Голям разход на газ - идеии ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Fifkata » Нед 10 авг 2008 16:37


Колефа аз като заредя от ЕКО и направо немога да си позная автомобила, превръща се в ламята Спаска. Зареждам само на ОМВ, Топливо и ЛукОйл. Смени газстанцията и тогава почвай да ровичкаш, както ти казаха и колегите по нагоре.




Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Нед 10 авг 2008 21:24


има ли развитие ?


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Пон 11 авг 2008 1:00


Peterman написа:има ли развитие ?

Засега не. Последно на извънградско ми даде 13/100. На отиване за 100км 1/4 по индикатор, после за останалите 100 3/4 от газа. Верно че индикатора не е миродавен ... ама има нещо гнило. Сега си карам на бензин да я видя как е. На извън градско ми даде 7-8, на градско 13. Но ще покарам още да видим. След седмица две сигурно ще се направи обстоен преглед на газовият клапан и изпарителя.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 24 авг 2008 12:31


ако смениш въздушния филтър може да се пооправи.Зависи на каква степен на замърсеност са ти настройвали колата.


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Вто 26 авг 2008 10:26


Danny boy написа:ако смениш въздушния филтър може да се пооправи.Зависи на каква степен на замърсеност са ти настройвали колата.


От филтър няма как да дойде толкоз много разход. Иначе филтъра е сменен и след това е настройвана колата. Определено не е до настройка на колата. Проблема е някъде изпарител или клапан. Тези дни ще се свали да се види на какво дережде е.


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Сря 27 авг 2008 11:25


Така - днеска колата беше на профилактика. При сваляне на изпарителя имаше изтичане на газ, коеот спря след спиране на притокоа от към бутилката. Това показа, че клапана не затваря. В същото време клапан е проверяван и освен това колата е седяла 3 седмици без да се кара на ГАЗ с цел проверка за изпускане и резултата беше, че е без грам загуба от бутилката. Явно един път затваря друг път не. Доста крив проблем който е трудно да се хване. Беше сменен с нов. На изпарителя му се направи профилактика - дефакто почистване - друг проблем не е имал. Сега остава да се види резултата след като се покара малко. Ще пиша пак като вече има засичане на разхода.


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Мнениеот sportul » Нед 07 сеп 2008 18:17


колега аз от една бензиностанция зареждах една година докато не ми направиха золум с 20 литра газ минах 30 км и както се досещате останах на пътя то това кои ти го е очаквал , така че проблема е газта която зареждаш , няма начин колонките да не са настройват:)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 07 сеп 2008 20:39


Според мен колегата да не се занимава с даване на пари по диагностики ,ами да си смени изпарителя с Ловато много е важно какъв е изпарителя ,той до голяма степен определя и разхода щом другото му е наред. :wink:


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Сря 10 сеп 2008 0:46


jagler написа:Според мен колегата да не се занимава с даване на пари по диагностики ,ами да си смени изпарителя с Ловато много е важно какъв е изпарителя ,той до голяма степен определя и разхода щом другото му е наред. :wink:


Явно май не четете ами само си чешете пръстите... Както и да е !!!

След като покарах към 1000км - ефекта от смяната на газовият клапан:

Градско каране - около 12л/100км
Извънградско - 90-120км/ч + клима - около 8-9л/100км
Магистрала - 150км/ч + извънградско 100км/ч + клима - около 10л/100км


Потребителски аватар
vanio_bs
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vanio_bs » Сря 10 сеп 2008 20:12


колега ако може да пишеш колко ти струва цялата работа с газовия клапан


Потребителски аватар
alexxx73
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 10 сеп 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот alexxx73 » Сря 10 сеп 2008 22:35


абе незнам пасата така и немога да го направя да харчи градско под 11
харчи ми около 13 граско няма спасение такъв си е всичко му е сменено


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Чет 11 сеп 2008 1:42


vanio_bs написа:колега ако може да пишеш колко ти струва цялата работа с газовия клапан


Ами за профилактиката на изпарителя ми взеха 15лв, а за газовият клапан (ловато) 35лв. Това е всичко.

Само да вметна след смяната на клапана се оправи и паленето на колата - в последната година и повече палеше след 7-10 врътки, а след като е палена веднъж пали веднага. Явно клапана е почнал да изпуска, инжекциона се е пълни с газ и от там проблем с паленето. Някак си обаче свързването на проблема на паленето с изпускане на газ не е дошло нито на мен нито на разните майстори.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 12 сеп 2008 11:05


spa написа:
jagler написа:Според мен колегата да не се занимава с даване на пари по диагностики ,ами да си смени изпарителя с Ловато много е важно какъв е изпарителя ,той до голяма степен определя и разхода щом другото му е наред. :wink:


Явно май не четете ами само си чешете пръстите... Както и да е !!!

След като покарах към 1000км - ефекта от смяната на газовият клапан:

Градско каране - около 12л/100км
Извънградско - 90-120км/ч + клима - около 8-9л/100км
Магистрала - 150км/ч + извънградско 100км/ч + клима - около 10л/100км

joker


Регистриран:21 Ное 2006
Мнения: 3256
Местожителство: Варна
VW Golf III 1994
1781 ABS Пуснато на: Пон Авг 04, 2008 13:46 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------


Аз се повтарям ама пак да кажа....ако газовият клапан е задръстен с гарфит се получават следните фекети:
1.Котвата не затваря плътно и газ изтича непрекъснато във всмукателните колектори ....дори и при спрян ДВГ...миризма не се усеща защото всичко се отлага в ДВГ и изпускателната уредба..това естествено дига разхода независимо от настъпването...

2.Газта"свършва" по-рано....всвъщност не свършва,ами поради запушената цедка налягането пада критично при намаляване на газта и ти се струва,че газта е свършила....фалшив висок разход....
Всичко това при мен се отстрани с изчистването на цедката на газовия клапан....сега разходът ми е около 10/100 градско и то на къси разстояния..
А кой ти писа да си оправиш газовия клапан?????????????????


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Пет 12 сеп 2008 12:16


joker написа:....

Аз се повтарям ама пак да кажа....ако газовият клапан е задръстен с гарфит се получават следните фекети:
1.Котвата не затваря плътно и газ изтича непрекъснато във всмукателните колектори ....дори и при спрян ДВГ...миризма не се усеща защото всичко се отлага в ДВГ и изпускателната уредба..това естествено дига разхода независимо от настъпването...

2.Газта"свършва" по-рано....всвъщност не свършва,ами поради запушената цедка налягането пада критично при намаляване на газта и ти се струва,че газта е свършила....фалшив висок разход....
Всичко това при мен се отстрани с изчистването на цедката на газовия клапан....сега разходът ми е около 10/100 градско и то на къси разстояния..

А кой ти писа да си оправиш газовия клапан?????????????????


Чеснто казано газовият клапан беше тестван и проверен. Нямаше изтичане и затваряше. Просто при проверката (мамка му и клапанска) той е работил като хората. По късното намирането на проблема в него беше голяма доза късмет...

Мога да добавя към т.1 - проблем с паленето поради пренасищане с газ. :D


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Нед 21 сеп 2008 17:17


Проверката на бензин никога не е задължително да се зарежда до горе бенц. Ако го направиш по следния начин:
1.Зареждаш газ и караш на бензин, докато бензинът свърши.
2.Като ти свърши бензина превкючваш на газ и на най-близката бензиностанция слагаш определено количество бензин(за по-лесни изчислиня е по-добре да е кръгло число 10,20,30 и т.н. литра в зависимост от финансовите възможнсти).
3.Включваш на бензин и караш докато бензина отново свърши.
4.Правиш си изчисленията на базата на заредения бензин и изминатия пън по километраж.
например
20л за 150км - 13л/100км приблизително.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта