С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9321
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот radi_nrj » Пет 29 мар 2019 16:46


Беше "бояджия" в района на моята махала и беше от форума. Всичките материали си бяха от него и бяха платени колкто каза. Аз обикновено само питам за цената без да я оспорвам :mhihi




Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 297
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот Sarafov_03 » Съб 13 апр 2019 12:19


Предполагам, че имаш много основателна причина, за да платиш трицифрена сума, и да правиш това:

https://www.facebook.com/dasautoservicebg/videos/2150373688416918/


Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 715
Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
Двигател: пб
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот viksanlg » Съб 13 апр 2019 12:51


Има хора дават по два бона да хвърлят салфетки в дискотеки по баловете,защо да не дадат няколко стотака за физзарядка...!
:screwy


Потребителски аватар
Кайзен
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1126
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот Кайзен » Пон 15 апр 2019 21:24


Sarafov_03 написа:Предполагам, че имаш много основателна причина, за да платиш трицифрена сума, и да правиш това:

https://www.facebook.com/dasautoservicebg/videos/2150373688416918/

Каква е цената за това да скачаш?
А за да слушаш откровени глупости?
От 0:55 до 1:45 - https://www.facebook.com/dasautoservicebg/videos/414830382678486/
"Каква смазочна нишка има вътре, която се контактва с конкретен охладителен агент и каква е температурната амплитуда на дистрибуция на температура между отделните елементи.. По принцип са 12 различните параграфа, по които се различават маслата".

На кратко - в автомобилните компресори се използват три вида масла: PAG, PAO и POE. Последното е само за електрически задвижвани компресори, т.е. някои хибриди и е-коли.
PAG и PAO не трябва да се смесват по никакъв начин, защото за около час се отделят едно от друго:
Изображение
PAG маслата основно са два вида:
1) PAG за R134a
- PAG I (ISO 46): масло с нисък вискозитет
- PAG II (ISO 100): масло със среден до висок вискозитет
- PAG III (ISO 150): масло с висок вискозитет
И трите масла се използват при VW в зависимост какъв компресор е монтиран в автомобила - Denso, Sanden, Zexel, Delphi, Calsonic и т.н.
2) PAG YF за R1234yf (може да се използва и при R134a)
- PAG I (ISO 46)
- PAG II (ISO 100)
Като всяко правило има и изключение - PAG Oil SP-A2, масло разработено по поръчка на Sanden, което да може да се използва както при механични, така и при електрически компресори.

Общо взето си загубих 5:31 мин от времето да слушам как един неуспешен бояджия е станал гаражен монтьор. И само като се замисли човек, че този неук преподава на други.. и ми става жал за автомобилния парк в България и по-точно за автомобилните климатици.


Потребителски аватар
Кайзен
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1126
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот Кайзен » Вто 16 апр 2019 16:35


Ако все пак изтритите мнения се пазят в някой архив - нека бъдат извадени. За да е ясно на всички, как един неграмотник се учи на колите на хората.

П.П.: Особено държа на дискусията ми за ремъчното задвижване, ремъци в маслена баня и т.н. Бях посочил официални TSB от VW и Conti, но всичко беше затрито.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8846
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот group® » Вто 16 апр 2019 17:14


Качвам всичко от последните 4 страници на другата тема, която беше платена. Без моя намеса, освен: махнати няколко ненужни цитата (мненията са последователни и цитатите са били на предходното мнение); махнал съм няколко неработещи линкове към снимки (правиха постовете дълги); снимките качени на сървъра, не съм прехвърлял (специално за мненията на Чудомир); пропуснал съм едно мнение, в което се пита дали ще му оправят резбата на нещо си и не е по дискусията

mayma написа:Когато зная какво трябва да се случи, ако възникбе проблем с климатичната система на автомобила ми, ще бъде много трудно да ме излъжат в някой сервиз!
Поредно БЕЗПЛАТНО образователно видео за теб!
Харесай нашият YouTube канал, за да не пропускаш полезните за теб видеа.

https://www.youtube.com/channel/UCTsGuA ... subscriber

ВИДЕО :
https://www.facebook.com/dasautoservice ... 844538212/


inspektora написа:Във видеото, за втори път чувам от вас, че при всеки охладителен сезон трябва да се сменя филтър-дехидратора. Много ще ми е интересно да представите в кой официален документ на VAG или друг производител присъства тази препоръка и ако няма такава, с какви аргументи го твърдите.


darknessevil написа:Колегите не предоставят никакви официални VAG процедури в тази тема - независимо дали съществуват или не. Както също така са покровителствани от модераторските екипи из форумите (не само този) и са с протекция срещу неудобни въпроси - за да не се налага да дават неудобни отговори.


ABSOLUT написа:Като част от екипа на Клуба, мога да кажа съвсем отговорно, че това е пълна глупост, що се отнася до форума на VW Club, а за други форуми не се ангажирам с мнение. Тука никой не прикрива или прави чадър над определени търговци.
За това, че от сервиза не предоставят никакви официални инструкции и процедури на Фолксваген, мога да кажа, че те така са си решили по тяхна преценка. Нали това работят, няма логика да разкриват тънкостите на ремонтите от които печелят. Отделен въпрос е дали чисто фенски, от колегиална гледна точка биха споделили някои неща за да помогнат на други фенове.
На мене също понякога ми се струва, че се престарават със смяната на някои части, използването на някои оригинални vag инструменти, но това вече си е лично мое мнение.


darknessevil написа:Оценявам мнението, колега! Наистина се надявам това да е така и да продължава да бъде така :) :th_up


Кайзен написа:
ABSOLUT написа:
darknessevil написа:Както също така са покровителствани от модераторските екипи из форумите (не само този) и са с протекция срещу неудобни въпроси - за да не се налага да дават неудобни отговори.

Като част от екипа на Клуба, мога да кажа съвсем отговорно, че това е пълна глупост, що се отнася до форума на VW Club, а за други форуми не се ангажирам с мнение. Тука никой не прикрива или прави чадър над определени търговци.

Надявам се вече наистина да е така, защото преди около 2г бях "културно помолен" да не пиша повече в тази тема (абе направо ми беше забранено да пиша в тази тема). "Изчезнаха" всички мои мнения, а имаше доста интересна информация за ремъци, вериги и т.н.
Въпреки, че тогава бях обещал да не пиша тук, сега си позволявам за пореден път да не съм съгласен с автора. И за пореден път твърдя, че се опитва да вкарва в заблуждение обикновения потребител.
В сервизната книжна на VW (а и на всички останали автосглобители) няма да откриете информация за смяна на дефидратора, но пък има интервал за смяна на другия климатичен филтър - поленовия/купе. Това е така, защото автосглобителите не се интересуват много-много от препоръките на истинските производители на частите/системите за автомобила.
VW монтира главно климатични системи произведени от Hella (разбира се също така използват и Delphi, и други производители за различни модели, през различните години). Hella като един от лидерите на пазара се е постарала и е дала информация на официалния си сайт на два езика (немски и английски):
http://www.behrhellaservice.com/behr-he ... -5070.html
http://www.behrhellaservice.com/behr-he ... -5070.html
Където ясно пише, че подмяната на дехидратора е силно препоръчително да се смяня на всеки 2г или при разхермитизиране на системата. Всичко това се налага защото фреона е силно хигроскопичен и поема много бързо влага при "контакт" с въздуха. А както всички знаят една климатична система "губи" ежегодно до 10% от фреона си.
По препоръка на Hella в немските сервизи се извършват две различни процедури на климатичната система - инспекция и сервиз.
Инспекция - всяка година, която включва елементарна проверка на климатика в няколко стъпки и при необходимост доливане на малко фреон.
Сервиз - на всеки две години се сменят дехидратора, фреона и маслото. Дори специализираните машини имат възможност да "измият" климатичната система след демонтажа на стария дехидратор и преди монтажа на новия.
Подробна информация на сайта на Hella.
Понеже сервизната процедура е по-скъпа от инспекцията, то при получаване на оферта за сервизиране на климатика (почти) всички клиенти се отказват от позициите в офертата на сервиза, които включват смяна на дехидратор и фреон и поръчат само допълване. Смея да твърдя, че дори в Германия дехидратора се смяна главно при смяна на компресор. А компресор се сменя, защото не се сменя дехидратор. :biggrin
На теория и според Hella за горе-долу две години дехидратора е "пълен" с вода и не може повече да поема влагата от фреона. Което от своя страна води до корозия на различните компоненти. Корозията от своя страна води до натрупвания по компресора, които водят до неговото дефектиране.

И тук се стига до една огромна дискусия между климатичните специалисти, като се разделят на две групи:
- такива, които смятат, че е достатъчно само допълване и "наблюдаване" на системата и ако загубите са в рамките на допустимото не се сменя дехидратора. Като основен мотив им е работата на хладилника вкъщи, за който не се извършват подобни процедури.
- други, които казват, че домашните хладилници не са изложени на температурни изменения (от -40°С до +40°С) и смятат, че смяната на дехидратора, фреона и маслото е напълно задължителна.


drotomir написа:Ако системата се разхерметезира постоянно и после се пълни наново , да влага ще има , но ако системата е херметична и е заводско напълнената откъде ще влезе влага.
В горното има 2 неща които са доста нереални и скалъпени а именно :
- системата губи по 10% от фрона си за 1 година - пълна глупост , другата ми кола купена чисто нова в далечната 2007 януари месец е със заводския си фреон в момента и климатика може да те разболее за отрицателно време лятото.За 11 години б итрябвало да съм изгубил 110% от фреона си т.е да изстудяваме с въздух вместо с фреон.
Дехидратора се задръствал за 2 години с вода - абсолютна глупост , освен ако всяка година по 3-4 пъти си изпускате фреона и попада влага в системата , при заводска херметична система влага не влиза.

А това че някой иска да сменя всяка година фреона и филтър-дехидратора - ами смисъл има но за този който прибира парите.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8846
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот group® » Вто 16 апр 2019 17:16


VWGT написа:10% на година за 11 години не е 110%



mayma написа:Audi Q7 4M на 20 000 км
Пострадала от Българската действителност.Смяна на странично стъкло.

В ремонта са вложени :
-Оригинални крепежни елементи
-Оригинално уплътнение
-Лайсна
-Оригинално стъкло


niks76 написа:за крепежните елементи се престараваш с термина Задължително,има си инструменти за откопчаване на корите и според външната желателна работна температура (от 20 до 30 градуса)почти винаги не се чупят при ваг групата-не е рено все пак(там е предвидено чупенето на щипки)


vucata написа:Хмхмх. И малко возене по паветата, вътре става оркестър от скърцаща пластмаса. След като се огъне веднъж тая пластмаса, след това става леща. Аз на моя кошник, дето е 2003та сменям всеки път щипките с нови, именно щото ми писна да ми скърцат корите. За последните 3 месеца съм ги сменял 2 пъти. Веднъж заради говорителите, втория път заради изолацията. Смело мога да твърдя, че разлика със нови и стари щипки има! Изпробвал съм го и на Голф 3ката ми, и на Мондеото, и на Хондата, сега и на C класата ми. Разбира се, това си е абсолютно мое мнение и не ангажирам Вас с него. Всеки има право на избор за някакви къси 10лв


mayma написа:Пускаме събитието, което организираме на 09.06 и тук. Доста хора от форума го видяха на FB страницата ни.Няколко от тях са закупили вече билети и ни помолиха да го пуснем и тук защото има колеги нямащи FB профили, а би могло да им е полезно .



Стани част от
ЕДИНСТВЕНИЯ И НАЙ-ПЪЛЕН СЕМИНАР ЗА АВТОМОБИЛНИ КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ ТАЗИ ГОДИНА
В БЪЛГАРИЯ ?(много хора вече купиха своите билети)

ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ СЕМИНАРЪТ?

Семинарът е подходящ за механици, приемчици, собственици на сервизи и за най-важният човек в живота ти, самия Теб .
Както начинаещи, така и за всички, които имат начален или среден опит с климатичните системи.

Научи как тук
:arrow http://clima.dasautoservice.com/

✅ Писнало ли ти е да искаш да научиш нещо и да няма къде да стане това в България ? �

✅ Писнало ли ти е всички обучения и обучителни материали да са на недосъпен за теб език ? �

✅ Искаш ли да разбереш как да придобиваш нови умения и да растеш експоненциално на Български език ?

Научи как тук
:arrow http://clima.dasautoservice.com/


➡️ Ако сега си закупил своята климатична машина и още не може да работиш с нея?

➡️ Ако си отишъл на нова работа и ти се налага да работиш с климатични системи.

➡️Ако изобщо нямаш никaква идея и климатичната система е "тъмна Индия" за теб, но ти се налага да работиш с нея, за да се развиваш и да изкарваш повече пари.

➡️Aко не можеш да достигнеш до клиентите си.

➡️Aко ги обвиняваш, че не те разбират.

➡️Ако си мислиш “Аз мога да им помогна, толкова ли са глупави, че не се възползват от това което им предлагам?“

➡️Имаш чувството, че всички клиенти са при конкуренцията? А за теб остават всички онези, за които те не са имали свободни часове...

icon_idea Нещата, очевидно не ти се получават. Независимо дали ти харесва или не…


ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗАПИСВАНЕ НА ЦЕНА " РАННО ПИЛЕ ". Цената в момента е 300 лв и колкото повече наближаваме датата на събитието тя ще се вдига. Като ще стигне до 599 лв .

⚠ Внимание: НЕ ПОЕМАШ НИКАКЪВ РИСК ! Ако дойдеш на семинара и не ти хареса, може да върнеш билета си и ние ще ти върнем парите.
Без дори да ти задаваме въпроса „Защо?“
Ти не поемаш никакъв финансов риск!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8846
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот group® » Вто 16 апр 2019 17:16


niks76 написа:извинявай за въпроса но КАКЪВ РАЗРЯД и сертификат за обучение на климатични системи от кои марки имаш?
п.с чичко Гугъл български все още не е научил и в днешно време е смешно технически грамотен човек да не се оправя и на чужд език




mayma написа:
niks76 написа:извинявай за въпроса но КАКЪВ РАЗРЯД и сертификат за обучение на климатични системи от кои марки имаш?

Здравейте колега :)
Много хубав въпрос! Благодаря !

Притежаваме,
Ниво 3 ( най-високото възможно ) изкарано в " Vw Academy Germany "
Както и Ниво 3 за системите от високия клас към " Porsche Academy Germany"
Както и ниво 1 за системи от високия клас към " Bentley motors academy Велокобритания"
Както и няколко семинара към големи фирми за климатично оборудване

Имах удоволствието да уча от едни от най-големите експерти в тази сфера и да донеса и прилагаме знанията им с екипа ми на Българска територия.


п.п.ФАКТ е, че има доста хора в бранша които не употребяват чужди езици и обученията в чужбина не са достъпни за тях. В което няма нищо лошо.Всеки има право на избор и ние се опитваме да му дадем още един такъв с това обучение.
Благодаря, още веднъж за въпроса.Хубава вечер колега!



niks76 написа:при положение че ще се издава касов бон за суми от билети е редно да постнеш и сертификатите които имаш и да напишеш при кои експерти си бил на обучение-навсякъде първо предоставят дипломи и прочие и след това преподават, а климатичните системи не са проста наука и не се учи за година две доколкото ми е известно от малкия ми опит в тази сфера и без никакви претенции за задълбочени познания. не каза и какъв газ детектор е най добре да се ползва при автомобилите?виж си мнението от 09.10.2016г и сметни колко време е минало за натрупан опит-дали е достатъчен за лекции?


mayma написа::biggrin Разбира се, всеки (и не само) закупил билети може да разгледа всичките ни сертификати и дипломи на място в сервиза, те не са тайна за никого. Не само за климатичните системи. Всъщност за мен не са важни дипломите или сертификатите. За мен са важни знанията и стойноста, която мога да дам на хората на такъв тип семинар. Ако трябва да обеждаваме някого с лист хартия, то тогава този семинар НЕ е за него.
Тези събития не са с цел изкарване на пари, а възможност за хора които искат да се учат, но никой не им предоставя възможност за това и се учат сами. Материята в семинара, ще бъде обяснена на език разбираем и за 6 годишно дете.
Смятам, че имаме с лектора Георги Гатев, много какво да дадем на хората имащи желание да се учат. Факт е, че два дни след пускането на събитието половината места вече са запълнени.

Благодаря за критичното мнение.
п.п.Всъщност началото на първата ми специализация е 2014-та година и чак 2 годни по-късно започнахме да се занимаваме с климатични системи в сервиза.До преди това ползвахме услугите на външна фирма.Като се има предвид, че при нас това не е сезонна работа и се занимаваме с него през цялата година( знаете, че при ауди се демонтира маската за ремъци, при демонтаж на двигателите също и т.н. )


mayma написа::mhihi :mhihi :mhihi :delete


pe6kata написа:Нивото на преподаване на този семинар какво ще бъде, като това от видеото ли?

Какъв е планирания максимален капацитет от клиенти на мероприятието?

Какви практически занимания са планирани?

Ще има ли презентиране на водещи марки производители на автоклиматично оборудване от техни представители?

Ще има ли презентиране на водещи марки производители на части и възли в автомобилостроенето , в частност в автоклиматиците от техни представители?

Какви марки автомобили и от кои поколения ще бъдат обхванати от семинара? Доколкото съм запознат, сервиза е специализиран във ВАГ, и то в по-новите години, преподавателите имат ли опит и с другите марки автомобили и по-старите поколения автомобили и автоклиматици?

Двамата участници от видеото ли ще са т.нар. преподаватели? Ако са те, какво завършено средно и висше образование имат, какви курсове и обучения имат по завършена топлотехника (хладилна и климатична)? Прави впечатление фрапантната липса на техническо изразяване, предполагам е нарочно с цел максимално достъпност от аудиторията.

Ще има ли различно ниво на преподаване, тъй като се предполага че ще има различно напреднали/начинаещи, за да е полезно за различните в това отношение групи?


mayma написа:

Здравейте колега . Благодаря за конкретните въпроси, ще отговоря в реда в които са зададени.

1. Събитието е за 40 човека, към момента имаме оставащи 19 места .
2.Ще влезем в базова демонстрация и ще завъртим дискусия около нея.
3.Семинара не е с комерсиална цел и не допускаме презентация на продукти.
4.Семинара е изцяло направен за хората, а не да им продаваме продукти.
5.В семинара ще обхванем автомобилите и иновациите от 2004+ година на сам. Ние сме специализирани във VAG групата и ще завъртим семинара основно около нея, защото тя е голяма част от пазара.Разбира се, ще има достатъчно материал и за хората поддържащи останалите марки.Говорим персонално с всеки закупил билет и консултираме на него какво би му било интересно и полезно да види на този семинар.
6.Както казахме, цялата информация която се представя е така направена, че да е разбираема дори за 6 годишно дете. Всеки може да се скрие зад сложните технически термини и това да е поредното скучно нещо предложено за консумация на потребителя.
7. Нивото на преподаване за момента е приравнено максимално към "BASIC", което е нивото на повечето хора и сервиза на пазара. (Направен е предварителен Research) . Повечето сервизи купуват една машина и започват да обслужват климатични системи с нулево ниво на образование.

п.п. Знам, че сте на високо ниво в климатичните/отоплителни системи.Този семинар вероятно няма да е подходящ за вас като участник, но можем да ви поканим като "гост лектор".От това което съм чел от вас, мисля, че имате какво интересно да дадете на хората интересуващи се от развитие.
Благодаря !


niks76 написа:Като че ли е удобно да се премълчава след модераторска намеса с погрешни впечатления за ядосване ,но колега Mayma бихте ли отговорили на въпросите за касовото бонче (преполагам че не работите на черно и имате претенции за висш автосервиз),газ анализатора и каква може да е компенсацията ако слушателите сметнат че сте им загубили времето напразно поради голяма реклама-на киното продават билети , има и трейлъри за дадените прожекции а сумата е нищожна.
Благодаря предварително за отделеното време за отговори на маловажните ми въпросчета.
п.с Мисля че и правописа е наред този път.


mayma написа:
Колега с тези "касови бончета " :mhihi Разбира се, всеки билет е придружен с фактура и касов бон.
Използваме само набор от оригинални инструменти и сертифицирани към VW . " Газ анализатора " влиза към тях.
Не предвиждаме да загубим времето на някого. Но специално за вашия билет, можем да го покрием в троен размер, ако не сте доволен :)

Надявам се сме отговорили на всички въпроси :)



niks76 написа:Сори но за Basic ниво нямам време за губене ,стотинките не ме вълнуват,виж при международно участие на преподаватели със постнати дипломи и сертификати мога и троен билет да платя .
Благодаря все пак за отговора,колкото и да е уклончив


mayma написа:
niks76 написа:Сори но за Basic ниво нямам време за губене ,стотинките не ме вълнуват,виж при международно участие на преподаватели със постнати дипломи и сертификати мога и троен билет да платя .
Благодаря все пак за отговора,колкото и да е уклончив




:11 : :scare3
За съжаление не сме на вашето ниво колега. :h020


niks76 написа:Няма нужда да си ги мерим,детските комплекси ги надраснах с годините -средновековието отдавна отмина за да се робува на идеализиране на каноните на ваг групата- факом ,хазет ,кингтони,гедоре и други-едва ли са по зле от вашето инструментално оборудване . Освен с фотографии и уклончиви обяснения с празно съдържание с нещо друго да сте блеснали в този форум?
Благодаря за оказаното внимание към моя милост,но не се съревновавам с вас и нямам нужда от публични изяви за да се изтъквам за нещо си
п.п за четири години практика невсекидневна да претендирате за ментор относно климатични системи дали е достатъчно,едно висше образование е с по голям период от време.Очевадно е че избирателно отговаряте на поставени ви въпроси-,но все пак форума е за взаимопомощ ако не бъркам.
С уважение и пожелание за професионални успехи на международно ниво от мен,нищо лично не влагам за да не се тълкува като заяждане.Ако с нещо съм ви засегнал се извинявам предварително


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8846
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот group® » Вто 16 апр 2019 17:17


darknessevil написа:Защо предлагате обучение/семинар - платен и при това не малко, а пишете неграмотно?


mayma написа:Дежурните "хейтърчета" :) Супер много ви се радваме хора с екипа, колко много енергия хвърляте в писане на глупости, без да осъзнавате, че тази енергия, може да я вложите в нещо и да подобрите живота си многократно. Не за друго, ами изгубеното време никой не може да ви го върне. Не ме разбирайте погрешно и аз съм бил от тази страна, бил съм "хейтър". Но отдавна не съдя хората. Всеки прави това на което е способен най-добре.

И така ! Нашата мисия върви с пълна сила и хора като вас са ни най-големия канал на разпространение.Без дори да го осъзнавате. Темите ни седят активни, говорите за нас,обсъждате и статистиките се вдигат.Искрени благодарности. :bowdown


Пускаме събитието, което организираме на 09.06 и тук. Доста хора от форума го видяха на FB страницата ни.Няколко от тях са закупили вече билети и ни помолиха да го пуснем и тук защото има колеги нямащи FB профили, а би могло да им е полезно .



Стани част от
ЕДИНСТВЕНИЯ И НАЙ-ПЪЛЕН СЕМИНАР ЗА АВТОМОБИЛНИ КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ ТАЗИ ГОДИНА
В БЪЛГАРИЯ ?(много хора вече купиха своите билети)

ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ СЕМИНАРЪТ?

Семинарът е подходящ за механици, приемчици, собственици на сервизи и за най-важният човек в живота ти, самия Теб .
Както начинаещи, така и за всички, които имат начален или среден опит с климатичните системи.

Научи как тук
:arrow http://clima.dasautoservice.com/

✅ Писнало ли ти е да искаш да научиш нещо и да няма къде да стане това в България ? �

✅ Писнало ли ти е всички обучения и обучителни материали да са на недосъпен за теб език ? �

✅ Искаш ли да разбереш как да придобиваш нови умения и да растеш експоненциално на Български език ?

Научи как тук
:arrow http://clima.dasautoservice.com/


➡️ Ако сега си закупил своята климатична машина и още не може да работиш с нея?

➡️ Ако си отишъл на нова работа и ти се налага да работиш с климатични системи.

➡️Ако изобщо нямаш никaква идея и климатичната система е "тъмна Индия" за теб, но ти се налага да работиш с нея, за да се развиваш и да изкарваш повече пари.

➡️Aко не можеш да достигнеш до клиентите си.

➡️Aко ги обвиняваш, че не те разбират.

➡️Ако си мислиш “Аз мога да им помогна, толкова ли са глупави, че не се възползват от това което им предлагам?“

➡️Имаш чувството, че всички клиенти са при конкуренцията? А за теб остават всички онези, за които те не са имали свободни часове...

icon_idea Нещата, очевидно не ти се получават. Независимо дали ти харесва или не…


ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗАПИСВАНЕ НА ЦЕНА " РАННО ПИЛЕ ". Цената в момента е 300 лв и колкото повече наближаваме датата на събитието тя ще се вдига. Като ще стигне до 599 лв .

⚠ Внимание: НЕ ПОЕМАШ НИКАКЪВ РИСК ! Ако дойдеш на семинара и не ти хареса, може да върнеш билета си и ние ще ти върнем парите.
Без дори да ти задаваме въпроса „Защо?“
Ти не поемаш никакъв финансов риск!


darknessevil написа:Пуснете тук личното съобщение, което ми изпратихте, но след това изтрихте най-учтиво? Моля, нека всички се запознаят със съдържанието му. :)



mayma написа:
darknessevil написа:Пуснете тук личното съобщение, което ми изпратихте, но след това изтрихте най-учтиво? Моля, нека всички се запознаят със съдържанието му. :)

Всъщност искахме да ви благодарим персонално, но пък така лишавахме другите участници в "хейта" и решихме мнението да е общо :)
Нищо специално. Всичко пише в предишния ни пост :)


Чудомир написа:Здравей mayma,

от няколко дни прескачам горещата дискусия и се чудя дали да ударя и аз едно рамо на статистиките, за да ви се радват хората и да дойдат да научат нещо при вас.

Ето, престраших се. Сега ще рекапитулирам последните 31 страници от моята призма, за да може новодошлите да си спестят малко време и да добият представа около какво се върти темата тук и защо аз няма как да съм ви клиент:

1. Не приемате автомобили по-стари от 2002-3 в сервиза
2. Не приемате автомобили на газ
3. Не обсъждате публично цени на ваши услуги или "комплексни обслужвания"...
3.1. ...освен ако не става въпрос за задно стъкло на Бентли на цена преди отстъпка от 4000 лв, за да предизвикате цъкане с език сред масите
20180523_184427_54.jpg

4. За сметка на това сменяте части на поразия, при които много искам да видя техническия бюлетин, в който пише, че точно тези елементи трябва да се сменят след разглабяне (сещам се за един алуминиев капак, които се изкривявал от топлината, както и за щипките на кола от 2016 г. неотдавна).

Но това е само моето лично виждане.

Похвално е, че се опитвате да държите висок стандарт. Жалко е, че това се изразява в подменяне на части по немски пример, четейки техн. бюлетини.

Изключително дразнещ е псевдо-високият стил, с който пишете. Това в комбинация с невероятните правописни грешки, предимно пунктуационни, и лисата на елементарен изказ неведнъж ме е карало да се замисля, дали не сте роден в чужбина (в което няма нищо лошо, ако е така) или просто има налице някакъв медицински проблем, който влияе на правописа (в което също няма нищо лошо). Но ако нито едно от двете не е налице, може би трябва да се замислите да дадете на някой друг да твори писмената комуникация, преди да се впуснете в дебрите на модерния маркетинг.

Апропо маркетинг - адмирирам желанието да направите нещо ново, но понякога, когато нямате понятие от материята и не сте си отделили време да се задълбочите, то се получава сравнително смешен резултат, с които няма как да ви вземат насериозно хора като niks76 или pe6kata, които са технически грамотни, или такива като мен, които имат чувство за детайлите в дълбочина или по нашенски "набито око". Да прочетете една книжка по маркетинг, да изгледате няколко клипчета в тубата за онлайн маркетинг или да разберете принципа на статистиките във Фейсбук понякога не е достатъчно. Или да речем - достатъчно е ако сте тръгнали на лов за "шарани".

Преди да започнем пак дискусия - нямам интерес за такава, а и не мисля за пореден път да ви върша услуга, като ви показвам къде грешите. Пиша го предимно за останалите, които четат темата, за да се замислят и потърсят това, за което говоря.

Поздрави и още много успехи!

20180523_182534_47.jpg

20180523_182553_48.jpg

Действително ли early bird го преведохте по този начин? :c010

20180523_182621_49.jpg


Чудомир написа:П.С. Ще е супер да си прочитате постовете преди да ги публикувате, защото грешки от този тип просто показват, че си вършите работата в случая през пръсти:

20180523_182709_50.jpg

20180523_182731_51.jpg


И последно, но не на последно място: Не е нужно да копирате и вмъквате текст от други страници, един линк е достътъчен. А копи/пейст на конкретен въпрос е меко казано неучтиво и "претупване":

20180523_191841_55.jpg

20180523_191925_56.jpg


П.П.С. Наистина последно, макар и да не очаквам отговор: След като за вас събитие с цена от (мин.) 300 лв и 40 човека или сумарно 12 000 лв оборот (почти без разходи) за 1 ден не е с цел печалба, то къде за вас е мин. граница, от която почва комерсиалната цел?


pe6kata написа:Благодаря за предложението, но нямам .... самочувствието, за да поема подобен ангажимент.

Благодаря и за изчерпателните отговори, наистина подобен семинар, при положение че акцента е върху ниво базово, не би бил много полезен поне за мен, въпреки че човек винаги има какво да научи.

Без да ангажирам никого с мнението си, но смятам, че това с правописа идва малко прекалено. В крайна сметка тия момчета не организират курс по граматика, не задължават и никой с нищо, не смятам че предложението им е натрапващо.
Правописът им е със сигурност над нивото на 90% от потребителите на форума, смятам че се създават изкуствено проблеми.

От мен - успех с мероприятието!



drotomir написа:Най вероятно на курса ще се обсъди и как всяка година се сменя филтър-дехидратор и фреона за да не се счупи нещо , както беше казал един колега в началото на темата този сервиз е за скучаещи милионери.


Чудомир написа:
pe6kata написа:Без да ангажирам никого с мнението си, но смятам, че това с правописа идва малко прекалено.


Когато колегата иска да играе във високия ценови сегмент и иска максимално да се отличи от останалите сервизи (което само по себе си е позитивно), има един минимален набор от неща, които трябва да е свършил за домашно и няма нужда да го споменавам, а просто го изисквам да е така - например говорене към клиента във вежлива форма, постилането на протектор върху светлата седалка или конкретно тук реклама на правилен български. Едно от тези неща ако липсва - не му е мястото във високия сегмент. Това важи за всеки високоплатен сервиз, ресторант и т.н.

И действително правописът е последното нещо, за което исках да се хвана. Просто писането му не пасва в обичайния шаблон на (не)пренебрежими грешки, като например "автопопълването през телефона" и заради това грешна форма на думата, примерно съществително вместо глагол, обРЪкването на съседни букви, и вместо й, е вместо я, забравената запетая и т.н.


nikral написа:Фирмата ми харесва, не е като кварталните майстори, дето работат с чука!

А критиката е просто неуместна, има некакви бизнес интереси зад нея.


Skruji написа:
Чудомир написа:
pe6kata написа:Без да ангажирам никого с мнението си, но смятам, че това с правописа идва малко прекалено.


Когато колегата иска да играе във високия ценови сегмент и иска максимално да се отличи от останалите сервизи (което само по себе си е позитивно), има един минимален набор от неща, които трябва да е свършил за домашно и няма нужда да го споменавам, а просто го изисквам да е така - например говорене към клиента във вежлива форма, постилането на протектор върху светлата седалка или конкретно тук реклама на правилен български. Едно от тези неща ако липсва - не му е мястото във високия сегмент. Това важи за всеки високоплатен сервиз, ресторант и т.н.

И действително правописът е последното нещо, за което исках да се хвана. Просто писането му не пасва в обичайния шаблон на (не)пренебрежими грешки, като например "автопопълването през телефона" и заради това грешна форма на думата, примерно съществително вместо глагол, обРЪкването на съседни букви, и вместо й, е вместо я, забравената запетая и т.н.


Давам мнение като техен клиент, а и според мен колега Чудомир, малко прекаляваш с критиката за правописа. Да важен детайл е, но целта на темата е по-скоро в друга насока. Два пъти съм си оставял колата в сервиза им. И двата пъти говоренето беше във вежлива форма, въпреки че аз настоявах да е на ти. И двата пъти имаше протектори не само на седалката, а и на волана, скоростния лост и дръжката на вратата. Колата ми е от ниския клас VW. Аз лично съм доволен от свършената от тях работа и с удоволствие пак ще ги посетя, когато дойде време за обслужването на автомобила ми.


Курт Деликуртев написа:Зададох въпрос преди седмица, до сега не е отговорено!

Може би не им се занимава с дребни клиенти?


Чудомир написа:
Skruji написа:Давам мнение като техен клиент, а и според мен колега Чудомир, малко прекаляваш с критиката за правописа.

Още веднъж и дано за последен път: Критиката за правописа няма нищо общо с това дали могат да ремонтират коли с чук и тел или с оригинални инструменти. Тя беше отправена, защото тук се рекламира продукт, които е от съвсем друг тип, на съвсем друга цена (а именно - разпространение на знание от експерти).
С други думи - ако застана да ям скара на крак на улицата, не обръщам внимание на престилката на скараджията, достатъчно ми е да знам, че други преди мен са яли там и им е било вкусно.
В 4-звезден ресторант обаче обръщам внимание на всичко, от покривката до облеклото на сервитьора, защото продукта е друг, цената му е друга и съответно моя аршин, с който меря, също.


Курт Деликуртев написа:Да се сравняват автосервизи като ресторанти е доста не на място!

Ако имам проблем с моя мотор на пасата естествено е че няма да отида да го ремонтират в кварталното сервизче, бих предпочел скъп сервиз, където имат оригинални инструменти от ФауВе и опит с ремонт на сложни и скъпи двигатели!


Voluminer написа:Курти, сравнен с новите разработки мотори от 2012-13г насам, кое по-точно е скъпо и сложно на 1.8Т?


Чудомир написа:Ако за теб 1.8Т в Пасат от 2001 г. е сложен и скъп мотор, който изисква посещения в официален сервиз, то имаме различни отправни точки в дискусията.
Ти не беше ли някъде около Щутгарт? И там ли ходиш на официален сервиз за по 100 евро/час?


fetleto
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 43
Регистриран на: Нед 04 окт 2015 9:54
Автомобил: VW Baraka
Двигател: IMA
Местоположение: Добрич

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот fetleto » Вто 16 апр 2019 22:10


Много добро. :c010

Последна промяна от group® на Вто 16 апр 2019 22:16, променено общо 3 пъти.
Причина: Пунканките в киното! Тук предупреждение!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8846
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот group® » Пет 19 апр 2019 10:30


Много хора ме помолиха да разчистя темата.
Искам да отбележа, че всичко е запазено!
Ако някой има претенции, може винаги да ми пише ЛС. На ЛС не съм такъв темерут :mhihi
Но тази тема е "С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари" icon_idea
И ще бъда темерут по този въпрос :twisted

И пак ще копирам това мнение, като най-важно по темата:

Skruji написа:Поизчаках да видя как ще се развие темата, но дойде и моят ред.
След като купих Голфа от Варна, покарах го няколко месеца и се появи проблем с незагряване. Смениха ми големия термостат, без значение къде. Проблемът остана, светна ми и DPF-a (в последствие разбрах, че е нормално при повече градско каране) и реших да звънна във въпросния сервиз. Записахме час с новия им приемчик Светльо, Райно вече не работеше при тях.
С влизането на колата в сервиза Крис каза, че знае какъв е проблемът, малкия термостат на DSG-то и действително се оказа той, смениха го и нещата заспаха.
Обясних им за лампата на DPF-а, колата още не беше нито прегледана нито качена на диагностика, а Пепи отсече, че трябва да се сменят два датчика за саждите. Казах им ОК, но нека да все пак да направят преглед и диагностика.
След няколко часа ми звънна Крис и ми каза, че всичко е оправено, термостатът е сменен с нов оригинален, а лампата на DPF-а е светела от протрити кабели на датчиците. Стана ми съмнително кола на 4 години да има протрити кабели, но както и да е, платих 200 лв за всичко и по живо по здраво.
Не мога да си кривя душата, поне пред мен се работеше професионално, с ръкавици, калъф на волана, седалките, скоростния лост и тн.
Лампата на DPF-а продължи да си се пали през месец два и изгасваше след като я понапъна за 5-10 мин. Значи кабели не са правили, само са ми взели пари. Поинтересувах се на други места за DPF и се оказа, че е нормално при много градско каране.
Ок, аз горе долу доволен, реших да правя следващо обслужване при тях. Звъня на Светльо, записваме час за масло двигател, филтри и проверка на ходова част и спирачки.
Отивам в деня на сутринта и от вратата ме посреща Светльо с думите "Ти беше за масло на DSG нали?". Аз му казва, че бърка и обяснявам кой съм и за какво. "Ми то ние вече сме го поръчали, какво да го правим?" Ми каквото искате го правете, мен не ме грее, аз съм за друго. Казаха, че имат налични двигатлно масло и филтри и ще ги сменят, пък маслото за скоростите ще си го продават.
Сега става интересно. Вечерта ми се звъни и обяснява, че имало теч на масло от DSG-то от масления охладител, шах с пешката а. Казвам ОК, сменете О пръстените и готово. Не, не можело без да се източва маслото. Та нали масления охладител е отгоре, как да не може. Не, не можело, щели да се прецакат съединителите. А и не можело на тези кутии да се провери нивото без да се източи цялото, а пък ако се източи не можело да се върне обратно същто. Вече разбирам на къде отиват нещата и казвам на Крис, „Смени ми консумативите и да бягам, защото утре ще пътувам. След няколко дни ще дойда да оправим и този теч”.
Веднага си записвам час в Порше ЮГ за другия ден. След техния преглед какво се оакзва, няма никакви течове, маслото на DSG-то си е ОК и е на ниво.
Трябваше да ми обсужат и панорамата, поискаха ми 280 лв за това, в в Порше Юг го направиха за 80 лв.
След като снимах документите от Официалния сервиз и им ги пратих на мейла, като им заявих, че повече няма да стъпя там, ми върнаха заядливо писмо и как в Порше нищо не разбирали.
Стана много дълъг пост, правете си изводите сами, аз повече там не стъпвам. Нямаха късмет с мен, защото се оказах технически грамотен и интересуващ се човек. Може би ги заблуди това, че винаги в началото се правя леко на ударен.


Потребителски аватар
Golf 3 Yahting GT
Мнения: 438
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
Местоположение: Пловдив

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот Golf 3 Yahting GT » Вто 23 апр 2019 7:33


"Риболова" продължава:
Screenshot_2019-04-23-08-25-16.png
"Риболова" продължава.

Тази сутрин ми излезна прикачената "спонсорирано" оферта.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 931
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [GolfMK4] [W211]
Двигател: [ALH++ 01] [OM646 06]
Местоположение: Варна

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот nikolay_ss » Вто 23 апр 2019 8:13


Просто сложи линк към тази тема като коментар и рекламата ще стане неефективна. :mhihi


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11265
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 23 апр 2019 20:20


И коментарът ще бъде изтрит.
Както моите.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 297
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: С какъв статут е Das Auto Service към момента - отзиви и коментари

Мнениеот Sarafov_03 » Чет 25 апр 2019 17:23


Някой присъствал на този семинар има ли?
Мисля, че това е световна иновация:

https://www.facebook.com/dasautoservicebg/videos/733494670379454/



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта