Прекъсва на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Прекъсва на газ

Мнениеот stefan4o » Нед 12 окт 2008 18:38


Здравейте. Имам една питанка относно колата ми. Става дума за Джета 1.6 ABU (присадено) с карбуратор Пиербург, газова уредба Ловато с вакуумен изпарител пак на Ловато. Като е студена имам чувството, че пали много по-лесно, отколкото като е загряла. Преди около седмица не беше така (понеже си правих фланец за термостата и колата беше в "покой"), палеше си нормално. Баща ми понамали малко оборотите на газ, понеже си бяха височки действително и май оттогава взе да прави тези мизерии. Другото, което би трябвало да спомена е, че центровката й нещо не е както трябва, т.е. деЛкото май не е за този двигател, старият ми мотор 1.3 HK май е дал своето на "новия" АБУ, малко ми звучи невероятно, понеже има и датчик на Хол на Делкото, но баща ми твърди, че това са го прехвърлили от стария двигател, дали е възможно това, не зная... Та оттам имаше проблем и след като взех колата от сервиза след трансплантацията на мотора предварението беше 60 (шестдесет) градуса!!!! Което си беше абсурдно, максимално успяхме да го намалим до 20, но според майстора, трябва да е около 10 за кола, която се кара на газ. Просто механично няма как да се намали повече от това, понеже болтчето, от което става това опира в ограничителя на самото деЛко... Абе с две думи поосраха ми колата и то доста добре, но питанката ми е защо колата ми прекъсва като подам рязко газ, смачквам педала до долу и на 1-2 пъти прекъсва докато си вдигне оборотите, респонсът е доста слаб, понеже ми се налага да ускорявам почти като бабичка с постепенно натискане на педала, а преди сякаш не беше така. Просто като подам рязко газ на 1-ва предавка се чуди дали да върви или да гасне, придърпва адски много, както вече споменах прекъсва дори като я форсирам на място. Ако някой може да ми даде малко насоки относно всички тези въпроси и чуденки бих му бил благодарен.
Поздрави




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 12 окт 2008 18:51


На бензин също ли така се държи? Правилно ли е зацепен ангренажният ремък?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Нед 12 окт 2008 19:01


На бензин не е така, правилно е зацепен, да, това го проверявахме...
Колата на бензин си работи идеално, но ми казаха, че може да имам проблем, тъй като този карбуратор е предвиден да работи с механична помпа с налягане 0.8 атм., а в момента е с ел. помпа дето е къмто 2.0 атм. и можело да прелее от поплавъка... има ли логика в тези размисли или нямам повод за притеснение?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 12 окт 2008 19:26


А запалителната система в какво състояние ти е? :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Нед 12 окт 2008 19:46


Когато последно я гледахме преди около месец беше в добро състояние според уреда (един голям ковчег BOSCH), откачахме, закачахме едни щипки за кабелите на свещите... Според диагностика запалителната ми система е наред :roll:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Пон 13 окт 2008 18:53


Както и бях споменал колата няма никакви грижи на студен мотор, сутринта си пали от четвърт, форсира се без да прекъсва и върви нормално, но след като отиде към 85 градуса започва леееко да прекъсва, а към 90 градуса вече си се усеща осезаемо, все едно е със затегнати кранчета на газовата. С търсачката рових да търся подобни на моите проблеми и някъде прочетох, че може да е от автоматичния смукач, който отваря клапата на въздуха за карбуратора докрай при загрят мотор и по този начин сместа става доста бедна (все едно е удушена), дали може да е нещо такова, и ако е, как да го оправя?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 14 окт 2008 7:54


По правило реглажа се прави при загрял двигател.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Сря 15 окт 2008 18:19


Колега, дори и аз дето не разбирам, знам, че реглажът се прави на загрял мотор, но не виждам това какво би помогнало в случая? :!:
Или може би имаш предвид да й отвъртам кранчето за газта като е загряла докато спре да прекъсва като смачкам газта? :roll:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта