Питане за газова уредба - проблема решен

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Питане за газова уредба - проблема решен

Мнениеот стефанов » Пон 19 май 2008 12:14


Здравейте. Карам Пасат В4 1.8 с газова Ланди - превключва на 2000 оборота.Преди две седмищи ми сменяха ремъци и гумички на клапаните и естествено правиха центровка. От тогава когато тръгна и мина тия 2000 оборота колата забива и гасне. На празен ход работи но с натоварване - не ще.
Трябва да загрее и чак тогава тръгва. Нормално ли е това , при условие че зимата изгоря бензиновата помпа и маса време я карах само на газ и не съм забелязал да се държи така?
И ако има причина - каква е и на къде да се насоча?
Предварително благодаря.

Последна промяна от стефанов на Сря 21 май 2008 11:31, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 19 май 2008 12:55


нещо ми се струва,че ДВГ работи на газ и бензин едновременно и затова се дави студена....като загрее това не се усеща.....
но все пак е по-малко вероятно да са пипали нещо по превключвателя....
Провери за:
1.Прескочил зъб на ремък
2.Неправилна центровка


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Пон 19 май 2008 14:07


joker, беше започнала да мирише и единственото което съм правил е да притегна болтовете на изпарителя, маркучите и отворих да почистя ел. клапана който е преди инжекциона. После го сглобих както си беше. А центровката нали на компютър ми я правиха :?:


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Вто 20 май 2008 8:05


Значи, това дето го отварях и го мислех за магнет вентил , май не е такова. При включване на уредбата си щрака магнет вентила на изпарителя. Може ли някой с такава уредба да ми каже какво е това и какво може да му е станало, щото проблема мисля започна след неговото отваряне. Намира се на маркуча на газта след изпарителя към инжекцията.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 20 май 2008 10:39


стефанов написа:joker, беше започнала да мирише и единственото което съм правил е да притегна болтовете на изпарителя, маркучите и отворих да почистя ел. клапана който е преди инжекциона. После го сглобих както си беше. А центровката нали на компютър ми я правиха :?:

най-вероятно колата ти работи на газ и бензин едновременно.....газовият клапан не спира притока на течна газ към изпарителя,когато си на бензин.....или по някаква друга причина постъпва газ в моното като караш на бензин ..


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 20 май 2008 14:14


Имаш два електромагнитни клапана - един на изпарителя и един преди него.
Колкото до основния проблем - да не са объркали реда на кабелите на свещите или да имаш някакъв проблем в запалването?

Другото, което ми идва на ум е скъсана мембрана?


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Сря 21 май 2008 10:32


Благодаря колеги. Но намерих причината. Значи имам два клапана както е написал колегата , но са на изпарителя и един след него - към инжекцията. Когато съм отварял този след изпарителя, не съм обърнал внимание че клапана се движи по две направляващи - все едно на два шлица. И като съм го чистил съм го завъртял на една страна. И край - не се движи и е винаги затворен. Затова биеше колене като обърне на газ и тръгваше чак като загрее изпарителя.
Това е. Трябва да се гледа какво пипа човек :D
Да я затваряме тая тема. Още веднъж благодаря.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта