Запитване за VW Touran 1.6 TDI
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Запитване за VW Touran 1.6 TDI
Здравейте,
Взех, решение да продам моят VW Touran II 1.6 TDI и да закупя, VW Touran до 2010г. , но бензинов и да му монтирам газов инжекцион. Проблема, който изниква при мен когато гледам снимки в интернет е че няма как да съвместя използването и на 7-те седалки и да се монтира газов инжекцион. Моля, кажете има ли как да се монтира така с примери инжекциона, че да се използват и последният ред седалки напълно( да се свалят и вдигат при нужда).
А отностно решението не знам дали е правилно, но близо 2 години и много сервизи в София, не може да се открие проблема ми свързан с турбото и защо само и единствено на дълъг път, колата влиза в авариен режим ( когато си поиска съвсем на случаен принцип) и губи мощност. Писна ми да стискам палци да не се наложи да спирам и да рестартирам компютъра по време на път поне 1-2 ако не и повече пъти. А и за цената на дизела не ми се коментира :D
П.С: Ако някой е има все пак сходен проблем мога да изпратя снимка на грешката за 2ве години и куп сервизи това ми остана за спомен освен не малкото касови бележки
Благодаря предварително!
Взех, решение да продам моят VW Touran II 1.6 TDI и да закупя, VW Touran до 2010г. , но бензинов и да му монтирам газов инжекцион. Проблема, който изниква при мен когато гледам снимки в интернет е че няма как да съвместя използването и на 7-те седалки и да се монтира газов инжекцион. Моля, кажете има ли как да се монтира така с примери инжекциона, че да се използват и последният ред седалки напълно( да се свалят и вдигат при нужда).
А отностно решението не знам дали е правилно, но близо 2 години и много сервизи в София, не може да се открие проблема ми свързан с турбото и защо само и единствено на дълъг път, колата влиза в авариен режим ( когато си поиска съвсем на случаен принцип) и губи мощност. Писна ми да стискам палци да не се наложи да спирам и да рестартирам компютъра по време на път поне 1-2 ако не и повече пъти. А и за цената на дизела не ми се коментира :D
П.С: Ако някой е има все пак сходен проблем мога да изпратя снимка на грешката за 2ве години и куп сервизи това ми остана за спомен освен не малкото касови бележки
Благодаря предварително!
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
Със сигурност по-добре е да си оправиш колата, отколкото да правиш това, което си замислил.
И това въпреки цената на нафтата.
И това въпреки цената на нафтата.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
Да започнем от там,
Колко километра въртиш на година?
Каква е диагонозата от сервизите който си посетил?
Колко километра въртиш на година?
Каква е диагонозата от сервизите който си посетил?
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
fur1ous написа:Да започнем от там,
Колко километра въртиш на година?
Каква е диагонозата от сервизите който си посетил?
На година изминавам 10хил. км +- 1 до 2хил.
За две години вече няма диагноза, просто няма след 2-3 мнения. И последното вече от близък мой приятел, който не би трябвало да ме подведе.
Първо във VW лицензиран сървиз нищо не засякоха освен препълнен DPF, но не би трябвало от това да е проблема. Цитирам тях в момента и вдигнаха ръце.След това в друг сервиз препоръчан от тях ми изключиха DPF защото реално той бил проблемен за тях. Проблема остана.
След това в друг сервиз, ми казаха че не виждат нищо нередно а само грешки на компютъра и това нямало как да се оправи, каквото и да означава това. Накрая стигнах и до помощ от приятел, той си смени средната част на турбото, т.е перките защото се огъвали при определени градуси и след определено вървена на вдигателя. Тук вече имаше резултат и за 10-15хил.км проблема не се появи, но ето го отново. И ми омразна преди всеки дълъг път да се кръстя дали ще влезе в авариен на магистралата. Защото,както споменах го прави когато си иска и по-колкото пъти си иска. Понякога мога да мина и 2хил км и нито веднъж, а понякога мога да мина и 400км и 3-4 пъти да се случи.
Та така се стигна до тази маневра. Проблем фантом на база гадаене и всеки ми казва колата ти е здрава, и накрая само аз явно виждам проблема в движение. Интересно е че в града колкото и да я карам никога не го прави.
Ето тази снимка ми остана за спомен освен няколкото хиляди лека (не са може би чак толкова много,но все пак и не са малко) дадени за нея и за нищо.
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
cecoa1 написа:Със сигурност по-добре е да си оправиш колата, отколкото да правиш това, което си замислил.
И това въпреки цената на нафтата.
Здравей, описах по детайло проблема си, който май ще си остане за такъв, затова и заради цената на дизела съм взел това решение. Реално ако може да се оправи и някой да ми гарантира,че след 10хил км. няма да се наложи пак да се чудя какво и е оставям я, но след 2 години и повече вече не вярвам.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
А след като е премахнат DPF софтурерно премахнат ли е и самия филтър ?За мен лично след описаните от теб симптоми там е заровен проблема ,турбината ако беше щеше да имаш ядове и в градски режим .На дълъг път колата може би се опитва да прави регенерация ако софтуерно не е изпипано премахването на DPF -а.Турбината няма как да работи коректно в градско каране ,а в извънградско да ти създава проблеми .
Бензиновите мотори от това поколение ,които стават на газ са нож с две остриета ....може да попаднеш на кола ,която ще ти извади душата .Виж по темите във форума ,а и не само тук ......
Бензиновите мотори от това поколение ,които стават на газ са нож с две остриета ....може да попаднеш на кола ,която ще ти извади душата .Виж по темите във форума ,а и не само тук ......
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
Не си написал от кой град си, но след всичко което описваш отивай при някой доказан мапер, да маха DPF-а ако не е махнат и да ти направи софтуер на колата, това най вероятно ще ти реши проблемите.
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
Ивайло Димов написа:А след като е премахнат DPF софтурерно премахнат ли е и самия филтър ?За мен лично след описаните от теб симптоми там е заровен проблема ,турбината ако беше щеше да имаш ядове и в градски режим .На дълъг път колата може би се опитва да прави регенерация ако софтуерно не е изпипано премахването на DPF -а.Турбината няма как да работи коректно в градско каране ,а в извънградско да ти създава проблеми .
Бензиновите мотори от това поколение ,които стават на газ са нож с две остриета ....може да попаднеш на кола ,която ще ти извади душата .Виж по темите във форума ,а и не само тук ......
Карам по спомени защото беше отдавна. DPF e цитирам изключен, но не и премахнат.
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
fur1ous написа:Не си написал от кой град си, но след всичко което описваш отивай при някой доказан мапер, да маха DPF-а ако не е махнат и да ти направи софтуер на колата, това най вероятно ще ти реши проблемите.
Както казах и в коментара по-горе по спомен е изключен. Иначе съм от гр. София. И тук е правено всичко. Ако имате идея и конкретен човек и сервиз, работен на нормални цени много ще бъда благодарен да препоръчате конкретно за този проблем, който описвате. Бих и да дал последен шанс защото наистина не ми се правят гимнастики. Но и вяра нямам вече. Казах сностни защото отказах на 1-2 две места искаха брутално високи суми.
Благодаря!
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
Избираш един и отиваш - https://audibg.com/forum/index.php?/top ... %B8%D1%8F/
От Pepino Racing Team има много добри отзиви, но не съм посещавал лично.
От Pepino Racing Team има много добри отзиви, но не съм посещавал лично.
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
fur1ous написа:Избираш един и отиваш - https://audibg.com/forum/index.php?/top ... %B8%D1%8F/
От Pepino Racing Team има много добри отзиви, но не съм посещавал лично.
Разгледах мненията за Пепино повечето са добри, в момента колата е в сервиз за последно при моят познат да Видим,какво ще ми каже. Ще опитам с Пепино ако той няма идея наистина като за последно и продавам след това ако не стане.
Не мисля,че бензин газ е лош вариант на Туран, както и на Галакси.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
Не мислиш, щото не знаеш...
На тоя Туран, който си избрал, газ се слага на 1,6 -102 коня, и там е доста умряла работа. Отделно, бутилката при 7 места ще пречи много.
Ходи при тоя мапер, не се взирай толкова в цената, а направо комплексно си плати и за вдигане на мощността. Сега вече малко не е прието да се казва във форума в пряк текст, махни си DPF, но да кажем, че мапера ще знае какво да прави... Ще имаш около 140к.с. дизел, без проблеми и доста икономичен... Много по-съвременна, практична и вървяща кола, а при тоя годишен пробег, икономията едва ли ще е решаваща, дори разхода в пари на газ да е наполовина.
Отделно, че има голяма вероятност да попаднеш на някой бензин, който да гори яко масло и да иска ремонт. Също така, в момента и монтажа на газова уредба е доста бавен и скъп...
На тоя Туран, който си избрал, газ се слага на 1,6 -102 коня, и там е доста умряла работа. Отделно, бутилката при 7 места ще пречи много.
Ходи при тоя мапер, не се взирай толкова в цената, а направо комплексно си плати и за вдигане на мощността. Сега вече малко не е прието да се казва във форума в пряк текст, махни си DPF, но да кажем, че мапера ще знае какво да прави... Ще имаш около 140к.с. дизел, без проблеми и доста икономичен... Много по-съвременна, практична и вървяща кола, а при тоя годишен пробег, икономията едва ли ще е решаваща, дори разхода в пари на газ да е наполовина.
Отделно, че има голяма вероятност да попаднеш на някой бензин, който да гори яко масло и да иска ремонт. Също така, в момента и монтажа на газова уредба е доста бавен и скъп...
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
cecoa1 написа:Не мислиш, щото не знаеш...
На тоя Туран, който си избрал, газ се слага на 1,6 -102 коня, и там е доста умряла работа. Отделно, бутилката при 7 места ще пречи много.
Ходи при тоя мапер, не се взирай толкова в цената, а направо комплексно си плати и за вдигане на мощността. Сега вече малко не е прието да се казва във форума в пряк текст, махни си DPF, но да кажем, че мапера ще знае какво да прави... Ще имаш около 140к.с. дизел, без проблеми и доста икономичен... Много по-съвременна, практична и вървяща кола, а при тоя годишен пробег, икономията едва ли ще е решаваща, дори разхода в пари на газ да е наполовина.
Отделно, че има голяма вероятност да попаднеш на някой бензин, който да гори яко масло и да иска ремонт. Също така, в момента и монтажа на газова уредба е доста бавен и скъп...
Благодаря за мнението и градивната критика! Както казах, аз не разбирам почти нищо от коли и затова се доверям напълно на хората. Просто нямам избор, когато не съм наясно. Както казах, наистина гимнастики с покупко-продажби не ми се правят и ще отида на този "мапер" , за реално последен шанс, защото наистина ми писна с този дизел и турбото му. Говоря за бензин-газ защото до преди 2 години карах повече от 10г. 2ве различни бензинови коли на газ и нямах абсолютно никакви проблеми, но се наложи просто да закупя по-голяма кола и бюджета ми позволи дизел и уж си казах айде възможно най-новата да я карам много време и да не го мисля, а само да я поддържам и дизела беше 1.7/1.8лв тогава и т.н.
П.С. : А Вие имате ли мнение за мапер в София? От помощните теми пратени ми по-горе се спрях на Пепино, но не са много скорошни мнението за него и колко е важно "мапера" да има този "Дино тест" , защото на този Пепино само това му било минуса, че нямал. Но както казах не бяха много нови мненията за него и може вече да има. Ще се радвам да споделите мнение!
Благодаря, Ви!
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI
Бих отишъл при Пепино, също не го познавам, но като гледам мненията на шкодаджиите(а те знаят какво говорят), е правилен избор. Щото в тая работа не е само до майсторлък, а и до отношение и желание да ти се свърши работа. Диностенда не е задължителен, макар да има някои предимства. За съжаление, някои коварни дребни проблеми, искат упоритост, а понякога и доза късмет за да се хванат и отстранят. Естествено, най-добрият вариант, е да успее майстора да предизвика появяването на проблема пред него, евентуално докато гледа живи данни от колата. Това освен на стенд, може да стане и в движение. Може разбира се, проблема да е достатъчно откриваем и при проверка на място. А има и голяма вероятност забиването преди и сега, дори да не се дължи на една и съща причина, въпреки че за шофьора признаците са едни и същи.
Диностенда е повече за хората с основна цел да им се вдигне мощността на колите, макар че може да се ползва(и понякога се) и за други тестове и донастройки. На теб вдигането на мощността не ти е цел, то може и без него, но със сигурност ще ти хареса, и хептен ще се откажеш да си продаваш колата, за някой астматик на газ. А и с друг софтуер, ще се изключи евентуален проблем в заводския такъв.
Диностенда е повече за хората с основна цел да им се вдигне мощността на колите, макар че може да се ползва(и понякога се) и за други тестове и донастройки. На теб вдигането на мощността не ти е цел, то може и без него, но със сигурност ще ти хареса, и хептен ще се откажеш да си продаваш колата, за някой астматик на газ. А и с друг софтуер, ще се изключи евентуален проблем в заводския такъв.
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Re: Запитване за VW Touran 1.6 TDI по
cecoa1 написа:Бих отишъл при Пепино, също не го познавам, но като гледам мненията на шкодаджиите(а те знаят какво говорят), е правилен избор. Щото в тая работа не е само до майсторлък, а и до отношение и желание да ти се свърши работа. Диностенда не е задължителен, макар да има някои предимства. За съжаление, някои коварни дребни проблеми, искат упоритост, а понякога и доза късмет за да се хванат и отстранят. Естествено, най-добрият вариант, е да успее майстора да предизвика появяването на проблема пред него, евентуално докато гледа живи данни от колата. Това освен на стенд, може да стане и в движение. Може разбира се, проблема да е достатъчно откриваем и при проверка на място. А има и голяма вероятност забиването преди и сега, дори да не се дължи на една и съща причина, въпреки че за шофьора признаците са едни и същи.
Диностенда е повече за хората с основна цел да им се вдигне мощността на колите, макар че може да се ползва(и понякога се) и за други тестове и донастройки. На теб вдигането на мощността не ти е цел, то може и без него, но със сигурност ще ти хареса, и хептен ще се откажеш да си продаваш колата, за някой астматик на газ. А и с друг софтуер, ще се изключи евентуален проблем в заводския такъв.
Здравей и отново благодаря! Няма как след толкова детайлоно и подробно обяснение да не запиша един час за диагностика! Разбира се другата седмица след като излезе от бокса. Че дойде време за гумите а и все пак ще я погледнат за грешката, която изпратих и тук.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта