многоточков инжекцион, въздух - отпред или от двигателя?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
V_i_T
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
Автомобил: Golf 2 GTI
Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
Местоположение: Варна
Контакти:

многоточков инжекцион, въздух - отпред или от двигателя?

Мнениеот V_i_T » Вто 27 май 2008 8:59


Здравейте,
Въпроса ми е следния: двигателя ми е 1.8 пълна инжекция, газовото ми е нормално. Клапата за въздух под въздушния филтър, която разпределя откъде да се подава въздуха - отпред или топъл от двигателя, дали е добре през лятото да е залепена и да взема non-stop въздух само от двигателя. :?: Защото много газаджии ми казваха, че точно поради причината че взема въздух отпред, колата ми при по високи скорости гасне. Но дали горещия въздух няма нещо да повреди, да прогори въздушния филтър или още нещо? Или пък да се махне самата тръба по която идва въздуха от двигателя и така да си взема въздух от задната страна, при което няма да има голяма стуя въздух, която да загася двигателя? :? Но ........ казвайте си менията да знам какво да правя :)
а питал ли си се има ли празен и полупразен инжекцион? тва ми е любима тема... :twisted: mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Вто 27 май 2008 18:04




Потребителски аватар
V_i_T
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
Автомобил: Golf 2 GTI
Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот V_i_T » Вто 27 май 2008 20:30


Интересен линк - мерси за което, но така и не намерих нещо свързано с газта и гасненето на колата на по-високи скорости. Някой дали е правил такова нещо(да запуше студения въздух и да идва само топлия) и дали му се подобри колата или стана по зле.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: многоточков инжекцион, въздух - отпред или от двигателя?

Мнениеот myrshavija » Вто 27 май 2008 21:07


V_i_T написа:Здравейте,
Въпроса ми е следния: двигателя ми е 1.8 пълна инжекция, газовото ми е нормално. Клапата за въздух под въздушния филтър, която разпределя откъде да се подава въздуха - отпред или топъл от двигателя, дали е добре през лятото да е залепена и да взема non-stop въздух само от двигателя. :?: ...

V_i_T написа:...да запуше студения въздух и да идва само топлия) и дали му се подобри колата или стана по зле.

Според мен в дадения линк много точно е отговорено на този въпрос. Ама МНОГО.
За гасненето на газ при висока скорост и празен ход е писано много - ще намериш и сам. Интересно ми е само какъв ти е зора да караш на свободна с висока скорост.


daniench
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 май 2008 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот daniench » Вто 27 май 2008 22:20


значи при мен на пасата има една тръба дето отива от кутията на филтъра до предната маска ,махнах я и спря да гасне като я пусна по инерция,този проблем е класика,въздух се бичи по време на движение и на празен ход успява да обедни сместа и да угаси мотора


Потребителски аватар
V_i_T
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
Автомобил: Golf 2 GTI
Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: многоточков инжекцион, въздух - отпред или от двигателя?

Мнениеот V_i_T » Сря 28 май 2008 8:10


myrshavija написа:Интересно ми е само какъв ти е зора да караш на свободна с висока скорост.

Еми нямам зор, но като се засиля на 3-та към 80 км/ч и видя отдалече, че светофара светва червено си я пускам на свободна - въпреки че по принцип не е много правилно. И да знаеш само колко е гадно да угасне колата точно в този момент - хидравлика няма, спирачки няма!

Бе като гледам ....... трудно ще ми отговори някой, докато не реша да пробвам. Неска ще пусна да смуче само горещ въздух - утре ще пиша за резултата


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 28 май 2008 9:55


само горещ не е добре... ще гори повече...
пробвай тръбата за студения да промениш да не смуче отпред от маската.


Потребителски аватар
V_i_T
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
Автомобил: Golf 2 GTI
Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот V_i_T » Чет 29 май 2008 10:03


Ето и резултатите от пробването само на горещ въздух - хубавото нещо е, че колата върви като на бензин, т.е. хаби повече газ, при което вече е голям недостатък.

ivo123 написа:само горещ не е добре... ще гори повече...

Колегата се оказа прав.

Другото което, капака на филтъра се загрява доста, не че е адски горещ, но и не е нормално топличък(при тези температури). И така стигнах до извода => не пускайте на газта само горещ въздух, и не слушайте газаджиите, които казват, че за да не гасне колата трябва да се залепи клапата. Наистина не гасне, върви доста, но за сметка на това, хаби повече и се загрява филтъра! Това е от мен.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 29 май 2008 11:05


радвам се че съм помогнал с нещо.


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Чет 29 май 2008 22:59


Пичове оставете това с лепенето на клапите на мира.Както пише по горе преди филтърната кутия откачаш въздуховода който идва от маската и проблема с гасненето е решен.Забрави че върви като на бенз като е сама на топъл въздух(сети се за интеркулер).Но щом си доволен карай и не бой се.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта