http://www.makreni.hit.bg/
На кратко: Работата в сервиза е по-нескопосна и от уеб сайта им. Уважението е под всякаква критика, а стремежът на персонала е не да решат проблема, а да вземат колкото могат пари с минимални усилия. Абсолютно неорганизирана работа, некачествено и непрофесионално обслужване!!
По-надълго:
Отидох там с конкретен ел. проблем във вратата. Знаех със сигурност къде не е проблема и почти-сигурно къде е, но разбира се отидох с надеждата той да бъде оправен на място или да получа предложение как да решим проблема!
Обясних всичко подробно, дадох разпечатка от диагностика и ги помолих да се опитат да решат проблема или да предложат решение.
След обяснението на не особено любезен служител, прекарах над 2 часа в мотане зад и около колата, през което време никой не благоволи да ми каже и 1 дума - било то да седна някъде да изчакам или колко време ще отнеме.... Поеха колата все едно аз нямам общо с нея и съм невидим.
Един отви болтовете по кората на вратата, замести го друг, който да я махне... след около 20 минути (в които по нея не се работи, макар, че имаше поне 4-ма, които се мотаеха наоколо), дойде 3-ти, на който проблема бе обяснен на бързо (наложи се аз отново да обясня по-подробно) и почна да пробва в продължение на ХХ минути едно и също нещо по 100 пъти (всякаш очакваше изведнъж всичко да заработи от самосебе си

В рамките на тези 2 часа и нещо, по колата бяха пипали 4-ма различно човека с общо чисто времетраене на труда (между огромните паузи) от не повече от 30 минути, 15мин от които беше зяпане и натискане на копчетата, всякаш изведнъж всичко ще се оправи. Междудругото се почваха още 2-3 коли по същия начин - всеки пипне и бяга.
В крайна сметка пред изумения ми поглед хванаха и почнаха да слагат кората.
Казвам "Какво става момчета? Защо затваряме???" - На което получих отговор, че проблема не е там, където им бях казал, че НЕ е и е там, където им казах, че Е. Точка на изречението. Без всякакъв друг коментар.
Викам "Добре де... е и кво правим??" - "Миии ние сега повече нищо не можем да направим".
Прикипя ми и повече нищо не попитах. За този "огромен" труд от половин час, за който бяха нужни 4-ма и над 2 часа за да ми кажат това, което вече знаех без всякакво предложение или идея за решението на проблема, ме таксуваха 20 лв. за "диагностика"
Нещата разбира се не свършват до там. Качих се в колата, прибирам се - понечвам да отворя вратата и усещам, че дръжката за отваряне се движи много хлабаво и отваря много по-назад. Разбира се в последствие се оказа, че жилото отзад не е закачено както трябва, а мърляшката на 2 на 3! След загубени 3 часа, бензин, 20лв и без всякакъв смисъл от цялото, се наложи и да си отварям и затварям кората на ново сам за да им оправя мърлящината!!!
ПОВЕЧЕ НИКОГА НЯМА ДА СТЪПЯ ТАМ!