намира тая негова тема, където се бил хвалел, колко е добър, затова сега отворих нова тема като обединих патилата си от срещите си с този „голям“ майстор Вальо Вентоман, от които срещи изгубих сума ти пари, време, нерви и т.н. Като равносметка, дадох излишни 150 лв. за оправяне на топлия старт, което ми доведе до куп нови проблеми, 200 лв за част, която стои в къщи и отделно 370 лв от тези 500, които му дадох, защото работата на майстора на помпи, заедно с новите части струваше 130 лв. Да беше ми пискал 200 лв, като 70 лв да са за него, а той ме натовари с цели 500. Така че, който има излишни нерви за късане и излишни пари за даване спешно да потърси Вальо Вентоман в кв. Орландовци, той 100% ще му „помогне“ в това отношение! Със сигурност потерпевшия ще запомни завинаги „майсторлъка“ му!!

!