Та така - ето го и моето мнение по случая:
DoH_KuXoT написа: В крайна сметка това официален/оторизиран сервиз ли е или само ползва слогана , за да имитира оторизираните ?
Това не е официален и оторизиран сервиз - така ми казаха от Порше БГ, които са официален вносител на марката.
Sarafov_03 написа:Темата им тук също ми беше интересна, жалко, че вече я няма.
Темата тук я няма, защото това беше комерсиална тема. Das Auto Service си плащаха по 20 лв на месец, съгласно
правилата на форума за търговци, за да си рекламират сервиза. В един момент обаче се оказа, че в темата им се появяват доста резонни и неудобни за тях въпроси и констатации. Тогава те се опитаха да ни заплашват, че видиш ли ако не вземем отношение ще спрат да си плащат огромната сума от 20 лв месечно.
И естествено, тъй като във VWclub.bg, парите никога не са били решаващи, им отказахме - както всеки друг търговец, така и за тях потребителите могат да питат и коментират (естествено без лични нападки и очевидни клевети). 
И съответно те решиха, че е по-добре да не им висят кирливите ризи във форума и спряха да си плащат за темата, която естествено като комерсиална такава беше премахната от видимия раздел на форума. Затова и я няма.
В тази връзка доста се радвам, че тук се появи настоящата некомерсиална тема, в която да се споделят мнения и отзиви както за сервиза, така и за така наречената "академия".
Не познавам Кристиян лично, само сме си писали на ЛС, докато се опитваше да ми обяснява колко са велики и как сме длъжни да трием негативните коментари от темата им.
Познавам обаче и съм говорил лично с човек, който е бил в екипа и този разговор се случи пред свидетели, така че мога спокойно да преразкажа някои от твърденията, които той направи:

В сервиза се сменя на ред докато изчезне проблема. Често се сменят и здрави части. Ако клиентът пита - казва се, че такава е процедурата, а такива процедури няма;

Колите умишлено стоят на плаца пред сервиза с дни и по тях не се работи - за да се представи ремонта като по-сложен и по-скъп, а и за да се демонстрира колко много работа има сервиза и колко много коли чакат;

Голяма част от оригиналните инструменти, с които се хвалят всъщност са взети назаем за снимката;
Отделно клубният VW Transporter беше в този сервиз веднъж, защото закъса на пътя в София. Оказа се прещипан кабел към датчик колянов вал. Какво последва? Смяна на датчик, понеже кабелът не трябвало да се запоява. Само дето се оказа, че трябва и нова букса, която се запоява към инсталацията

И така 240 лв за датчик и труд...

С отстъпка естествено!

И спойката е 30 см по-наляво, отколкото ако бяха просто запоили кабелчето на стария датчик, на който нищо му нямаше.
Та това е моето лично мнение за сервиза с една дума: Сменявачи. Не съм стъпвал лично там, а и не бих отишъл, особено след това, което ми каза техен бивш доверен човек.
А за така наречената "академия" нямам никакви впечатления, но съдейки по хората - едва ли е по-далече от дървото.