Негативно мнение за съединители Luk
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Негативно мнение за съединители Luk
Не съм разбирач,ама да спомена един случай на един колега. Колата му е фиат с JTD мотор. Та на този човек,му се беше случило почти същото нещо (смяна на съединител ) -пак демпферен за година и нещо. нАКРАЯ се оказа ,че при първата смяна му бяха сменили и помпата(май горната) и са сложили не точната . След това са подлагали разни неща за да докарат разтоянията и новия съединител се разтресе пак. После на друг майстор,махане на неадекватната помпа, нов феродов и прит.диск.и колата заспа. Демп. маховик остана същия.
Re: Негативно мнение за съединители Luk
Помпата не сме сменявали, ама маховика може и да си е наред. Никакви вибрации в педала, така че не знам. Ще карам малко така и ще мъдря какво да правя.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 05 апр 2016 17:02
- Автомобил: Ауди А4 Б6
- Двигател: AVF 2002
Re: Негативно мнение за съединители Luk
Нещо не е наред!
Аз съм с комплект на LUK вече 6 година и110000км и проблеми нямам.
Аз съм с комплект на LUK вече 6 година и110000км и проблеми нямам.
Re: Негативно мнение за съединители Luk
Явно съм изтеглил късата клечка( на два пъти). Чувам за още хора, които са изревали от маховик и съединител на Люк за около година, което ме навява на мисълта, че или качеството е безкрайно занижено, или са ментаци.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Негативно мнение за съединители Luk
Bembor написа:Здравейте,
Искам да изкажа моето негативно мнение за марката и да проуча дали и други колеги са имали подобен проблем.
Та, купих си пасат б5.5, 1.9 AVB 101коня през 2017 и като загрееше колата нямаше тръгване. Цялата предница се тресеше при пускане на съединителя, на първа, на втора, че даже и на трета понякога.
2018 Май месец смених купих чисто нов комплект съединител и демпферен маховик на марката Luk. Като махнаха скоростите с изненада видях, че вътре изглежда да има почти чисто нов, същия комплект с доста феродо по феродовия диск, никакъв луфт по маховика и т.н. Както и да е, скоростите бяха свалени, сложихме новия комплект(купен от тех-ко) и всичко заспа.
Но(едно голямо но) 2020 година и 35к км след смяната, се запя старата песен на нов глас... При потегляне, колата почна да тресе отново, но засега е само на 1ва и не чак толкова осезаемо, само че вече се случва дори и при незагрял особено мотор.
Колата се кара леко, не се палят гуми, не се тегли нищо с нея и не мога да си обясня как за толкова отрицателно време се скапаха нещата(или съединител или маховик, не съм 100% сигурнен), но в никакъв случай не бих сложил пак Люк на кола. Да не говорим колко твърд е педалът, сравнено с други тди-та и ваг автомобили, които съм карал...
Колега, все едно говорим за моя случай, само че Пасата е B5.5 AVF 130к.с. Комплект съединител/маховик Лук от Ауто+.
След 30-на хил.км почна точно същите симптоми, леко да претриса на първа(с по-леко потегляне се търпи). Така я карахме колата, така си я кара и новия собственик(наш познат).
Затова вече ако частта не ми е спешна си я поръчвам от немски складове(амортисьори,масла и т.н.) Идва за два-три дни, директно до адрес. Не знам колко по-различно е качеството, но някак си е по-успокояващо
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта