DoH_KuXoT написа:Не виждам как може някой да ти гарантира каквото и да било.
Предполагам не искаш да живееш в свят, в който никой нищо не може да ти гарантира. Все пак нали затова има процедури, науки, образование, правила, иначе настава хаос, където всеки си прави каквото иска.
Механика, който е счупил щипката, трябваше просто да я замени с нова, ако това е възможно, и всичко щеше да е наред. И щом така немарливо се е отнесал с щипката, това говори, че вероятно така се отнася с цялата си работа.
Представи си, че същия механик ремонтира пътнически самолет, ти би ли искал да летиш с този самолет? Аз не!
DoH_KuXoT написа:Развиваш болт и го завиваш... не искам да го коментирам. Звучи ми като много е просто да си хирург, режеш, оперираш и шиеш...
Само така ти звучи, аз не съм имал такова нещо предвид. Но ми мина през акъла, че някой ще реагира точно по този начин :)
DoH_KuXoT написа:1/Времето за въпросната щипка, ако това е проблема , понеже не разбрах каква точно е рекламацията, отнема време колкото за кратък оглед преди да вземеш автомобила си и да разпишеш
протокол , че си го получил в изправен вид, без забележки. Доколкото разбирам, не си се оплакал, така че няма как да знаеш дали ше има прехвърляне на вина и оправдания ?
Не си спомням да съм разписвал такъв протокол или някой да ме е приканвал да извършвам оглед. Но да кажем хипотетично, че съм разписал протокол, че приемам автомобила без забележки. Как тогава после ще признаят щипката или друг проблем, който не си видял преди подписване на протокола?
DoH_KuXoT написа:А компенсацията , пак е като гарантирането... ще отговоря така, който ще те компенсира за загубеното време да занесеш разваления си телевизор до гаранционния сервиз и после да загубиш още един ден да си го вземеш. Каква компенсация точно се очаква, за счупена щипка освен подмяната й ?
Пропускаш факта, че второто ми разкарване, което реално ще отнеме минимум 2-3 часа, е изцяло по вина на сервиза. Компенсацията може да е съразмерна спрямо загубеното време и щетата, но задължително трябва да има някаква, иначе клиента остава с лошо чувство.
DoH_KuXoT написа:реално има ли човешки фактор може да се появи и грешка, ако е в рамките на допустимото би трябвало и ти да проявиш разбиране, да обясниш проблема и да се разберете човешки.
Какво значи в рамките на допустимото? Утре някой ще забрави да завие нещо по кормилната уредба или окачването, което също вече ми се е случвало, и някъде ще се пребиеш, заедно с цялото си семейство. Това в рамките на допустимото ли е? Защото всичко тръгва от елементарна немърливост и липса на организация!
Ако аз реша да им преведа със 100 лв по-малко, дали ще може да се разберем човешки?
И докато сме на темата за допустимото. Фиктивните ГТП, които се извършват в цяла България, в рамките на допустимото ли са? Най-вероятно повече от 70% от тези автомобили няма да минат MFK (Швейцария) или MOT (UK), без нуждата от допълнителни дейности.
DoH_KuXoT написа:Тук всеки има свои причини, аз официални сервизи не бих посетил, заради безумните им ценови политики , зад които се крие единствено един бранд , който на местно ниво в повечето случаи е изродено подобие на официалния сервиз и рядко оправдава очакванията, но все пак ми се иска да вярвам, че нещата отиват към по-добро и за да се случи всичко това
А на момента ми се струва, че ги защитаваш, та вече щях да те питам дали нямаш нещо общо с тях.
DoH_KuXoT написа:, трябва и потребителите да сме малко по доверчиви и да не тръгваме с рогата и предарително настроени, че ще ни прекарат , няма да ни сменят нещата, ще ни излъжат, ще ни подменят части , ще ни откажат рекламация и т.н.
Едва ли има българин, живял достатъчно дълго в България, който да е чак такъв оптимист, че да не се притеснява изобщо от прекарване.
Аз бях доста оптимистично настроен, но оптимизма ми отиде на кино, когато се опитаха да ме минат с двойните цени. Щипката е просто нещо случайно и допълнително. И нали знаеш приказката: Доверие се гради с години, а се губи за миг.
DoH_KuXoT написа:Ако е самата щипка се предлага като отделна част, ако е счупена отливката на самата кора , която държи щипката би следвало да се смени или побългари, като се залепи.
Как се сменя отливка или имаш предвид, че трябва да се смени цялата кора? А дали ще са така добри, че да сменят цялата кора?
Това залепване, освен на дърпане, ще е изложено и на вибрации и най-вероятно няма да издържи дълго. Аз не съм им закарал побългарен автмобил за обслужване, защо трябва да се съгласявам на полурешения? Защо отново клиента трябва да прави компромис, къде е отговорността на фирмата, която предоставя услугата?