писано е много за най-правилното разположение на изпарителя.
и до сега няма консенсус по въпроса.
явно разположен с тясната страна към посоката на движение с лек ъгъл е най-удачният вариант.
при теб случая най-вероятно е от влизащият въздух.
сигурно си сменял въздушен филтър?!
колкото и странно да звучи от опит съм установил, че има различни по пропускливост въздушни филтри.
на бензин никой няма и да усети разликата, но на газ се усеща осезаемо и изисква нова настройка на смес и обороти.
макар и с блокирана клапа топъл/студен направи го да няма директен поток отвън и да смуче от коша на двигателя.
Гасне ми като загрее при ....
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Малко развитие : тая кола полудя тотално
Сега на газ е пушка - не гасне при висока скорост , на десен завой само леко падат оборотите - явно се слегнаха нещата
Сега проблемите са на бензин - работи на 500 оборота на място , при движение се "дърпа" , понякога не иска да ускорява .... баси какво и стана


Сега проблемите са на бензин - работи на 500 оборота на място , при движение се "дърпа" , понякога не иска да ускорява .... баси какво и стана

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта