Здравейте,
Имам проблем с налягането на маслото на Шаран 2012 cffb мотор, на който червени лампи STOP + пищене се чува при загрят мотор (от 96 до 107 градуса на маслото) и в обороти. Първото такова се случи на караулката на Владая. Прибрах се с репатрак, посъветваха ме да сменя маслото и филтъра, понеже беше на 12хил. (и да видим кво ше стане) Покарах я по околовръстното, няколко кръгчета, поуспокоих се, понеже проблема не се появи. Преди 2-3 дена пак се засилих да прескачам Владая и пак на същото място, и пак отбих отстрани в чакъла.. мъка. Оставих я да изтине и на парно до дупка, за да държи по-ниски градуси, я добрах до Перник, без да светнат лампите отново.
Имах тука познати майстори в София, но ремонтите от този тип "не са им любими". Така казаха. Моля препоръчайте читав сервиз в София, в който да не се притесняват да отворят картера, да вадят шестограми, ако се наложи и да ремонтират валове или помпа.
Благодаря!
Проблем с налягане на масло CFFB
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
Проблема не ти е в картера.Повдигачите са за смяна !
- santyago
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 16:26
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: CFF
- Местоположение: Софи-я
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
ifidik написа:Проблема не ти е в картера.Повдигачите са за смяна !
Защо мислиш, че повдигачите са за смяна? Сам мога ли да си ги сменя?
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
Почни с шестограма, ако е заоблил провери и лагерите как са.
- samo_pechka
- Мнения: 8384
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
Маслото прегрява, може проблем със сонда или помпа, или се разрежда до степен да не държи налягане. Вече каква е причината, не знам.
Ти си писал, че маслото е било в диапазона 96-107 градуса, което аз лично не го вярвам ( не знам и как си го видял това ) , маслото е минало отболе над 120 градуса.
Ти си писал, че маслото е било в диапазона 96-107 градуса, което аз лично не го вярвам ( не знам и как си го видял това ) , маслото е минало отболе над 120 градуса.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
този мотор не ли с новият почти безпроблмен шестостен
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
Да, на доста километри трбява да е колата за да създаде проблем.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
tdi fen написа:този мотор не ли с новият почти безпроблмен шестостен
He
- santyago
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 16:26
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: CFF
- Местоположение: Софи-я
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
Здравейте!
Така и не намерих майстор.
Колата е на над 400К км.
Смених помпата, не знам дали е била читава, но нова вече беше закупена така или иначе. Датчикът за налягането беше пробил, смених и него. Шестограмът беше с дата 30 месец на 12 година, тоест никога не беше сменяван, но беше като почти чисто нов. Както и да е, смених и него с нов от Порше. Предполагам можеше да кара още 400 хил. км. Измерих налягането - на тихи и на 80 градуса масло - 15 PSI. На 2000 оборота са около 40 PSI. Тоест - без да знам какви са били старите стойности, новите стойности са нормални.
Температурата на маслото ми излиза на таблото. Не знам доколко са верни тия стойности, нито знам какви са нормалните. Плашещи са вероятно, не знам. Най-високата стойност, която съм видял, е била 123 градуса.
Ще съм благодарен, ако някой сподели какви температури трябва да държи маслото, за да взема мерки евентуално .
Така и не намерих майстор.
Колата е на над 400К км.
Смених помпата, не знам дали е била читава, но нова вече беше закупена така или иначе. Датчикът за налягането беше пробил, смених и него. Шестограмът беше с дата 30 месец на 12 година, тоест никога не беше сменяван, но беше като почти чисто нов. Както и да е, смених и него с нов от Порше. Предполагам можеше да кара още 400 хил. км. Измерих налягането - на тихи и на 80 градуса масло - 15 PSI. На 2000 оборота са около 40 PSI. Тоест - без да знам какви са били старите стойности, новите стойности са нормални.
Температурата на маслото ми излиза на таблото. Не знам доколко са верни тия стойности, нито знам какви са нормалните. Плашещи са вероятно, не знам. Най-високата стойност, която съм видял, е била 123 градуса.
Ще съм благодарен, ако някой сподели какви температури трябва да държи маслото, за да взема мерки евентуално .
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
продължавай да сменяш части...Като смениш и повдигачите и ще си оправиш колата.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
vasko__2 написа:tdi fen написа:този мотор не ли с новият почти безпроблмен шестостен
He
Заради хора като тебе, други хора дават грешни пари.
Обясни що е "не" и що на колегата шестограма е като нов на 400к км+
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
ifidik написа:продължавай да сменяш части...Като смениш и повдигачите и ще си оправиш колата.
Може ли да поясниш, кой проблем с повдигачите на този мотор предизвиква алармата.
- santyago
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 16:26
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: CFF
- Местоположение: Софи-я
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
ifidik написа:продължавай да сменяш части...Като смениш и повдигачите и ще си оправиш колата.
Да сменя мотора викаш най-добре? Все пак е почти половин милионник! Не, сега сериозно, опитах се да питам някой тука, щото месец бях без кола, после споделям през какво преминах. Не е нужен сарказъм, подигравка или подобни неща. Достатъчно ми се подиграваха майстори.
Извод: CFFB след 2012 няма проблем с шестограма, за жалост на "майсторите".
- samo_pechka
- Мнения: 8384
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
Най-малкото си мисля, че Иво ( Ифидик ) би си позволил подигравка или сарказъм. Много стойностен и много наясно с каляските ни е. За да напише това за повдигачите, явно си има причина. И аз съм любопитен каква е връзката , може би ще ни осветли за подробности.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с налягане на масло CFFB
Не мога да кажа за повдигачи, но съм склонен да вярвам, че ако има избил датчик на налягане - оттам може да спада малко налягането в мазителната система.
Според мен е трябвало да замериш ПРЕДИ да смениш частите също. За да има съпоставка после.
Според мен е трябвало да замериш ПРЕДИ да смениш частите също. За да има съпоставка после.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта