G3 /АBS/ Прави ли си гаргара с мен майстора? играят обороти

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

G3 /АBS/ Прави ли си гаргара с мен майстора? играят обороти

Мнениеот Batmirko » Чет 10 юли 2008 12:16


Здравейте на всички обгазени колеги :)
Колата гори 10-11 /8-9 преди/ извън града, първите майстори няма да ги обяснявам изобщо,след тях бях във Формула /Пловдив/, мина Елкон колата 6+, центроваха газта, и от този момент колата доката не стигне 80C от време на време играе 8к-9к, пада до 5к при спиране и гаси, малко накъсва... като загрее след 5мин е идеална...

Върнах се човека най-любезно ми обясни, че този път консултацията била без пари :mad: , и че това било напълно нормално, просто трябва да карам колата на бензин докато загрее, сега е лято ОК, ами зимата? /изпарителя е волтран на 13 000км, възд. филт. и свещи сменени/

Последна промяна от Batmirko на Чет 10 юли 2008 12:24, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Чет 10 юли 2008 12:24


не си написал на бензин или на газ са проблемите
ако са само на газ-вземи смени изпарителя
волтран е възможно най гадното турско менте изпарител
със здраве и успех


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Чет 10 юли 2008 12:25


Колата вървеше перфектно до последно но почна да хапва повече, на бензин е 6....

Въпроса е че майстора ми казва че това било нормално с всякакъв изпарител, " за това се казва изпарител, за да загрее ид а изпарява- тогава е в режим..." нещо такова ми обясняваше... :)


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Чет 10 юли 2008 12:32


колега майстора те е метнал в тиквите
имам същия двигател и колкото и да е студен мотора,оборотите не се променят на газ независимо дали е загрял или не
СМЕНИ МАЙСТОРА-този те вкарва в излишни разходи


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 10 юли 2008 13:40


Провери си :
Двете вакуум маркучета отзад на моното (между файъруола и мотора)
Двете вакуум тапи преди възвратния клапан на маркуча за сервото
Гумената част на вакуумния маркуч към сервото - намира се точно при всм. колектор
Разклати моноинжекцията и виж дали си променя оборотите колата
Пръсни със спрей за зимно палене на дизелите около всмукателния тракт - ако си вдига оборотите, значи смуче въздух отнякъде другаде, а не от гореизброените места :-D

Другия вариант май остава оня улав тип, дето ти е настройвал колата просто да е ялов (tyan™ :-D)


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Чет 10 юли 2008 13:57


баси майстора, при това обяснение бих му обяснил и аз нещо :lol: както и да е, мойта е със стабилни обороти при всяка температура независимо на газ или бензин бачка. нещо не е както трябва и м/у другото наистина волтран са много гадни изпарители


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 10 юли 2008 14:11


И моята роаботеше така след като ми я реголира един майстор с газанализатор. Моята направо гаснеше. Има много теми в който е обяснено как да си регулираш изпарителя. Прочети ги и ще си решиш проблема.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Чет 10 юли 2008 17:00


Точно от форума научих как да си настройвам изпарителя и сега е така настроен,както пишеше тука и всичко 6.Колега ако проблема не е във вакумите сменяй този изпарител и сложи едно Ловато и работата ще заспи.


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

...

Мнениеот Batmirko » Пон 14 юли 2008 1:35


Колеги кажете свестен анализатор/МАЙСТОР в Пловдив, че на тези във Формула не ми се оставя колата, заради въпросният майстор който ми каза " ще ти я настроя като е студена, после ще ми я докараш да ти я настройвам като загреее" :x

Ще ги прежаля дадените 22лв и ще ида другаде...

Колата докато не вдигне 80-90C продължава да работи неравномерно и гаси понякога / нямах и помен от това преди да я "настроят"/

The_Machine няма как да ги проверя тези работи като съм хал хабер на тема вакууми :cry:


uberko
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 19:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот uberko » Пон 14 юли 2008 9:05


Колега, ще ти дам координатите на един пич от Пловдив, от който съм изключително доволен. Ще ти го дам на лично, за да няма обвинения в реклама :wink:


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Сря 16 юли 2008 19:28


Колега щом на бенз. работи перфектно не барай вакууми и други....
Според мен веднага смени майстора - в Пловдив неможе да е само един....Така че сменяш или майстора или изпарителя :D


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

...

Мнениеот Batmirko » Вто 22 юли 2008 22:00


Днес след като заредих леко врътнах на моя отг. крановете, на изпарителя този за сместа беше развит доооста т.е колата се е давела на студено, а горните преди моното бяха натегнати- що за анализатор и центровка са ми направили незная :lol: намалих сместа и си развих с 1/4 преди моното, колата стана самолет, чакам да засека разход :lol: а какъв е този филм при мен, че гори само извън повечко незная...


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: ...

Мнениеот jagler » Сря 30 юли 2008 22:21


Batmirko написа:Днес след като заредих леко врътнах на моя отг. крановете, на изпарителя този за сместа беше развит доооста т.е колата се е давела на студено, а горните преди моното бяха натегнати- що за анализатор и центровка са ми направили незная :lol: намалих сместа и си развих с 1/4 преди моното, колата стана самолет, чакам да засека разход :lol: а какъв е този филм при мен, че гори само извън повечко незная...
турска му работа...слагай Ловато вместо да даваш няколко пъти по 20лв. за анализ.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта