Ще слагам ГИ Фобос на моя Голф. Един познат ми спомена, че е хубаво да искам да ми поставят и аванс-коректор. Според него това ще помогне за запазване на клапаните, вследствие различното горене на газ.
Въпроса ми е : има ли смисъл от това устройство в случая?

Аванс-коректор на ГИ? Има ли смисъл
И за какво е тогава това чудо "аванс-коректор" ? От някои от темите разбирам, че за уредби на метан е необходимо. Така ли е? Какво е обяснението- необходимо за метан/ненужно за пропан-бутан?
Доколкото схващам, всичко се дължи на различната скорост, с която гори сместа при различните горива (бензин, метан, пропан-бутан). И аванс-коректора променя динамично предварението, за да се избегнат детонациите.
Колеги, обяснете по-подробно и по-точно нуждата от такова устройство.
Благодаря!
Доколкото схващам, всичко се дължи на различната скорост, с която гори сместа при различните горива (бензин, метан, пропан-бутан). И аванс-коректора променя динамично предварението, за да се избегнат детонациите.
Колеги, обяснете по-подробно и по-точно нуждата от такова устройство.
Благодаря!
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Не разбирам за какво е цялата драма - ще дадеш 1500 за ГИ, а ти се свиди 40 за ТАП? Аз съм имал ТАП на обикновена газова и полза ИМА. А на тоя дето казва, че ТАП-а е за да няма детонации ...
Но все пак говоря за обикновена газова. Все си мисля, че на ГИ е редно компота на газовата да си определя сам предварението.

Но все пак говоря за обикновена газова. Все си мисля, че на ГИ е редно компота на газовата да си определя сам предварението.
Не ми се свидят пари за аванс-коректор, разбира се че бих поставил, ако има нужда. А между другото, като гледам схемата на Фобоса, единствените изходи от Газовия компютър са към газовите инжектори. Всичко друго са входни сигнали. Как тогава той би регулирал предварението (момента на подаване на искрата) ?
Целта на питането ми е какво всъщност прави аванс-коректора, как точно действа? И как това го прави Газовия компютър (ако въобще го прави) ?
Целта на питането ми е какво всъщност прави аванс-коректора, как точно действа? И как това го прави Газовия компютър (ако въобще го прави) ?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Peychev
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
БРЦ сикуент има вграден ТАП в газовия компютър, но не го свързват нашите газаджии.
За справка :
http://www.remixbg.com/softwarecontent.php
Има инаталърс меюъл - всичко си пише.
Иначе При попан-бутанови системи разликата за която съм чувал че е постигната е 10% по-нисък разход при запазване на мощността(при метан е повече, там ТАП е задължителен).
Това за 10-те процента е направено с ГИ Фобос и ТАП на Джет Спарк. Човека каза че му върви и харчи като на бензин. Колата му е Сутиен Ксантия 1,8 16 клапана.
На голфа ми газовото е обикновено, но на субаруто си сложих ГИ Фобос, още не съм пробвал да слагам ТАП. На фобос хубавото е, че кабела за връзка с компютъра и софуера струва 100 лева, и като се научиш можеш да си го настроиш сам, по-добре отколкото ще ти го настроят където и да е, защото никой няма да ти отдели за настройка толкова време, колкото можеш да си отделиш сам.
За справка :
http://www.remixbg.com/softwarecontent.php
Има инаталърс меюъл - всичко си пише.
Иначе При попан-бутанови системи разликата за която съм чувал че е постигната е 10% по-нисък разход при запазване на мощността(при метан е повече, там ТАП е задължителен).
Това за 10-те процента е направено с ГИ Фобос и ТАП на Джет Спарк. Човека каза че му върви и харчи като на бензин. Колата му е Сутиен Ксантия 1,8 16 клапана.
На голфа ми газовото е обикновено, но на субаруто си сложих ГИ Фобос, още не съм пробвал да слагам ТАП. На фобос хубавото е, че кабела за връзка с компютъра и софуера струва 100 лева, и като се научиш можеш да си го настроиш сам, по-добре отколкото ще ти го настроят където и да е, защото никой няма да ти отдели за настройка толкова време, колкото можеш да си отделиш сам.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта