
разлика при студен и загрят двигател с АГУ
разлика при студен и загрят двигател с АГУ
Здравейте на всички!така значи първо да се извиня ако задавам глупави въпроси или ако темата ми не е правилна,но изчетох всичко от раздела за АГУ и нищо не намерих.така значи става дума за това че когато колата е студена има много добра тяга и когато позагрее малко почва да губи мощност и немога да си обясня защо се получава така??колата е голф3 1.8Mi-ABS-карам на газ от 6 месеца.благодаря предварително.айде със здраве 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
те тука по щумен едни разбирачи всички
,та в този смисъл ако някой колега от шумен си е водил и знае читав специалист да пише че савсем се обърках,тука всеки знае а после си биеш главата.ходих при един и нашия ми разправя приказки от рода"абе тва е гас не е бензин колкото и да я бараш нема да варви като на бензин" за което малко ме накара да се замисля колко разбира но незнам може и аз да греша.благодаря все пак за савета за мен е много ценен,айде със здраве 


-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ако не намериш читав газаджия из твоя край.
на загрял мотор развий четвърт оборот тройника и после коригирай от изпарителя празния ход ако не е стабилен.
с какъв изпарител си между другото?
важно е като въртиш болта на изпарителя за сместта да е загрял двигателя, защото тогава изпарителя си е влязал в работен режим.
на загрял мотор развий четвърт оборот тройника и после коригирай от изпарителя празния ход ако не е стабилен.
с какъв изпарител си между другото?
важно е като въртиш болта на изпарителя за сместта да е загрял двигателя, защото тогава изпарителя си е влязал в работен режим.
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Привет, колега,
И аз съм от Шумен и преките ми наблюдения са същите като твоите - никъде не можаха да свършат работа като работа - качествено! Малко предистория... каляската е Пасат 1.8 RP, а газовата от най, ама найстина най, обикновените и е от Холандия. Имаше два проблема с нея в рамките на 80 000 километра пробег - случи се да гръмне няколко пъти, после да мирише на газ вътре в купето. И в двата случая наплашиха баща ми (да се чете: автомобила е негов, но кой кара повече е спорен въпрос, а и я наглеждаме заедно, ама да не се отплесвам), че проблема е вселенски и става въпрос за неприлични суми. Обикаляне по всички газаджии - никакъв ефект. Карахме я 3 месеца на бенз и един ден баща ми се ядоса, седна прочете няколко форума, сипа 20 лв. газ за тестване и ХА - всичко тръгна перфектно (и в двата случая се получи така). И те така, мисълта ми е следвай насоките на колегите, които разбират от настройките, защото ако аз ти разяснявам ще е все едно приятелката ми да обясни къде точно отиваме довечера.
Поздрави и дано не те оскубят и теб тук-там по 20 лъвчета я за някоя част, я за някой маркуч, я за "диагностика" и после да няма ефект, че даже и обратното
И аз съм от Шумен и преките ми наблюдения са същите като твоите - никъде не можаха да свършат работа като работа - качествено! Малко предистория... каляската е Пасат 1.8 RP, а газовата от най, ама найстина най, обикновените и е от Холандия. Имаше два проблема с нея в рамките на 80 000 километра пробег - случи се да гръмне няколко пъти, после да мирише на газ вътре в купето. И в двата случая наплашиха баща ми (да се чете: автомобила е негов, но кой кара повече е спорен въпрос, а и я наглеждаме заедно, ама да не се отплесвам), че проблема е вселенски и става въпрос за неприлични суми. Обикаляне по всички газаджии - никакъв ефект. Карахме я 3 месеца на бенз и един ден баща ми се ядоса, седна прочете няколко форума, сипа 20 лв. газ за тестване и ХА - всичко тръгна перфектно (и в двата случая се получи така). И те така, мисълта ми е следвай насоките на колегите, които разбират от настройките, защото ако аз ти разяснявам ще е все едно приятелката ми да обясни къде точно отиваме довечера.

Поздрави и дано не те оскубят и теб тук-там по 20 лъвчета я за някоя част, я за някой маркуч, я за "диагностика" и после да няма ефект, че даже и обратното

олеле голфетката хвръкна!
един приятел поставя АГУ че ходих при него.пипа изпарителя,обезвъздуша го въртя тройника и последно настрои тихите оборити и резултата беше повече от добър а разхода ми се качи савсем малко но за това вървене на колата мога да кажа че е перфектен,градско каране без много да се изпъвам на газта 11-12 което мисля че е много добре.тоя моя ми разправя че направил така че колата като и дам газ да си дърпа колкото и трябва а преди за това е била спъната защото не и е стигала газта и ядове...ужас като си представя как съм се тровил 3 месеца
.благодаря за помощта! 



- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
А на мен ми прави едно впечатление:при студено време както е сега колата уж върви ама не точно-изминавам 100-на км и колата е пушка после нещо и става-т.е давам газ и до определено положение на педала на газта върви(но не както трябва) и като натисна по-надоло все едно се дави и спира да върви,все едно спирачка натискам
При топло време си върви супер нормално.От какво може да е ?

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта