Здравейте. Имам една питанка относно колата ми. Става дума за Джета 1.6 ABU (присадено) с карбуратор Пиербург, газова уредба Ловато с вакуумен изпарител пак на Ловато. Като е студена имам чувството, че пали много по-лесно, отколкото като е загряла. Преди около седмица не беше така (понеже си правих фланец за термостата и колата беше в "покой"), палеше си нормално. Баща ми понамали малко оборотите на газ, понеже си бяха височки действително и май оттогава взе да прави тези мизерии. Другото, което би трябвало да спомена е, че центровката й нещо не е както трябва, т.е. деЛкото май не е за този двигател, старият ми мотор 1.3 HK май е дал своето на "новия" АБУ, малко ми звучи невероятно, понеже има и датчик на Хол на Делкото, но баща ми твърди, че това са го прехвърлили от стария двигател, дали е възможно това, не зная... Та оттам имаше проблем и след като взех колата от сервиза след трансплантацията на мотора предварението беше 60 (шестдесет) градуса!!!! Което си беше абсурдно, максимално успяхме да го намалим до 20, но според майстора, трябва да е около 10 за кола, която се кара на газ. Просто механично няма как да се намали повече от това, понеже болтчето, от което става това опира в ограничителя на самото деЛко... Абе с две думи поосраха ми колата и то доста добре, но питанката ми е защо колата ми прекъсва като подам рязко газ, смачквам педала до долу и на 1-2 пъти прекъсва докато си вдигне оборотите, респонсът е доста слаб, понеже ми се налага да ускорявам почти като бабичка с постепенно натискане на педала, а преди сякаш не беше така. Просто като подам рязко газ на 1-ва предавка се чуди дали да върви или да гасне, придърпва адски много, както вече споменах прекъсва дори като я форсирам на място. Ако някой може да ми даде малко насоки относно всички тези въпроси и чуденки бих му бил благодарен.
Поздрави
Прекъсва на газ
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
На бензин не е така, правилно е зацепен, да, това го проверявахме...
Колата на бензин си работи идеално, но ми казаха, че може да имам проблем, тъй като този карбуратор е предвиден да работи с механична помпа с налягане 0.8 атм., а в момента е с ел. помпа дето е къмто 2.0 атм. и можело да прелее от поплавъка... има ли логика в тези размисли или нямам повод за притеснение?
Колата на бензин си работи идеално, но ми казаха, че може да имам проблем, тъй като този карбуратор е предвиден да работи с механична помпа с налягане 0.8 атм., а в момента е с ел. помпа дето е къмто 2.0 атм. и можело да прелее от поплавъка... има ли логика в тези размисли или нямам повод за притеснение?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Както и бях споменал колата няма никакви грижи на студен мотор, сутринта си пали от четвърт, форсира се без да прекъсва и върви нормално, но след като отиде към 85 градуса започва леееко да прекъсва, а към 90 градуса вече си се усеща осезаемо, все едно е със затегнати кранчета на газовата. С търсачката рових да търся подобни на моите проблеми и някъде прочетох, че може да е от автоматичния смукач, който отваря клапата на въздуха за карбуратора докрай при загрят мотор и по този начин сместа става доста бедна (все едно е удушена), дали може да е нещо такова, и ако е, как да го оправя?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта