ами значи, че както винаги колкот и да са фалени дадени майстори/сервизи българина си е българин, явно ше тряя да почакаме ваското1 да са снабди със съответната хапаратура, че да се родим

а дано скоро стане

...
... иначе кво му беше ли ... ами там е зора, че нищо не му беше, ама аз нал съм си прос рекох ей тъй да си закарам колицата на диагностика, кат за профилактика един вид ... и както ест. стаа "кой квот си напрай, никой не мое му го напрай" ...
... отидох у фулдата (бил добър майстора) ... сичко вика е ток, "само малко съм ти пипнал ъгъла на предварене и ся ше лети" вика (странно си викам тя и ся си лети) ... да ама не, кат отпуснех педала почти докрай (малко преди да захапе моторчето за празния ход, нал така беше!?) и двигателя почваше се тресе кофти ...
... връщам са аз при оня и той разпраа "ааа нема страшно, мое е почнала да заминаа .... " там некво уплътнение (демек не е от неговата интервенция) ...
... ясно си викам нема е у фулдата, отиам у про спийд (чувам, че и там са добри) - верно е добри са, разбират и отношението е дорбро ... та обясняям му аз, как предния разбирко само малко е бутнал ъгъла и по пътя на елементарната логика ми се струа, че просто тряя се върне както си е било ... да, ама не, и този майстор почна да ми носи от 9 кладенеца вода, еле коригира го УЖ, ама вика "абе има още нещо дребно дет не мое се фане откъде е" ... "може да е тръгнало да ти заминаа ..." там неква плочка беше (аз съм бос не го разбрах напълно), но лошата новина, че само тя не се продаала вървяла с еди кво си - демек яко кинти, та "да съм си я карал тъй" ...
... е арно де ама мен ма дразни и не мое си я карам тъй, шот се появи пък другата дразнеща крайност, пак малко преди да е крайно отпуснат педала на газта, оборотите просто се сриваха, яко пропадаха и колата се сопваше, като рязко да съм натиснал спирачките, и което е по-лошо двигателя нямаше реакция при ниските обороти, демек при подаване на газ, не набираше както си тряя докат не дигне оборотите ...
... айде си викам ше ода в ювето и те били добри, та отиам изглеждат пичове, любезни обясняят, разбират, почнаха да си мерат, тестват и накраа пича ми разпраа, че цунцунтера ми се дънел при ниските обороти, там "той бяга в закъснение, но няма страшно, шот тогаа се включва моторчето за празен ход и компенсира" ... убу си викам щом компенсира начи е куль .... а забраих пича ми вика "ае честито карай с 300 кинта поече у джоба шот няя купуаш нов цунцунтер, шот на поечето голфове, кат се скапал цунцунтера бягал в изпреварване на ъгъла и тогаа треало вече нов" ...
... от такиа думи как да не ти стане топло на изстрадалата българска душа, да ама не, след толкоз тичане, за парите дан говорим, и до ден днешен макар и леко уловим си го има тва леко тресене при преминаане към празен ход, ама вече ми писна на водомера да са занимаам, а и има ли смисъл?!
... та извода къв е?! ... без да претендирам, че съм прав се ми са струа, че сред толкоз префалени майстори, нито един не можа да ми върне ъгъла на запалване както си беше, когат я купих - ма мое па и да бъркам знам ли ...
... демек ора мен ку питате одете на сервиз само ако опре ножа до кокала или одете при ваското1

(ако разполага с нужното оборудване за вашия проблем)