Кабели, свещи, реглаж-три в едно!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Кабели, свещи, реглаж-три в едно!!

Мнениеот Гергин » Съб 09 фев 2008 15:59


Като чета по темите стигам до изводът, че при колите с газ основно проблемите са около кабелите, свещите и реглажа. Въпросът е как да се ограничим в тях? Или как най-лесно, бързо и точно може да се локализира, изолира проблемът и съответно да се реши?
Защото, хубави кабели-70-100лв. :shock Хубави свещи-40-50лв. :cry: реглаж-25-35лв. :idea: Гадаенето в трите точки би струвало около 150-180лв. :weep: :ihihih:Как да разберем, че кабелите са в ред, свещите или просто имаме нужда от регулиране?
Кои са стъпките за решаването на дилемата кабели, свещи или реглаж?? :gruebel :gruebel :woooow:




psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Съб 09 фев 2008 16:38


Според мен алгоритъма е:
- проверяваш изолатора на бобината - случайно да няма нагар от искрене по повърхността.
- проверяваш капачката на делкото - не бива да има нагар (мръсотия която може да се почисти само с спирт не се брои), да не са изядени електродите. Пукнатини са недопустими. Отгоре също трябва да се погледне да не си е направил тока пътечка някъде.
- проверяваш палеца - да няма нагар който не може да се чисти, пукнатини, следи от искрене. Да не е изяден електрода.

Като цяло капачката и палеца са евтини, така че най-добре е при най-малко съмнение да ги смениш.

- после кабелите - добре е да се погледнат на тъмно (ако някъде светка нещо - в кофата), трябва да са меки и гъвкави, никъде да няма пукнатини или следи от искрене. Накрайниците/лулите да са здрави и чисти. Може да се пробва да се намокрят при работещ двигател - не бива да има ефект на работата му.
- накрая свещите - - има много писано, на сайтовете на производителите на свещи има и снимков материал.

Разбира се възможно е свещ да е засрана заради кабел или друго, това трябва да се има предвид.

Свещите са консуматив - ако са износени - може да ги смениш смело ако се съмняваш в тях.


А реглажа - научи се да си го правиш сам, друг начин просто няма. :-)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта