Задържане на оборотите около 2500 при пуснат педал на гаста
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Драмата я разреших най-накрая
Ето я и процедурата :
-разкачихме ламбда контрола и сложихме вместо моторчето обикновенно кранче.Регулирахме колата да работи добре и да върви добре (отне доста време след всичките ми опити да си го регулирам).След това направих пробно кръгче да видя как върви.Задържането на 2000 си го имаше ама доста по-слабо и газаджията каза,че при мен даже е идеално понеже при другите с такива двигатели бил виждал много по-брутално задържане точно на тези обороти.
-монтирах си отново кранчето с моторчето,което си на ламбда контрола.Изключих му захранването за да се рестартира и след малко го включих пак.Запалих колата на бензин и след това я превключих на газ.За разлика от друг път си мина на газ много плавно и не изгасна а си заработи на празен ход и то стабилно.Светодиода на ламбда контрола се размига и аз си я форсирах до около 4000 оборота за да си се обучава.Мига доста по-кратко време от друг път (5-6 секунди) и колата си заспа.Оборотите и падат доста по-бърза отколкото като беше с кранчето и върви доста по-добре.Още нямам впечатления за разход на гориво обаче.
Надявам се да не се получава като преди на дълъг път след 140-150км да забие и да спре да върви докато не рестартирам ламбда контрола.....
По повод миризмата - питах газаджията и каза,е повечето изпарители напоследак идвали с дефектно уплътнение отгоре на изходния щуцер.Смених го и миризмата драстично намаля.Остава да видя входната тръба дали не изпуска леко и да попритегна болтчетата на изпапрителя.Сега не мерише почти изобщо
(или си внушавам вече,че мирише).
Благодаря на всички за помощта!

Ето я и процедурата :
-разкачихме ламбда контрола и сложихме вместо моторчето обикновенно кранче.Регулирахме колата да работи добре и да върви добре (отне доста време след всичките ми опити да си го регулирам).След това направих пробно кръгче да видя как върви.Задържането на 2000 си го имаше ама доста по-слабо и газаджията каза,че при мен даже е идеално понеже при другите с такива двигатели бил виждал много по-брутално задържане точно на тези обороти.
-монтирах си отново кранчето с моторчето,което си на ламбда контрола.Изключих му захранването за да се рестартира и след малко го включих пак.Запалих колата на бензин и след това я превключих на газ.За разлика от друг път си мина на газ много плавно и не изгасна а си заработи на празен ход и то стабилно.Светодиода на ламбда контрола се размига и аз си я форсирах до около 4000 оборота за да си се обучава.Мига доста по-кратко време от друг път (5-6 секунди) и колата си заспа.Оборотите и падат доста по-бърза отколкото като беше с кранчето и върви доста по-добре.Още нямам впечатления за разход на гориво обаче.
Надявам се да не се получава като преди на дълъг път след 140-150км да забие и да спре да върви докато не рестартирам ламбда контрола.....

По повод миризмата - питах газаджията и каза,е повечето изпарители напоследак идвали с дефектно уплътнение отгоре на изходния щуцер.Смених го и миризмата драстично намаля.Остава да видя входната тръба дали не изпуска леко и да попритегна болтчетата на изпапрителя.Сега не мерише почти изобщо

Благодаря на всички за помощта!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми да де ама на бензин пък няма грешка - реже се,върви си на самолет,разхода и е в норма (към 11-12/100 градско през лятото постоянно с климатика на mах).
На газ също си върви и т.н. ама задържането на оборотите си го има.
Някои казват,че са сменили датчик на Хол и се е оправило,други,че с реглаж на изпарителя може да се избегне този ефект и т.н. и т.н.Ти сега направо ме застреля с тампона на моното
Все пак не съм се отказал да ровя къде е проблема....
На газ също си върви и т.н. ама задържането на оборотите си го има.
Някои казват,че са сменили датчик на Хол и се е оправило,други,че с реглаж на изпарителя може да се избегне този ефект и т.н. и т.н.Ти сега направо ме застреля с тампона на моното

Все пак не съм се отказал да ровя къде е проблема....
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта