Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охл. системи и парно

Мнениеот zfa159 » Съб 06 мар 2010 21:37


Dead man написа:А на други марки коли климатиците правите ли / проверявате ли ?

За кочинката от гаража ми става дума... :lol:

Всичко за пари правим :lol:
По повод фреона,няма грижи да се види на всякаква кола,която е с новия фреон (R134A).Както и всякакви ремонти по климатичната част (компресори,маркучи,радиатори).Принцпа е един и същ и използваните техника и материали също и няма грижи ако ще и совалка да е :)
По повод самите климатрноци и частта под таблото - зависи какъв е проблема.Не ги познавам много добре и зависи от колата дали бих се захванал с електро или механичен проблем.
Чоплил съм по разни Оpel-и,Jeep,Citroen,Renault,Peugeot,една мазда 323,една Toyota Carina..и рази други,но не се сещам в момента конкретно.
драсни някое лично какъв е проблема,ако има такъв и ще го измислим :)
Между другото обмислям да направя някаква промоция в началото на сезона за отстъпки при обслужване и ремонти на климатиците...ама то тъкмо взе да се стопля и пак се прецака времето...та ще видя от кой точно месец ще започна.




Потребителски аватар
GT.
Мнения: 55
Регистриран на: Съб 19 дек 2009 19:11
Автомобил: audi 1.8 turbo
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Климатици,Диагностика,Ремонти и др.

Мнениеот GT. » Вто 09 мар 2010 10:01


Големи пичове са вече ги посетих 2 пъти за 2 седмици :lol: и мога да кажа ,че това са хората :да: +


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Климатици,Диагностика,Ремонти и др.

Мнениеот Bobi_S13 » Чет 11 мар 2010 17:01


спаси ме! :kissy:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охл. системи и парно

Мнениеот zfa159 » Съб 20 мар 2010 9:58


:beer

Последна промяна от zfa159 на Съб 09 юли 2011 15:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Климатици,Диагностика,Ремонти и др.

Мнениеот dragozow » Съб 20 мар 2010 13:45


Здрасти, би ли написал примерни цени на профилактиката и какво включва. Ще ми се някой да ми погледне климатика преди жегите.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2213
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охл. системи и парно

Мнениеот Каспър » Съб 20 мар 2010 22:42


Евалата на Стефчо. Днес отстрани кофти проблем с клапата за вътрешна циркулация и не поиска даже да ми вземе парите :shock
Нищо баце, аз ще ти го върна подобаващо :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Климатици,Диагностика,Ремонти и др.

Мнениеот zfa159 » Нед 21 мар 2010 5:32


Тъй като вече отденлата ми тема я няма,ще обесня тук за какво става дума по понятията "обслужване,профилактика" и т.н. по системите,както и малко принцип на действие.
При автомобилните климатични системи в самата система освен фреона,се намират и още две неща - маслото,което смазва компресора и оцветителя за течове (трасант),който е фосфорисциращо вещество и при теч на фреон от системата,излиза заедно с него и оставя следа,която се вижда при оглед на системата с UV лампа.Принципно не за всички течове е ефективен,но за по-голямата част върши работа.
Причината да се налага обслужване и профилактика на системата е,че двете вещества (маслото и оцветителя) са силно хигроскопични а колкото и да е малко,във системата прониква влага през маркучите и снадките,откъдето се губи и минимално количество фреон,колкото и добра да е системата.Съответно влагата поврежда тръбите,радиаторите (изпарителя и кондензатора),компресора и дехидриращия елемент в системата и именно затова присъствието и е нежелано :) .С тази идея на 2 години системата трябва да се изпразни,да се вакуумира наново и да се напълни отново с фреон и с ново масло.Повечвето машини имат опцията да източат стария фреон и да го рециклират и да може да се използва отново (рециклирането е пречистване,понеже той не си губи свойствата със времето а само се замърсява).
Целия процеудрен цикъл е такъв :
-машината изтегля стария фреон,масло и оцветител от системата.
-отделя маслото и оцветителя от фреона,маслото се изхвърля,а фреона се събира при другия в самата машина.
-системата е напълно празна и се вакуумира и тества за течове.
-започва наливането на ново масло в системата
-налива се нов оцветител в системата
-налива се точното количество фреон,за дадения автомобил (има си каталожни данни за целта).
Съответно така звършва цикъла по едно "обслужване" на климатика.След така нареченото обслужване се правят и другите процедури,включени по-надолу в "профилактика"
Профилактиката е нещо далеч по-просто,което е хубаво да се прави началото на всеки един сезон.То включва :
-проверка на наляганията на работеща система (без да се източи фреона,не може да се каже колко точно е,освен ако не се съди по работата на климатика и наляганията в системата при работещ климатик).
-проверка на температурата на духалките при работещ на максимален режим климатик
-проверка на охлаждащите кондензатора ел.перки - дали работят и дали са им разбити лагерите (масов проблем за Пасат В5 и В5.5).
Принципно ако има аномалии в наляганията се случват още две неща - прави се обслужване на климатика за да се види колко точно фреон има и дали проблема му не е,че му е малко фреона.Другата опция е да се поразглоби предната част на колата с цел да се измият радиаторите,понеже се набиват с мизерии и това пречи на охлаждането,оттам се повишава работното налягане на климатика и това води до неприятни поседлици - блокирали компресори,гръмнали маркучи и т.н.
По повод цените (всички цени са без 20-те % отстъпка за сезона):
едно "обслужване" на климатик се формира ценово по следния начин :
-като се източи стария фреон се вижда колко е (излиза си на бележка)
-като се напълни с нов и той се знае колко е.
-смята се разликата между двата и се заплаща при цена от 10лв за 100 грама фреон.
-минималната цена за обслужането е 30лв,понеже в нея се включва новото масло и оцветител.
Ето пример - в колата има 400 грама фреон,а тя събира да кажем 600 грама по каталог.Тогава липсват 200 грама,човека си заплаща минималната цена от 30лв и получава ново масло,оцветител и липсващите му 200 грама фреон. Ако пък колата има 400 грама,но заводски трябва да е с 900 примерно,тогава цената си е 500 грама при 10лв за 100 грама -> 50лв (като в нея си влиза маслото и оцветителя). И това е цялата схема.
Една "профилактика" не отнема много време и цената и няма никакъв смисъл да е повече от 10-тина лв.Разбира се ако има проблем и се стигне до ремонт или обслужване - не се дължат тези 10лв за профилактиката.
Ако се налага миене на радиатори и т.н. вече цената е плаваща понеже зависи от колата - при някои има директен достъп и не се сваля нищо - там и не струва нищо.При други се сваля какво ми не,за да се стигне добре до цялата площ на радиатора (визирам Пасат В3,В4 и горе-долу В5 и В5.5).
Съответно ако системата има течове и се налага да се ремонтира нещо по нея,диагностиката на точните места на течовете е безплатна,ако колата след това се ремонтира при нас.Идеята е,че се надува с друг газ и се гледа откъде изпуска...съответно за да се види,се разглобява доста голяма част от колата (за визуален достъп) и ако ремонта се извърши веднага след това,при нас,дефакто откриването на проблема,не струва нищо,понеже колата така или иначе е разглобена,което олеснява после самия ремонт.
Принципно мога да дам и някакви ориентировъчни цени за други ремонти,но те са доста псецифични и едва ли интересуват по-голямата част от аудиторията тук :)
Иначе да,занимаваме се с всякакви неща по климатиците и климатрониците и можем да намерим огромен набор от части (само чисто нови,понеже съм си патил с части 2-ра употреба,които аз съм уговарял на колеги и ми е крайно неудобно така...).Става дума за компресори,дхидратори,радиатори,перки,вентилатори,ел.моторчета за климатроници,вакуумни клапи за по-старите климатроници и всякакви други джаджи.Само да отбележа - цените на ел.моторчетата и вакуумните клапи,не са никак приятни :roll:
Също така се занимаваме с монтиране на климатици или климатроници на коли,които нямат,но условието е клиента да ми донесе цял комплект (според колата мога да кажа какво точно трябва горе-долу) или да ме прати някъде да си го сваля от някой "донор" .
Ами...това е.Ако някой друг има някакви въпроси - да драска на лични и ще отговарям :)


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Климатици,Диагностика,Ремонти и др.

Мнениеот dragozow » Нед 21 мар 2010 8:01


Мисля че това е достатъчно, ще звънна преди жегите да се уговорим.


edit:
Имам въпрос към машината, какво точно е "поставяне релета на фаровете"? Ако е да се гасят сами при изваждане на ключа колко би струвало за Golf 4 подобно нещо?


Потребителски аватар
KORANDE
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 07 окт 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Автоклиматици,Диагностика,Ремонти

Мнениеот KORANDE » Вто 06 апр 2010 13:35


днес и аз бях при Стевчо ,за профилактика на климатроника,много готин пич ,за всичко ти казва как сте стане и какво трябва да се направи-с една дума маисторче от класа :D .докато машината си обслужваше ситемата ми свали и смаза вентилатора на парното :applause: евала Стевчо.мога горещо да го препоръчам на всеки които закъса с климатик! :bowdown :bowdown :bowdown


ceco1965
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 19:49
Автомобил: passat B4 TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Sofia

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Автоклиматици,Диагностика,Ремонти

Мнениеот ceco1965 » Вто 13 апр 2010 8:02


Като първо писане хич не е зле да похвалиш някого.Купих Пасат В3 и след доста четене
из нета се спрях на този сервиз без да обиждам никой от другите защото ми беще близко.
Обадих се на Стефчо да се разберем да го види.Момчето ми каза,че има друга работа и ще се
обади като се освободи.Не вярвах много,че това ще стане но като звънна телефона останах
доста учуден,а той вика идвай почваме го.Отидох при него и се започна едно ходене по
мъките заради италианските МАКАРОНИ.Понеже климатика е слаган допълнително във Италия не го бяха направили като хората.Момчето си игра съмати време докато им оправи бакийте.Всичко сега
е на шест.Другата седмица ще ходя пак да дооправи и другите проблеми.
Много отзивчиви момчета са Стефчо и Иво.Искрени благодарности.Бъдете живи и здрави.

п.п.Препоръчвам на колегите на който климатиците са присаждани във Италия да минат
по една профилактика за да не са на мойто дередже.Между другото каквото и да ги попиташ
получаваш адекватен и изчерпателен отговор. :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Автоклиматици,Диагностика,Ремонти

Мнениеот Ugeorge » Вто 20 апр 2010 20:43


И аз се убедих във високото качество на сервиза. Вече си имам работещ климатик :banana
Евала и все така :beer
И Стефчо да си съживиш пасата.


Потребителски аватар
maxpayne
Мнения: 2808
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Автоклиматици,Диагностика,Ремонти

Мнениеот maxpayne » Чет 29 апр 2010 20:16


Аз също съм много доволен, имах проблем с климатика, който Стефан (zfa) успя да локализира и оправи. Отделно и 2-3 пъти за разни други неща съм го тормозил и винаги съм бил доволен. По-важното обаче за мен е желанието, с което се занимаваше с колата и най-вече отношението. Мога само да пожелая на всеки да работи с такъв човек!

Големи благодарности от мен!


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4246
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Автоклиматици,Диагностика,Ремонти

Мнениеот tdi fen » Сря 05 май 2010 20:00


днес бях при Стефан за профилактика на климатика и останах много доволен климатика духа два пъти по-студено,ако имате проблем или търсите при кого да си направите профилактика,Стефан е вашият човек :да:

Последна промяна от tdi fen на Пет 07 май 2010 19:37, променено общо 1 път.


louk
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Автоклиматици,Диагностика,Ремонти

Мнениеот louk » Пет 07 май 2010 18:33


Още един доволен клиент от работата на Стефан.Искам да му благодаря за старателната работа и изгубения половин ден с моя голф и при това не искаше и пари да ми вземе.Хиляди благодарности на Стефан-много точен и коректен към клиентите.Като първо посещение при него останах с много добро впечатление и ако пак се наложи той е човека за климатиците.


mimi_online
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 08 май 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Сервиз The_Machine - АГУ,Автоклиматици,Диагностика,Ремонти

Мнениеот mimi_online » Съб 08 май 2010 22:55


И аз съм много доволна от сервиза! Взех номера и адреса от този форум, обадих се, и днес отидох при Стефан заради проблем с климатика. Мога да кажа, че за нищо пари ми отстрани проблема. Изключително коректно момче със златни ръце! Хиляди благодарности! :)



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта