Проблем с VW Caddy2.0 EcoFuel

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
gh0stfac3
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с VW Caddy2.0 EcoFuel

Мнениеот gh0stfac3 » Чет 13 яну 2022 0:17


20220112_134429.jpg
Последната грешка е отстранена.

Здравейте, колеги.
От скоро съм собственик на VW Caddy 2.0 EcoFuel 2008г. и възникнаха някой проблеми по колата. Интересува ме съвети кое къде се намира и приблизителна информация за закупуването на частите и дали мога да се справя сам с подмяната. Единственото за осветлението на рег. номер не е от крушките и в маншоните, най-вероятно е комфорт модула но не знам къде се намира за да видя модела или да го отремонтирам ( имам някакви познания ). Прикачвам снимка на натрупаните грешки и се надявам да ми съпортнете.

Поздрави и предварително благодаря на всички отзовали се на казуса ми.




nikolay_v
Мнения: 259
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX
Местоположение: София

Re: Проблем с VW Caddy2.0 EcoFuel

Мнениеот nikolay_v » Пет 14 яну 2022 8:45


Айде малко да съпортнеме колегата , че гледам темата му замръзна
P33A5-дава ти грешка на клапана на 4 бутилка -
Тука веднага излиза въпрос - може ли да зареди пълното количество (26 кг.) метан
Това само в много добър специализиран сервиз където знаят какво се прави - никога не пипай сам там

04FA - това е много чест (фабричен дефект) на тези клапи (актуатора който ги движи)- сам не можеш защото се сваля половината табло
сервиза е Елбатрон - на мен ми взеха 200 лв.(труд+част Valeo) но беше преди няколко години

0638 - този датчик има живот и трябва да се сменя - но няма смисъл (моя също не работи).Струва 90 лв.- по-добре си купи нещо за тия пари.
Този датчик е О2 сензор който мери входящия въздух когато си натиснал копчето за рециркулация на въздуха на "Авто"
Ако все пак решиш - ще ти пиша на лично - къде е и как се сменя

05Е0 - номера не ти свети защото не ти дава контакт - това е една от малкото недомислици - направо не повярвах че немски мозък може да роди такава глупопст. Сваляш кората на задната врата - пласмасови щипки+2 винтчета на дръжката.От вътре 4 гайки 10 и сваляш цялата черна пласмаса -пълни се с вода и боклук и там където контактува е направено изключително неграмотно. Чистиш, лъскаш (може и спрей за контакти) и пробваш преди да събереш по обратния ред


Потребителски аватар
M.Georgiev
Мнения: 208
Регистриран на: Пет 02 ное 2018 21:18
Автомобил: Touran
Двигател: BSX-109hp-2009

Re: Проблем с VW Caddy2.0 EcoFuel

Мнениеот M.Georgiev » Пет 14 яну 2022 9:46


Извинявам се, коя е програмата за уиндоус на български, с която се проверяват грешките?


thanis
Мнения: 1332
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Проблем с VW Caddy2.0 EcoFuel

Мнениеот thanis » Пет 14 яну 2022 15:59


Програмата не е на български, казва се VAG-COM на жаргон или Ross-tech VCDS както е от производителя.


Потребителски аватар
gh0stfac3
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с VW Caddy2.0 EcoFuel

Мнениеот gh0stfac3 » Сря 26 яну 2022 1:45


nikolay_v написа:Айде малко да съпортнеме колегата , че гледам темата му замръзна
P33A5-дава ти грешка на клапана на 4 бутилка -
Тука веднага излиза въпрос - може ли да зареди пълното количество (26 кг.) метан
Това само в много добър специализиран сервиз където знаят какво се прави - никога не пипай сам там

04FA - това е много чест (фабричен дефект) на тези клапи (актуатора който ги движи)- сам не можеш защото се сваля половината табло
сервиза е Елбатрон - на мен ми взеха 200 лв.(труд+част Valeo) но беше преди няколко години

0638 - този датчик има живот и трябва да се сменя - но няма смисъл (моя също не работи).Струва 90 лв.- по-добре си купи нещо за тия пари.
Този датчик е О2 сензор който мери входящия въздух когато си натиснал копчето за рециркулация на въздуха на "Авто"
Ако все пак решиш - ще ти пиша на лично - къде е и как се сменя

05Е0 - номера не ти свети защото не ти дава контакт - това е една от малкото недомислици - направо не повярвах че немски мозък може да роди такава глупопст. Сваляш кората на задната врата - пласмасови щипки+2 винтчета на дръжката.От вътре 4 гайки 10 и сваляш цялата черна пласмаса -пълни се с вода и боклук и там където контактува е направено изключително неграмотно. Чистиш, лъскаш (може и спрей за контакти) и пробваш преди да събереш по обратния ред


Здравей.
1. Купих бобината на клапана, изразходвах целия метан и са карам на бензин. Свалих корите отдолу и видях, че от германия са изключили буксата на последната бутилка и без нея пълня на макс 21кг. Обмислям вариант да сваля бутилката и да сменя само бобината. Замерих я и ми дава 18 ома тоест е за смяна, а другите 3 са по 8ома и си работят коректно. Ще я сменя ама ако не е от нея отивам на клапан което ще се прави ако е това в сервиз ( ако знаеш къде за София кажи ). Ама въпрос имам за смяната на бобината на клапана дали ако развия гайката тя е 21 дали ще си падне сама или ще се разглоби клапана???
2. За актуатора давай контакт обичам всичко да си работи коректно.
3.Пиши ще го сменявам както казах важно е да работи всичко.
4. Само малко да се отвърне времето и ще сваля кората да видим какво ще намерим отдолу под нея.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта