vasstop написа:Нищо не каза, дизелите имат доста по-голям въртящ момент, отколкото бензиновите коли...kokoshkite написа:Според мен това , че изгарят по-бавно е и причината за намалената мощност, като при дизелите по-бавно горене ,вследствие по-нисък въртящ момент .
Оффтопик:
Кои дизели ма майко ... я погледни някой дърт атмосферен дизел какъв му е въртящтият момент ...
Объем двигателя 1896 см3
Мощность 64 л.с.
При оборотах 4200
Крутящий момент 125/2200 н*м
Система питания Дизель Н.В
Тва е 1,9 Д който го слагат на Голф 3

Ето и един "модерен" атмосферен дизел от Голф 4
Объем двигателя 1896 см3
Мощность 68 л.с.
При оборотах 4200
Крутящий момент 133/2200 н*м
Система питания Дизель Н.В
Наличие турбонадува -
По темата: По високата температура на изгаряне на газта дали тя не е причина за щетите по клапаните. Един познат се кълнеше, че от газта му се стопило бутало на Лада нива ...